جمهوری خواهان پس از انکار سقط جنین از هرشل واکر حمایت می کنند

«حق ملی برای زندگی پشتیبان تأیید هرشل واکر است… هرشل واکر می‌خواهد از کودکان متولد نشده محافظت کند در حالی که رافائل وارناک می‌خواهد مرگ آنها را از طریق سقط جنین نامحدود ببیند. حزب دموکرات می‌داند که نمی‌تواند در این مسائل پیروز شود، بنابراین ما یک بار دیگر شاهد سوء قصد برای ترور شخصیت هستیم، تاکتیکی که متأسفانه اغلب توسط رسانه‌های سازگار و مشتاق تشویق می‌شود.»

سوزان بی آنتونی طرفدار زندگی آمریکا، یکی دیگر از سازمان های ضد سقط جنین، نیز در میان گزارش های منتشر شده توسط واکر، پشت سر واکر ایستاد. گفتن هرشل واکر این اتهامات را به شدیدترین وجه ممکن رد کرده است و ما قاطعانه در کنار او هستیم.

او افزود: «برای شهرستان ما و ایالت بزرگ جورجیا بسیار مهم است که هرشل واکر در این انتخابات پیروز شود».

همانطور که رئیس کمیته ملی سناتور جمهوریخواه، اسکات نوشت: «وقتی دموکرات‌ها شکست می‌خورند، همانطور که الان هستند، دروغ می‌گویند، تقلب می‌کنند و مخالفان خود را لکه‌دار می‌کنند… آن‌ها می‌دانند که هرشل واکر در حال پیروزی است، به همین دلیل آنها بدنام کرده‌اند. دستگاه.”

واکر که ظاهراً یک نامزد سرسخت ضد سقط جنین است، در حال حاضر در رقابتی تنگاتنگ با رافائل وارنوک، سناتور دموکرات ایالتی، به امید کسب کرسی سنا در کمتر از پنج هفته و بازپس گیری کنترل مجلس است. به عنوان بخشی از کمپین خود، واکر اعلام کرده است که خواهان ممنوعیت کامل سقط جنین است. من به زندگی ایمان دارم.»

برخی از جمهوری خواهان آشکارا می گویند که از واکر برای حفظ کنترل جمهوری خواهان بر سنا حمایت می کنند. عکس: Erik S Lesser/EPA

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در توییتر از واکر دفاع کرد. گفتن “[Walker] قاطعانه این اتهامات را رد کرده است و او سناتور بعدی گرجستان خواهد بود، زیرا مردم به بهترین چیزی که برای خانواده‌شان است رای می‌دهند.»

با این حال، پس از این گزارش ها، مک کانل، که یکی از سرسخت ترین صداهای ضد سقط جنین را در کاپیتول هیل دارد و قبلاً به لایحه های ضد سقط جنین و علیه قانون مرخصی خانواده و پزشکی و قانون صدور مجوز مجدد خشونت علیه زنان رای داده است، هنوز علنی نکرده است. اظهار نظر.





منبع

کمیته ملی حق حیات، قدیمی‌ترین و بزرگترین سازمان ملی ضد سقط جنین در کشور، نیز بیانیه‌ای در حمایت از واکر منتشر کرد و این گزارش را «یک سلسله تلاش برای ترور شخصیت‌های دموکرات» خواند.

مک دانیل، که پاسخ داد با “زندگی برنده است!” در اوایل سال جاری، زمانی که دادگاه عالی حمایت فدرال سقط جنین را لغو کرد، افزود: «هرشل واکر گرجستانی امن‌تر و مرفه‌تر را ارائه خواهد کرد و RNC به سرمایه‌گذاری در رقابت سنا ادامه خواهد داد.»

جمهوری خواهان و گروه های ضد سقط جنین در سراسر کشور علیرغم اتهاماتی مبنی بر اینکه نامزد جمهوری خواه مجلس سنای گرجستان هزینه سقط جنین یک زن را در سال 2009 پرداخت کرده است، به دفاع از هرشل واکر هجوم آورده اند.

روز دوشنبه، یک گزارش انفجاری منتشر شد مبنی بر اینکه زنی که خواست نامش فاش نشود، پس از اینکه زوج سابق متوجه شدند بچه دار شده اند، سقط جنینی را انجام داد که واکر هزینه آن را پرداخت کرد.

ترامپ در شبکه اجتماعی Truth Social گفت: «واکر توسط «رسانه‌های خبری جعلی» و بدیهی است که دموکرات‌ها مورد تهمت و بدگویی قرار می‌گیرد.

