دانش‌آموزان برتر دبیرستان ایالات متحده از جوایز شایستگی ملی به عنوان بخشی از سیاست «برابری».

دبیرستان علوم و فناوری توماس جفرسون ویرجینیا (TJ) دانش‌آموزان را از جوایز شایستگی ملی به ظاهر به نام «نتایج برابر برای هر دانش‌آموز، بدون استثنا» محروم کرد، استراتژی که اخیراً توسط ناحیه مدرسه دولتی فیرفکس کانتی اتخاذ شده است.

Boniatibus به طور گسترده ای لابی کرده است تا سیاست های مبتنی بر سهام را در TJ بکار گیرد.

دانش‌آموزان برتر دبیرستان ایالات متحده از جوایز شایستگی ملی به عنوان بخشی از سیاست «برابری».
“آقای. کوساتاکا، تو به من دروغ گفتی. من قدردان آن نیستم. به عنوان فردی که به مدت 15 سال مسئول این اطلاعیه ها بوده است، بدون شک شما [sic] ماه گذشته یکی از والدین مدیر خدمات دانشجویی را مورد انتقاد قرار داد. من می‌خواهم پاسخی صریح به این موضوع بدهم که چرا TJHSST اعلان‌های جوایز را به تقریباً 240 دانش‌آموز (تعدادی که امروز به من گفتید) برای بیش از 2 ماه خودداری کرد. شما به معنای واقعی کلمه یک جایزه را از بچه ها دریغ کردید.»

یکی از والدین محلی، شاونا یاشار، پس از اینکه فهمید پسرش به دلیل قرار گرفتن در میان 3 درصد دانش‌آموزان برتر کشور به عنوان «دانش‌آموز مورد تقدیر» شناخته می‌شود، سیاست مدرسه را برای خودداری از چنین جوایزی کشف کرد. پسر یاشار نمی‌توانست تمایز شایستگی ملی را در برنامه‌های کالج خود لحاظ کند، زیرا مدیران ارشد TJ تقدیرنامه‌های شرکت بورسیه شایستگی ملی را تا اواخر سال بین دانش‌آموزان توزیع نکردند و آنها را از دستاوردهایشان مطلع کردند.

در طول تابستان تظاهرات پس از قتل جورج فلوید، Boniatibus به دانش‌آموزان و والدین ایمیلی ارسال کرد و از آن‌ها خواست که «امتیازاتی را که شما از آن برخوردار هستید، در نظر بگیرید که دیگران ممکن است آن را نداشته باشند». در فوریه 2022، یک قاضی فدرال اذعان کرد که TJ فرآیند پذیرش خود را برای محدود کردن تعداد آسیایی‌های آمریکایی در تلاش برای “تنوع نژادی” تغییر داده است.

یاشار به عصر نعمانی گفت: «نگهداشتن این گواهی ها از دانش آموزان دزدی از سوی دولت است. نیویورک پست. پسر خود نومانی در سال 2021 از TJ فارغ التحصیل شد و تنها “دو سال پس از این واقعیت” متوجه شد که او یک دریافت کننده شایستگی ملی است.

براندون کوساتکا، مدیر خدمات دانش آموزی TJ، به یکی از والدینی که نگران تاخیر در توزیع جوایز بودند، گفت: “ما می خواهیم دانش آموزان را به عنوان فردی که هستند بشناسیم، نه اینکه بر دستاوردهای آنها تمرکز کنیم.”

TJ توسط رتبه بندی شد US News & World Report به عنوان بهترین دبیرستان کشور در سال 2022.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

نومانی همچنین مجموعه ای از ایمیل های ویرایش شده را از والدین نگران به مدیران TJ منتشر کرد که نشان دهنده ناامیدی فزاینده نسبت به سیاست های مدرسه شهرستان فیرفکس است.

اگرچه مدیر TJ، Ann Bonitatibus، فهرست جایزه ملی را در پایان اکتبر، دو هفته قبل از مهلت پذیرش اولیه برای بسیاری از کالج‌های انتخابی دریافت کرد، مدرسه نامه‌های جایزه را تا اواسط نوامبر بین دانش‌آموزان توزیع نکرد.