وزارت کار می‌گوید یک رستوران اوهایو سرورها را مجبور به کار 60 ساعت در هفته تنها با 10 دلار دستمزد و انعام کرد.

DOL گفت، سرورهایی که به طور متوسط ​​60 ساعت در هفته کار می کردند، فقط مجاز بودند انعام هایی را که به دست آورده بودند به اضافه 20 دلار در هر دوره پرداخت دو هفته ای حفظ کنند.

متیو اوتلی، مدیر بخش دستمزد و ساعت DOL در کلمبوس، اوهایو، در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه گفت که این پرداخت‌ها “تغییر قابل توجهی در زندگی 18 کارگر لس ماریاچیس و خانواده‌های آنها ایجاد خواهد کرد.”

تحقیقات گفت که رستوران با ارائه چک دستمزد به سرورها و دستور دادن به آنها برای بازپرداخت و بازپرداخت بیشتر پول، ممکن است سعی داشته باشد تخلفات را پنهان کند.

از طرف دیگر، آشپزهای لس ماریاچیس به جای اینکه به ازای ساعاتی که بیش از آن کار می کردند، حق بیمه اضافه کاری یک و نیم برابر دستمزد ساعتی معمول خود را دریافت کنند، برای تمام 60 ساعت کاری که در هفته کار می کردند، حقوق مستقیم دریافت می کردند. DOL گفت 40 در هفته.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

به این رستوران دستور داده شد که 245509 دلار به عنوان دستمزد عقب افتاده به شش سرور و 12 آشپز بپردازد.

DOL گفت، سرورها “مجبور” شدند که چک های حقوق خود را نقد کنند و سپس دستمزد خود را به صورت نقدی بازپرداخت کنند.

  • تحقیقات DOL نشان داد یک رستوران مکزیکی در اوهایو فقط 10 دلار در هفته به سرورهایش پرداخت می کرد.

  • DOL گفت که لس ماریاچیس همچنین نتوانسته است زمان دقیق و سوابق حقوق و دستمزد را نگه دارد.

    براساس داده های اداره آمار کار، از آن زمان تاکنون، اشتغال در این صنعت افزایش یافته است و تقریباً به سطح قبل از همه گیری بازگشته است، با کمی بیش از 12 میلیون نفر در خدمات غذایی و نوشیدنی ها در ژانویه. ترکیبی از تورم فزاینده و تغییرات در بازار کار، دستمزدها را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

    تحقیقات DOL نشان داد یک رستوران مکزیکی در اوهایو فقط 10 دلار در هفته به سرورهای خود پرداخت می کرد.هکتور ویواس/گتی ایماژ

    • وزارت دفاع آمریکا گفت که تحقیقاتش نشان می‌دهد که صاحب رستوران مکزیکی لوس ماریاچیس در واوسئون، در شمال غربی اوهایو، سرورها را “مجبور” کرده است که چک‌های حقوق خود را نقد کنند و سپس دستمزد خود را به صورت نقدی به او بپردازند.

      DOL گفت، آنها فقط مجاز به نگه داشتن انعام به علاوه 20 دلار در هر دوره پرداخت دو هفته ای بودند.

    اوتلی افزود: “هیچ سروری نباید مجبور شود فقط برای انعام و 10 دلار در هفته کار کند و به هیچ آشپزی نباید مستقیما برای 20 ساعت اضافه کاری دستمزد دریافت کرد.”

    لس ماریاچیس بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر، که خارج از ساعات کاری معمولی انجام شده بود، پاسخ نداد.

    کارگران انعام داده شده واجد شرایط حداقل دستمزد 7.25 دلاری باید حداقل 2.13 دلار در ساعت حقوق از رستوران دریافت کنند، یا 5.05 دلار برای کارگران انعام داده شده واجد شرایط حداقل دستمزد 10.10 دلار و بقیه به صورت انعام پرداخت می شود.

    اوهایو از حداقل دستمزد فدرال 7.25 دلار در ساعت برای شرکت‌های کوچک استفاده می‌کند، اگرچه کسب‌وکارهایی با درآمد ناخالص سالانه 372000 دلار یا بیشتر باید حداقل 10.10 دلار در ساعت بپردازند.

    وزارت کار پس از پایان تحقیقات گفت که رستورانی در اوهایو سرورهایش را تنها با 10 دلار در هفته به همراه انعام کار می‌کند.

    دستمزدهای پایین، فقدان مزایا و شرایط بد کاری، میلیون‌ها کارگر رستوران‌های ایالات متحده را وادار به ترک شغل خود در پی همه‌گیری کرد. بسیاری از آنها اخراج شدند زیرا رستوران ها نیز در طول قرنطینه مجبور به تعطیلی شدند.

    طبق داده‌های BLS، پیشخدمت‌ها و پیشخدمت‌ها در اوهایو از می 2021 میانگین دستمزد ساعتی 11.45 دلار در ساعت دریافت کردند. این جدیدترین داده‌های موجود است.

    پیشخدمتی که برای پیروی از پروتکل‌های بهداشتی علیه کووید-۱۹ لباس ایمنی پوشیده است، بشقاب‌های غذا را برای سرو به مشتریان در طول یک روز کاری در سالن تنامپا در ۲۲ اوت ۲۰۲۰ در مکزیکو سیتی، مکزیک می‌برد.