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان (RNC)، توییت کرد: “گرجستان می تواند اکثریت سنا را تعیین کند، بنابراین دموکرات های مستأصل و رسانه های لیبرال به منابع ناشناس و ترور شخصیت ها روی آورده اند.”

<span>عکس: Akili-Casundria Ramsess/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/iTVdI5tTgS.Tp6zXYHzVIg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/gzwCV.I_IfT9MTTRGTKW2A–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/60350a2ff214f928c3c2561de0e4b923″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/iTVdI5tTgS.Tp6zXYHzVIg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/gzwCV.I_IfT9MTTRGTKW2A–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/60350a2ff214f928c3c2561de0e4b923″/></div>
</div>
</div>
<p>پس از اینکه اتهامات یک دوست دختر ادعایی برای اولین بار در دیلی بیست گزارش شد، برخی از جمهوری خواهان این کشور یا انکار سقط جنین توسط واکر را تکرار کردند یا در سکوت کر کننده ای باقی ماندند و به نوبه خود ریاکاری آشکار را نسبت به موضوع سقط جنین نشان دادند. حقوق.</p>
<p>ریک اسکات، سناتور جمهوری‌خواه فلوریدا، دموکرات‌ها را به راه‌اندازی یک کمپین توهین آمیز متهم کرد.  اسکات که قبلاً گفته بود «سقط جنین به یک زندگی پایان می دهد.  این نفرت انگیز است و در جامعه ما جایی ندارد <a rel=بیانیه.

عکس: Akili-Casundria Ramsess/AP

در اوایل سال جاری، مک‌کانل از نامزدی واکر حمایت کرد و گفت: «هرشل تنها کسی است که می‌تواند حزب را متحد کند، سناتور وارناک را شکست دهد و به ما کمک کند مجلس سنا را پس بگیریم. من مشتاقانه منتظر همکاری با هرشل در واشنگتن برای انجام کار هستم.»

میچ مک کانل، یکی از رهبران اقلیت جمهوری خواه ضد سقط جنین، از زمان انتشار این گزارش ها به طور غیرعادی ساکت مانده است.

از آن زمان او انکار خود را دوچندان کرد و دموکرات ها را به خرابکاری در مبارزات انتخاباتی خود متهم کرد. او این هفته پس از اولین سخنرانی کمپین انتخاباتی خود از زمان انتشار گزارش ها به خبرنگاران گفت: «می دانم چرا اینجا هستید. “شما اینجا هستید زیرا دموکرات ها ناامید هستند که این صندلی را در اینجا حفظ کنند و آنها ناامید هستند که این رقابت را در مورد خانواده من انجام دهند.”

جمهوری خواهان دفاع واکر را تکرار می کنند و بسیاری این داستان را به عنوان یک حمله فریبکارانه توسط دموکرات ها متهم می کنند. برخی دیگر تا آنجا پیش رفته‌اند که هیچ علاقه‌ای به صحت این ادعا ابراز نکرده‌اند، زیرا اولویت بازپس‌گیری کنترل را تأیید می‌کنند.

گراهام ماه گذشته ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین را در سراسر کشور پیشنهاد کرد.

در پاسخ، واکر پرداخت هزینه سقط جنین را انکار کرد و به مجری محافظه‌کار رادیویی هیو هویت گفت: «اگر این اتفاق می‌افتاد، من آن را می‌گفتم، زیرا جای خجالت در آنجا وجود ندارد. می دانید، مردم این کار را کرده اند، اما من چیزی در مورد آن نمی دانم. و اگر در مورد آن می دانستم، صادقانه می گفتم و در مورد آن صحبت می کردم، اما من چیزی در مورد آن نمی دانم.

«آنچه می خواهم بگویم به هیچ وجه تناقض یا مصالحه با یک اصل نیست. و لطفاً به خاطر داشته باشید که من در حال حاضر نگران یک چیز هستم و فقط یک چیز. برای من مهم نیست که هرشل واکر برای سقط جنین عقاب های در حال انقراض پول پرداخت کرده باشد. من کنترل سنا را می خواهم.» گفت دانا لوش، مجری محافظه کار رادیویی و سخنگوی سابق انجمن ملی تفنگ.

برخی از جمهوری خواهان آشکارا می گویند که از واکر برای حفظ کنترل جمهوری خواهان بر سنا حمایت می کنند.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، که زمانی خود را “به شدت طرفدار زندگی” خواند و گفت که زنانی که سقط جنین می کنند باید با “نوعی مجازات روبرو شوند” نیز به دفاع از واکر آمد.