حامیان اوز در سال 2013 تبلیغاتی را در مورد حمله به فترمن به دلیل کشیدن اسلحه به دویدن سیاه راه اندازی کردند

یک نظرسنجی اخیر از کالج فرانکلین و مارشال نشان داد که در حالی که فترمن در مجموع 13 درصد از اوز پیشتاز بود، درصد رای دهندگان غیرسفیدپوست که هیچ ترجیحی نداشتند دو برابر رای دهندگان سفیدپوست بود – نشانه ای از کمبود شدت که می تواند باعث دردسر شود. برای فترمن، نظرسنجی کالج، بروود یوست، گفت.

حدود 11 درصد از رای دهندگان این ایالت سیاه پوست هستند. برای پیروزی در ایالت نوسانی که به طور مساوی تقسیم شده است، دموکرات ها اغلب به حداکثر رساندن مشارکت خود، به ویژه در فیلادلفیا و پیتسبورگ، تکیه می کنند.

در جریان انتخابات مقدماتی سنای پنسیلوانیا، دموکرات‌های سیاهپوست نگران بودند که حزب جمهوری‌خواه رای‌دهندگان را با تبلیغاتی در مورد زمانی که جان فترمن دموکرات اسلحه را به سوی یک دونده سیاه‌پوست که به اشتباه مظنون به جنایت بود، هدف قرار دهد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

کنیاتا گفت که او دیگر نگران این حادثه نیست زیرا تورم کاهش یافته و دموکرات ها و زنان در حال حاضر بیشتر درگیر شده اند که دادگاه عالی حمایت های فدرال برای سقط جنین را که اوز آن را “قتل” نامیده است حذف کرده است.

یک کمیته سیاسی حامی رقیب فترمن در انتخابات عمومی، مهمت اوز جمهوریخواه، در حال پخش یک آگهی تلویزیونی 30 ثانیه ای درباره این حادثه است که از روز سه شنبه در شبکه هایی که بینندگان آفریقایی آمریکایی قابل توجهی دارند، مانند تلویزیون سرگرمی سیاه، شبکه اپرا وینفری، پخش شد. MSNBC و ESPN، گروه، American Leadership Action، از طریق ایمیل گفتند. این کمیته همچنین یک تبلیغ دیجیتال 15 ثانیه ای همراه دارد که برای دسترسی به رأی دهندگان سیاه پوست در تلفن های هوشمند و فیدهای رسانه های اجتماعی آنها طراحی شده است.

این کمپین تبلیغاتی 500000 دلاری در حالی برگزار می شود که اوز، پزشک مشهور تلویزیون، از زمان کبودی مقدماتی خود در 17 می تلاش کرده است تا مورد توجه قرار گیرد. در همان زمان، فترمن، معاون فرماندار پنسیلوانیا، به راحتی مخالفان خود را شکست داد – حتی اگر او به تازگی دچار یک سکته مغزی خطرناک شده بود که هنوز در حال بهبودی است.

وینسنت هیوز، سناتور ایالتی، وینسنت هیوز، که نماینده یکی از مناطق غربی فیلادلفیا است، در بیانیه ای کتبی به NBC News به نمایندگی از کمپین Fetterman، از اوز به عنوان یک “میلیونر بی سابقه” انتقاد کرد.

کنیاتا گفت: «رای دهندگان می بینند که حزب رادیکال کیست.

این حادثه نه سال پیش زمانی رخ داد که فترمن شهردار شهر برداک در منطقه پیتسبورگ بود. او گفت که شنیده است که فکر می کند تیراندازی است، مردی را دیده که فرار می کند، او را با تفنگ ساچمه ای اش تعقیب کرده و تا رسیدن پلیس بازداشت کرده است. دونده، کریس میارس، در آن زمان مشخص شد که هیچ جرمی مرتکب نشده است. او اکنون به دلیل یک جنایت غیرمرتبط در زندان است و اخیراً به The Philadelphia Inquirer گفته است که هم فترمن را می بخشد و هم از او حمایت می کند.

یوست گفت: «زمانی که ما برای نظرسنجی خود مصاحبه می‌کردیم، به نظر نمی‌رسید که مردم فیلی آن‌قدرها با این مسابقه پرانرژی یا درگیر باشند. “من انتظار دارم که مسابقه سخت تر شود.”

در عین حال، کنیاتا گفت، اوز نمی تواند از ارتباط خود با نامزد جمهوری خواه فرمانداری، داگ ماستریانو، نامزد راست افراطی که در سال 2017 در حالی که در دانشکده کالج جنگ ارتش بود با لباس یک سرباز کنفدراسیون عکس گرفته شد، بگریزد. .

حالا روی آنتن است.

مخالفان دموکرات فترمن در انتخابات مقدماتی، نماینده ایالت مالکوم کنیاتا و نماینده سابق ایالات متحده، کانر لمب، که از آن زمان او را تایید کردند، در جریان انتخابات مقدماتی به دلیل رفتارش در آن زمان از او انتقاد کردند.

هیوز گفت: “در حالی که اوز وقت خود را در عمارت های خود در نیوجرسی می گذراند، جان فترمن سه دوره شهردار برادوک، شهر اکثریت سیاه پوستان بود، و سال ها دست در دست جامعه سیاه پوستان کار کرده است.” رای دهندگان سیاهپوست به دلیل سابقه طولانی جان، هیجان زده هستند که به جان رای می دهند و می دانند که او برای آنها در واشنگتن خواهد جنگید.

تایلر، که در بهار امسال پیش‌بینی کرد که جمهوری‌خواهان این موضوع را علیه فترمن برای نگه داشتن رأی‌دهندگان سیاه‌پوست در خانه‌شان، گفت: «انتظار داشتم که این آگهی همانقدر مطمئن باشد که خورشید از شرق طلوع می‌کند و در غرب غروب می‌کند.»

فترمن اذعان کرده است که اشتباه کرده است، اما در مورد فعالان مردمی مانند کشیش مارک کلی تایلر، یکی از سازمان‌دهندگان ارشد دموکرات فیلادلفیا که به رای‌دهندگان سیاهپوست در تعداد زیادی برای کمک به رئیس جمهور جو بایدن کمک کرد، عذرخواهی کامل نکرده است. پیروزی 2020 در ایالت.

فترمن تقریباً در همه نظرسنجی‌ها پیشتاز است و در برخی نظرسنجی‌ها با دو رقمی پیشروی می‌کند، که باعث می‌شود جمهوری‌خواهان به او آموزش دهند تا دموکرات‌ها را از تسخیر کرسی سنا که پت تومی جمهوری‌خواه در حال کنار گذاشتن است، باز دارند.