دوربین زیر آب می رود، سپس با طوفان ایان به ساحل فورت مایرز سرازیر می شود

هارتمن در طول این جریان گفت: «SG 9 در ساحل فورت مایرز، حتی با وجود آب‌هایی که به آن می‌کوبند، همچنان ادامه دارد.

هنگامی که طوفان ایان روز چهارشنبه به خشکی نزدیک شد، ویدئویی از بالا آمدن آب در ساحل فورت مایرز در جریان زنده تعقیب کننده طوفان مشاهده شد.

یک کلیپ ویدیویی از بالا آمدن آب که توسط دوربین گرفته شده است توسط The Weather Channel گرفته شده است تا تاثیر ایان را در ساحل نشان دهد. کلیپی که توسط هواشناس، مایکل بتس توییت شده بود، طی شش ساعت پس از انتشار بیش از 5 میلیون بازدید داشت.

بیشتر: طوفان یان با سفر طولانی و آهسته خود در جنوب غربی فلوریدا، ردی از بدبختی به جا می گذارد

خسارت طوفان: تأثیر طوفان ایان را در ویدیوهایی که طوفان‌های طوفانی، بادهای دسته 4 را نشان می‌دهد، ببینید.

دوربین Severe Studios در بلوار Estero. سیل در فورت مایرز را نشان داد

هارتمن گفت: “اوه خدای من، نه تقریباً به طور کامل زیر آب است.” “فکر می‌کنم ما تقریباً به طور کامل زیر آب رفته‌ایم. اوه بله، اکنون فقط 9 مورد را می‌بینیم.”

در حالی که برخی از دوربین‌ها به دلیل شرایط سخت آفلاین می‌شدند، دوربینی که در ارتفاع حدود شش فوتی در ساحل فورت مایرز نصب شده بود، توجه تماشاگران را به خود جلب کرد، زیرا آب‌های زیاد دوربین را تقریباً به طور کامل زیر آب نشان می‌داد. دوربین در بلوار استرو نصب شد.

در اینجا می توانید پخش مجدد جریان هارتمن را تماشا کنید.

نظر دهندگان زنده پس از آفلاین شدن دوربین، با نظراتی مانند “RIP Cam 9. از خدمات شما متشکرم” و “Cam 9 6 دور با وزنه سنگین رفت. احترام بسیار” از مخاطبان خود واکنش نشان دادند.

کوری هارتمن با چندین دوربین تنظیم شده از پورت شارلوت تا پونتا گوردا و جزیره سانیبل، آخرین تحولات را برای ده ها هزار تماشاگر زنده با نزدیک شدن طوفان در کانال یوتیوب خود، Severe Studios، روایت کرد.

این مقاله در ابتدا در Fort Myers News-Press منتشر شد: سیل در فلوریدا ناشی از طوفان ایان که دوربین به زیر آب می رود.



منبع