دانستنی های عجیب و خفن + مطالب و نکات جالب علمی

نیمی از شهروندان 15 ساله انگلیسی تجربه مصرف مواد مخدر را کسب کرده و یک چهارم جمعیت 15 ساله این کشور نیز سیگار مصرف می کند. ایرانیان در آمریکا فرهیخته ترین افراد جامعه آمریکا هستند. قلب یک انسان معمولی در طول عمر او در حدود سه هزار میلیون بار می تپد و 48 میلیون گالن خون را به رگ ها می فرستد.

جستجو: دانستنی جالب دنیا

82 درصد سیگاری های جهان در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند. هر روز یک هفتم جمعیت جهان یعنی 800 میلیون نفر گرسنه می مانند. پردرآمدترین ورزشکار جهان، تایگر وودز گلف باز، در طول سال 78میلیون دلار و به عبارت دیگر در هر ثانیه 148 دلار درآمد کسب می کند.

در قرون وسطی گوشواره بیشتر توسط مردان استفاده می شد و زنان تمایل به استفاده از گوشواره نداشتند چون کلیسای کاتولیک سوراخ کردن گوش را دانستنی های دانشمندان ممنوع کرده بود. شایع ترین خوابی که تاکنون گزارش شده، خواب خیانت است. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

  • یونانیان باستان معتقد بودند که زندگی یک فرد در کبد متمرکز است و نه در قلب.
  • مطالعات اخیر به کشف این موضوع پرداخته است که بستنی که آب نمی شود.
  • تعداد زنان آرایشگر برزیلی از تعداد سربازان این کشور بیشتر است.
  • فقط یک نفر از یک میلیارد نفر بیش از 116 سال عمر می کند.

سوسکها سریعترین جانوران ۶ پا می باشند با سرعت یک متر در ثانیه. او در عرض فقط 3 ثانيه 100 كيلومتر در ساعت سرعت مي‌گيرد. ركوردي كه حتي سريع‌ترين خودروهاي فراري هم نتوانسته‌اند بشكنند.

چه مدیر املاک یا یک مشاور املاک باشید، چه یک شهروند ساده به احتمال زیاد تاکنون حقایق باورنکردنی و شگفت انگیزی در مورد املاک شنیده اید. ما چند واقعیت شگفت‌انگیز و جالب در املاک و مستغلات برای شما گردآوری کرده‌ایم. دانستنی های جالب دنیا موضوع این بخش از سایت برفانک است. در این قسمت بیشتر از 100 دانستنی جالب دنیا را برای شما آماده کرده ایم.

دانلود کتاب مصاحبه با دنیا

خطوط بدن ببرها مثل اثر انگشت انسان برای هرکدام منحصر بفرد است. گربه‌ها فقط برای برقراری ارتباط با انسان‌ها میو میو می‌کنند. با عضویت در خبرنامه آقای املاک از جدیدترین مقاله های اقای املاک با خبر شوید. با این حال، ۵۱ درصد از آمریکایی ها می گویند توانایی خرید خانه را ندارند. اسکاتلند تنها کشوری نیست که سنت درب ورودی قرمز دارد.

دانستنی های عجیب و خفن + مطالب و نکات جالب علمی

مغز انسان پر از شگفتی است و عملکرد آن همچنان توسط دانشمندان مورد آزمایش قرار می گیرد. دانستنی های جالب و خواندنی در مورد مغز انسان را بخوانید. دانستنی های جالب دنیا موضوع این بخش از مجله دلتا است. در این قسمت دانستنی‌های جالبی را برای شما آماده کرده‌ایم.

کانال عجیب ترین ها