قانونگذار جمهوری‌خواه لایحه هزینه‌ها را محکوم کرد، سپس اوضاع برای او ناخوشایند شد

از دیگر مخالفان حزب جمهوری خواه این بسته هزینه ها می توان به استیو اسکالیس (R-La.) از اقلیت مجلس نمایندگان و همچنین 13 قانونگذار فعلی و آینده مجلس اشاره کرد که در نامه ای توسط رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) این لایحه را محکوم کردند.

کلی هیگینز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که با لایحه هزینه های همه جانبه در روز جمعه مخالفت می کند – قبل از اینکه یکی از دموکرات ها به مجلس نمایندگان گفت که قوانین خود هیگینز در بسته 1.7 تریلیون دلاری گنجانده شده است.

نماینده جیم مک گاورن (D-Mass.) با افشاگری ناخوشایند برای جمهوری خواه پاسخ داد.

سپس دموکرات ماساچوست پرسید که بعد از هیگینز چه تعداد جمهوری خواه مجلس نمایندگان سخنرانی خواهند کرد.

هیگینز یکی از تعداد زیادی از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان بود که مخالفت خود را با این لایحه اعلام کرد که قرار است تا ماه سپتامبر بودجه دولت فدرال را تامین کند و انتظار می‌رود برای امضای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا حاضر شود.

مک گاورن بعد از اینکه شنید دیگر سخنران وجود نخواهد داشت گفت: خدا را شکر.

«فکر می‌کنم باید به آقایی که این حرف را زد، بگویم، به من می‌گویند که صورت‌حساب جانبازان او در واقع در همه‌چیز است. مک گاورن گفت: او یک صورتحساب در این همه کاره دارد.

پاسخ مک گاورن به هیگینز را می توانید در زیر مشاهده کنید.

مربوط…



منبع

هیگینز در اظهارات خود مدعی شد که آمریکایی‌ها «سرد و گرسنه هستند و احساس می‌کنند که مجلس به خاطر این لایحه مورد خیانت قرار گرفته‌اند».