جسی واترز: زنان باید ازدواج کنند، “قرار پیدا کنند”، بنابراین آنها رای دادن به دموکرات ها را متوقف می کنند

وضعیت در حال حاضر با محدودیت های سقط جنین، و احتمالاً به زودی حتی حق دریافت پیشگیری از بارداری، چشمگیرتر است.

فاکس شایرون در پایین صفحه در حالی که واترز حکمت خود را به اشتراک می‌گذاشت، هشدار داد: «زنان جوان و مجرد اکثراً به دموکرات رأی می‌دهند.»

ما به این خانم ها برای ازدواج نیاز داریم. وقت آن است که عاشق شوید و فقط آرام شوید. بچه ها، بروید یک حلقه روی آن بزنید.» او اصرار کرد.

واترز در پی انتخابات ناامیدکننده میان دوره ای حزب جمهوری خواه شکایت کرد: «زنان مجرد و رأی دهندگان زیر 40 سال توسط دموکرات ها «اسیر» شده اند.

غلبه نظرسنجی های دیگر در طول سال ها نشان داده است که اکثریت زنان به طور کلی تمایل دارند به دموکرات رای دهند.

در مورد زندگی زناشویی خود واترز، او در اوایل سال جاری در فاکس یک داستان وحشتناک تعریف کرد که چگونه عمداً هوا را از لاستیک های ماشین مورد علاقه اش اما دی جووین که در برنامه او تهیه کننده بود، بیرون می داد تا بتواند پیشنهاد دهد. او یک سواری او به سرعت پرید.

منتقدان توییتر در مورد ایده‌های واترز در مورد چگونگی «قرار دادن» زنان فکر می‌کردند.

جسی واترز، مجری فاکس نیوز، پنج شنبه در تلویزیون ملی به طور باورنکردنی اصرار کرد که زنان مجرد باید ازدواج کنند و “قرار بگیرند” تا به دموکرات ها رای ندهند.

واترز در آن زمان با همسر اولش، نوئل اینگوآجیاتو، ازدواج کرد که به خاطر دیجیوین درخواست طلاق داد. واترز بعداً با دیجیوین ازدواج کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

ارقام فاکس ادعا کردند که در حالی که 68 درصد از زنان مجرد به دموکرات رأی دادند (و 31 درصد به جمهوری خواهان رأی دادند)، تنها 42 درصد از زنان متاهل به دموکرات رأی دادند (با 56 درصد رای جمهوری خواه).

موسسه بروکینگز در مشاهدات پس از مرگ انتخابات میان دوره ای خود خاطرنشان کرد: این فقط «اقتصاد، احمقانه» نبود، بلکه سقط جنین بود. در این گزارش آمده است که ثبت نام رای دهندگان زن در بسیاری از ایالت ها پس از تصمیم دادگاه عالی که رو در مقابل وید را شکست داد، افزایش یافت.

زنان نیز با درصد بیشتری نسبت به مردان رای می دهند. نظرسنجی‌های میان‌دوره‌ای سی‌ان‌ان نشان داد که زنان 52 درصد و مردان تنها 48 درصد رای‌دهندگان را تشکیل می‌دهند. این بدان معناست که زنان بیش از 60 میلیون رای از 116 میلیون رای تخمین زده شده را به خود اختصاص داده اند. بر اساس نظرسنجی های خروجی، 53 درصد از این زنان به دموکرات رأی داده اند.