خواهر کیت میدلتون، پیپا، چند ماه پس از زایمان در تعطیلات کارائیب، بیکینی قرمز رنگ را تکان می دهد.

این سفر تنها چند ماه پس از آن انجام می شود که این زن 39 ساله سومین فرزند خود به نام رز را در ماه ژوئن به دنیا آورد. او و همسرش جیمز متیوز نیز با آرتور 4 ساله و گریس که در ماه مارس دو ساله خواهند شد، شریک هستند.

پیپا میدلتون، خواهر کوچکتر کیت میدلتون، در انتظار سومین فرزندش

پیپا میدلتون در حال راه رفتن با بیکینی

پیپا در حالی که سایه‌های ورزشی می‌پوشید، روی شن‌ها و تلفنش در حال دویدن گرفته شد. او همچنین در آب های گرم دریای کارائیب شیرجه زد.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

پیپا میدلتون با بیکینی می دود

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

عروسی سلطنتی پیپا میدلتون
پیپا میدلتون، خواهر کوچک کیت میدلتون، هنگامی که در تعطیلات آخر هفته گذشته به سنت بارتز با خانواده اش آفتاب می گرفت، شیک به نظر می رسید.

پیپا به هوکا گفت: «در طول دو سال گذشته، زندگی خانوادگی و مادری بیشتر اوقات فراغت من را مصرف کرده است و جای تعجب نیست که چالش‌هایی که من در آن پیشرفت کرده‌ام در جایگاه دوم قرار گرفته است. او از سال 2018 سفیر برند هوکا است.

پیپا اولین بار در سال 2011 زمانی که به عنوان خدمتکار خواهر بزرگتر کیت در مراسم ازدواجش در کلیسای وست مینستر با شاهزاده ویلیام خدمت کرد، مورد توجه قرار گرفت.



منبع

پیپا میدلتون در تعطیلات خانوادگی آخر هفته گذشته در سنت بارتز با لباس بیکینی قرمز شیک به نظر می رسید.

دویدن و تناسب اندام هنوز بخشی از برنامه هفتگی من را تشکیل می دهد، اما نه به سطح قبل. فکر می کنم دویدن من بیشتر بعد از نوزادان و کودکان نوپا بوده است تا عبور از خطوط پایان، که در حال حاضر با آن خوب هستم. در هر دو بارداری، من سعی کرده ام به خاطر فواید جسمی و همچنین برای راه اندازی مجدد ذهنی و احساسی که به من می دهد، تناسب اندام و قوی باشم.”

خواهر پرنسس ولز فاش کرد که چگونه تناسب اندام خود را حفظ می کند و به هوکا گفت که دویدن در سال 2021 از 8 سالگی در زندگی او “ثابت” بوده است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

پیپا میدلتون در حال حمل قطار کیت میدلتون در مراسم عروسی او در سال 2011 با شاهزاده ویلیام.

او گفت که توانسته وزن خود را با دویدن در زمین بازی، بردن پسرش به پشت دوچرخه و دویدن با باگ کنترل کند.

خانواده متیوز صاحب استراحتگاه راک ادن در سنت بارتز هستند.

پیپا میدلتون که کمتر از یک سال پیش سومین فرزند خود را به دنیا آورد، از 8 سالگی یک دونده مشتاق بوده است.