واکنش اندی کوهن به تعطیلات آرام اندرسون کوپر با بچه ها: «حدس بزن من تنها هستم»

“پس اندرسون، من با نوسانات خلقی و عصبانیت های غیرمنطقی روبرو هستم. این روزها با چی سر و کار داری؟» پدر دو فرزند 54 ساله در کلیپ می پرسد.

کوپر سپس رو به وایات کرد و گفت: “وایت، چین و چروک چیست؟”

بدبختی عاشق شرکت است، اما اندی کوهن نمی‌توانست با رفیقش اندرسون کوپر همدلی کند.  (@bravoandy از طریق اینستاگرام)

“اوه چه خوب است. عالی است، پس همه چیز در خانه شما به شکل هلویی است. اوه خوب، و شما تعطیلات خوبی داشتید؟” کوهن که یک دختر 4 ماهه به نام لوسی هم دارد می پرسد.

کوپر با بی حوصلگی می گوید: «فقط با بچه ها رفت و آمد می کنم.

در حالی که اندی کوهن با مشکلات جدی بچه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، دو فرزند دوستش اندرسون کوپر مانند فرشته‌ها رفتار می‌کنند – و او جلوی عصبانیت خود را نمی‌گیرد.

ستاره براوو به وضوح ترسی از مسخره کردن جنبه های نه چندان پر زرق و برق فرزندپروری ندارد، همانطور که در ویدیوهای اخیر او که به طغیان بچه هایش در ماشین توجه می کند، دیده می شود.

در 5 سپتامبر، کوهن ویدئویی از عصبانیت قابل توجه بنجامین را در حالی که خانواده از تعطیلات آخر هفته روز کارگر به خانه می‌رفتند به اشتراک گذاشت و ثابت کرد که حتی افراد مشهور نیز نمی‌توانند از فروپاشی فرزندان خود فرار کنند.

کوهن در توضیح این پست اینستاگرامی نوشت: من به تعطیلات نیاز دارم.

کوهن در این مرحله سؤال را از وایات تکرار می کند و از شنیدن اینکه همه چیز در خانواده کوپر خوب پیش می رود خوشحال نمی شود.

کوپر با اشاره به پسر ۲ ساله‌اش وایات که روی دوش اوست و پسر ۶ ماهه‌اش سباستین، پاسخ می‌دهد: «نمی‌دانم، بچه‌های من خیلی عالی هستند».

کوهن که اخیراً ویدیویی از آخرین عصبانیت پسر 3 ساله‌اش بنجامین را به اشتراک گذاشته بود، از شنیدن این که بچه‌های دوستش تا این حد همکاری می‌کردند هیجان‌زده نشد.

سپس، در ماه جولای، این کمدین کلیپ دیگری از گریه پسر و دخترش در یک سفر جاده ای را به اشتراک گذاشت. کوهن برای آن پست نیز زیرنویس شوخ‌آمیزی را ارائه کرد: “تابستان باید سرگرم کننده باشد.”

همه چیز از آنجا شروع شد که مجری برنامه “Watch What Happens Live” با کوپر تماس گرفت و در ویدیوی اخیر اینستاگرام از او پرسید که پدر شدن چگونه پیش می رود.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

بدبختی عاشق شرکت است، اما اندی کوهن نمی‌توانست با رفیقش اندرسون کوپر همدلی کند. (@bravoandy از طریق اینستاگرام)

کوهن که پست اینستاگرام خود را به شوخی زیرنویس کرده بود: «احساس نمی‌کنم شنیده شوم!» سپس گفت: “اوه باشه، حدس میزنم اون موقع تنها باشم. در شب سال نو میبینمت رفیق.”

“چی؟ چی؟ مثل اینکه در حال حاضر باید مقداری چین و چروک وجود داشته باشد.