خلبان تهدید به سقوط هواپیما در می سی سی پی والمارت

روزانهداده‌های FlightAware نشان می‌دهد که هواپیمای مورد بحث یک توربوپراپ بیچ کرافت کینگ ایر 90 است که متعلق به یک متخصص اورولوژیست محلی است – اگرچه گزارش‌هایی وجود دارد که از فرودگاه توپلو به سرقت رفته است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

فرماندار تیت ریوز در بیانیه ای گفت: «مدیران اجرای قانون و اورژانس ایالتی از نزدیک این وضعیت خطرناک را دنبال می کنند. “همه شهروندان باید هوشیار باشند و از به روز رسانی های اداره پلیس توپلو آگاه باشند.”

این حادثه عجیب حوالی ساعت 5 صبح شروع شد و جزئیات ناچیز بود، اما پلیس گفت که خلبان با 911 تماس گرفته و با آنها در تماس بوده است.

خلبان یک هواپیمای کوچک دزدیده شده صبح شنبه ساعت ها در اطراف توپلو، می سی سی پی و مناطق اطراف آن چرخید و تهدید کرد که در یک نقطه با فروشگاه والمارت برخورد خواهد کرد.

“متاسفم از همه. در واقع هرگز نمی خواستم به کسی صدمه بزنم. من پدر و مادرم و خواهرم را دوست دارم این تقصیر تو نیست. خداحافظ» در آن نوشته شده بود. ده ها نفر به این پست پاسخ دادند و از فرد خواستند که توربوپراپ دو موتوره را ایمن فرود بیاورد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

از شهروندان درخواست می‌شود تا زمانی که کاملاً شفاف نیست از آن منطقه اجتناب کنند. اداره پلیس در بیانیه ای در اوایل صبح گفت: با تحرک یک هواپیما از این نوع، منطقه خطر بسیار بزرگتر از توپلو است.

اسکرین شات @CityKing_Gank_/توئیتر

حدود ساعت 9 صبح، هواپیما حریم هوایی توپلو را ترک کرد و به سمت شمال غربی حرکت کرد، جایی که دوباره در حال چرخش بر فراز شهرهای مختلف دیده شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

یک خبرگزاری محلی خلبان را کارمند یک شرکت مستقر در فرودگاه شناسایی کرد. پلیس نام مظنون را اعلام نکرده بود، اما یک حساب کاربری در فیس بوک متعلق به آن شخص حاوی پیام شومی بود که ظاهراً از هوا ارسال شده بود.

اسکرین شات @CityKing_Gank_/توئیتر

مقامات ساختمان‌ها را در خیابان اصلی غربی در توپلو تخلیه کردند، زیرا هواپیما حلقه به حلقه در آسمان بالا می‌چرخید، اما پلیس هشدار داد که وضعیت می‌تواند به سرعت بد شود.