بر اساس ادعای کتاب جدید، شاهزاده هری زمانی که متقاعد شده بود کارکنان سلطنتی وفادار نیستند، «سندرم قصر» را تشخیص دهد.

لو قبل از اینکه با مگان مارکل رابطه داشته باشد، گفت که شاهزاده از رسانه ها ناامید شده است که باعث تنش در داخل کاخ کنزینگتون با کارکنانش شده است. هری و مگان بخشی از خانواده سلطنتی بودند که تا اکتبر 2018 از شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون نیز مراقبت می کردند، زمانی که آنها شروع به کار خانواده سلطنتی خود را اعلام کردند.

پیشتر در همان بخش کتاب، لو از منبع دیگری که نامش فاش نشده است نقل قول می کند که می گوید وقتی شاهزاده از نحوه برخورد کارکنانش با مطبوعات عصبانی بود، در تمام ساعات روز به آنها پیام می داد تا ناامیدی خود را ابراز کند.

شاهزاده هری در یک کنفرانس مطبوعاتی در بازی های Invictus 2023 در دوسلدورف، آلمان، در 06 سپتامبر 2022 صحبت می کند.کریس جکسون/گتی ایماژ برای Invictus Games Dusseldorf 2023

با این حال، ادعاهای مربوط به رابطه هری با کارکنان سلطنتی‌اش قبل از خروج او و مگان از زندگی سلطنتی در سال 2020، به دنبال گزارش‌های قبلی است مبنی بر اینکه این زوج مظنون به افشای داستان‌های مربوط به کارکنان کاخ به مطبوعات بوده‌اند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

او گفت: «من از همان دوران کودکی یاد گرفتم که انگیزه های نشر لزوماً با انگیزه های حقیقت همسو نیست. “تجربه من این است که بیشتر در رسانه های پیش اجتماعی در مطبوعات بریتانیا حضور داشته باشم که متاسفانه سود را با هدف و اخبار را با سرگرمی ترکیب می کنند.”

شاهزاده هری هنگام شرکت در مراسم روز آتش بس در درختکاری یادبود ملی در 11 نوامبر 2016 در استافورد، انگلستان سلام می کند.کریستوفر فورلونگ/گتی ایماژ

  • هری افزود: “آنها اخبار را گزارش نمی کنند، بلکه آن را ایجاد می کنند.” آنها در تبدیل اخبار مبتنی بر واقعیت به شایعات مبتنی بر عقیده با پیامدهای ویرانگر برای کشور موفق هستند.

    عکس دوک و دوشس ساسکس در Trooping the Color 2019.سمیر حسین/ گتی ایماژ

    یک منبع به نقل از لو گفت که آزمایش دائمی وفاداری آنها توسط شاهزاده “خسته کننده” است.

بر اساس گزیده ای که در گاردین به اشتراک گذاشته شده است، “در جستجوی آزادی” همچنین به نقل از یکی از دوستان ناشناس این زوج گفته است که “تنها تعداد انگشت شماری از مردم در قصری کار می کنند که می توانند به آنها اعتماد کنند.”

یک کتاب جدید ادعا می کند که پرنس هری زمانی که معتقد بود کارکنان سلطنتی خود به اندازه کافی برای محافظت از او در برابر رسانه ها تلاش نمی کنند، تشخیص داده است که به “سندرم قصر” مبتلا هستند.

شاهزاده هری هنگام شرکت در مراسم روز آتش بس در درختکاری یادبود ملی در 11 نوامبر 2016 در استافورد، انگلستان سلام می کند.

نمایندگان دوک ساسکس بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

“تسلیم شدن به رسانه‌ها یکی از نشانه‌های کلیدی این بود که آیا شما آن را توسعه داده‌اید. تیمی که در تمام این نبردها می‌جنگید: این یک آزمایش دائمی برای وفاداری بود. “آیا می‌خواهید از من محافظت کنید؟ یا به تازگی یکی از آنها شده‌اید. این منبع به Low گفت: برای من نمی جنگید؟ این خسته کننده بود.

والنتاین لو، خبرنگار سلطنتی تایمز لندن، در کتاب خود با عنوان “دربارها: قدرت پنهان پشت تاج” نوشت که بی اعتمادی دوک ساسکس به رسانه ها روی روابط او با کسانی که از نزدیک با او کار می کردند تأثیر گذاشت.

لو حاوی نظراتی از یک منبع ناشناس بود که گفت هری از عبارت “سندرم قصر” برای برچسب زدن به کارکنانی که نمی‌خواهند با مطبوعات درگیر شوند، استفاده می‌کند. به گفته این منبع، او کارکنانی را که از طرف او اقدامی نکردند نهادینه شده می دید.

شاهزاده هری با ژاکت خاکستری و پیراهن سفید با میکروفون صحبت می کند

«در جستجوی آزادی»، زندگینامه سلطنتی 2020 توسط امید اسکوبی و کارولین دورانند، گفت که برخی از دوستان نزدیک دوشس ساسکس معتقد بودند که شخصی در داخل کاخ در حال افشای داستان‌ها به مطبوعات بوده است، زمانی که گزارش شد که مگان باعث شد کیت میدلتون قبل از آن گریه کند. مثلا عروسی اش

شاهزاده سالهاست که آشکارا از رسانه ها انتقاد می کند. در نوامبر 2021، او در کنفرانس مجازی WIRED RE:WIRED در مورد اینکه چگونه روزنامه‌نگاران در بریتانیا اطلاعات نادرست ایجاد می‌کنند صحبت کرد.

نویسنده سلطنتی ولنتاین لو نوشت که بی اعتمادی هری به رسانه ها بر نحوه دید او از کارکنانش تأثیر می گذارد.

  • یک کتاب جدید ادعا می کند که پرنس هری تشخیص داد کارکنانی که به او اعتماد ندارند به “سندرم قصر” مبتلا هستند.

  • این منبع به Low گفت: “او هر کاری را که انجام می داد، به ویژه در تورها، واقعا جدی می گرفت… اما نیاز به دعوا در تمام مدت وجود داشت.” “این پیامک بدون وقفه بود، پیام رسانی در طول شب.”

    هری مگان در حال سرباز کردن رنگ

    مگان بعداً در طول مصاحبه مارس 2020 به اپرا وینفری گفت که برعکس اتفاق افتاده است و این کیت بود که او را به گریه انداخت.