جان اولیور و جو روگان در میان واکنش‌های شدید دیلن مولوینی و باد لایت به تبلیغ بادوایزر انتقاد کردند.


جان اولیور و جو روگان جدیدترین افراد مشهوری هستند که به همکاری اخیر باد لایت با دیلان مولوینی ستاره تراجنسیتی TikTok واکنش نشان دادند.

جان اولیور و جو روگان جدیدترین افراد مشهوری هستند که به همکاری اخیر Bud Light با ستاره تراجنسیتی TikTok، Dylan Mulvaney واکنش نشان دادند.

سلبریتی های بیشتری به واکنش های آنهیوزر-بوش و دیلان مولوانی واکنش نشان می دهند.

پس از اینکه برندان ویتورث، مدیر عامل شرکت، بیانیه ای را در 14 آوریل منتشر کرد و در میان واکنش های شدید اخیر به همکاری Bud Light با Mulvaney، یک بازیگر تراجنسیتی و ستاره TikTok، آبجو دیگری متعلق به Anheuser-Busch، Budweiser، تبلیغی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

این کلیپ یک دقیقه‌ای اسب معروف شرکت کلایدزدیل را نشان می‌دهد که در حال دویدن در نقاط دیدنی آمریکا و نمادهای میهن‌پرستانه است که «داستان روح آمریکایی» را نشان می‌دهد.

در حالی که در آگهی مستقیماً به مولوانی، فارغ‌التحصیل کالج-کنسرواتوار موسیقی دانشگاه سینسیناتی اشاره نشده بود، و یا واکنش منفی به همکاری او با Bud Light، بسیاری از مردم، مانند جان اولیور و جو روگان، آن را به عنوان یک پاسخ مستقیم تفسیر کردند و از آن زمان از تبلیغات انتقاد کرد. با این حال، دیگران هنوز با نام تجاری آبجو مشکل دارند.

بیشتر: دومین مدیر اجرایی Anheuser-Busch در میان واکنش‌های شدید دیلن مولوانی، فارغ‌التحصیل دانشگاه کالیفرنیا و Bud Light به مرخصی می‌رود.

جان الیور به واکنش واکنش Bud Light پاسخ داد

الیور به انتقادات پیرامون همکاری باد لایت با مولوینی در اپیزود یکشنبه شب برنامه خود “هفته گذشته امشب” پرداخت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این کمدین بریتانیایی درباره چگونگی فیلم برداری از خود در حال فیلم برداری از محصولات Bud Light و Anheuser-Busch بحث کرد و گفت: «چون چیزی وجود دارد که به یک شرکت آسیب می زند، این است که محصول آنها را پس از خرید از بین می برد.»

در میان آن ویدئوها، کلیپ ویروسی ارسال شده توسط کید راک بود که الیور او را “کودک راک” نامید. در این ویدئو، راک با اسلحه به سمت آبجو Bud Light شلیک کرد، اما دلیل پشت پست خود را فاش نکرد.

اولیور اضافه کرد: «من فکر نمی‌کنم راه خطرناک‌تری برای از بین بردن Bud Light وجود داشته باشد، البته غیر از نوشیدن آن».

واکنش ها: Budweiser در میان واکنش های منفی دیلان مولوانی، تبلیغات میهن پرستانه منتشر می کند، افراد مشهور به واکنش ادامه می دهند

مجری برنامه ادامه داد که چگونه “بدی واقعی” پیرامون واکنش های منفی، “هراس اخلاقی در مورد حقوق ترنس ها” است که همزمان با تصویب قوانین ضد دگرباشان جنسی در بسیاری از ایالت ها رخ می دهد. قانونگذاران کنتاکی به ممنوعیت مراقبت های تایید کننده جنسیت برای کودکان زیر سن قانونی رای دادند. ماه گذشته.

الیور علاوه بر این از اظهارات ویتورث انتقاد کرد و گفت: «این واقعاً آزاردهنده است که هر دو طرف در کاری با هم باشند: «من ترنس هستم» و (طرف دیگر این است) «این من را بسیار عصبانی می‌کند که می‌خواهم به ارزش 65 دلار شلیک کنم. آبجو غیر قابل استرداد.»

او قسمت یکشنبه را با پخش آگهی تبلیغاتی جدید Budweiser به پایان رساند و آن را “یک اشتباه بزرگ” خواند.

او گفت: “وقتی افراد متعصب با صدای بلند اعلام می کنند که آبجو شما را دوست ندارند زیرا آنها متعصب هستند، این فرصتی است برای گفتن “پس آبجو ما برای شما نیست.”

جو روگان: Anheuser-Busch “یک شرکت در عمق s—” است

جو روگان گفت که به نظر می رسد تبلیغ اخیر Budweiser توسط هوش مصنوعی ساخته شده است و آن را

جو روگان گفت که به نظر می رسد تبلیغ اخیر Budweiser توسط هوش مصنوعی ساخته شده است و آن را “نسخه ChatGPT 4.0 از تبلیغات عالی آمریکایی” نامیده است.

روگان، مجری پادکست “تجربه جو روگان” نیز در قسمت 20 آوریل خود نظراتی را در مورد تبلیغات جدید Budweiser به اشتراک گذاشت. او گفت که به نظر می رسد این تبلیغ توسط هوش مصنوعی ساخته شده است و آن را “نسخه ChatGPT 4.0 از تبلیغات عالی آمریکایی” نامید.

روگان گفت: “این مانند احمق‌ترین و طرفدار آمریکا است. “این یک شرکت در عمق s —- است.”

مربوط: دیلن مولوینی پس از قرارداد Bud Light، صحبت در UC، انتقاد، به پادکست Rosie O’Donnell می رود.

روگان همچنین از معاون بازاریابی Bud Light، Alissa Heinerscheid، که اخیراً از شرکت مرخصی گرفت، و Mulvaney انتقاد کرد و گفت که فارغ التحصیل UC مشتاق توجه است.

مفسر UFC قبلاً در مورد جنجال Bud Light و Mulvaney صحبت کرده بود و در قسمت قبلی در نیوزویک آن را “احمقانه” توصیف کرده بود.

“کاری که آنها انجام می دهند این است که نام تجاری را به یک گروه اضافی از مردم گسترش می دهند. چرا، اگر چیزی خوب است، یک f— می دهید که آن را دریافت کرده است؟”

سارا هاکبی سندرز و سایر فرمانداران جمهوری خواه آبجوی «زن واقعی» را منتشر کردند

فرماندار آیووا، کیم رینولدز، فرماندار آرکانزاس، سارا هاکبی سندرز و سایر فرمانداران زن جمهوری خواه به جنجال Bud Light پاسخ دادند و مجموعه ای از نوشیدنی های نوشیدنی را منتشر کردند که با چهره خود و شعار

فرماندار آیووا، کیم رینولدز، فرماندار آرکانزاس، سارا هاکبی سندرز و سایر فرمانداران زن جمهوری خواه به جنجال Bud Light پاسخ دادند و مجموعه ای از نوشیدنی های نوشیدنی را منتشر کردند که با چهره خود و شعار “زن واقعی” نشان داده شده بود.

فرماندار آیووا، کیم رینولدز، فرماندار آرکانزاس، سارا هاکبی سندرز و سایر فرمانداران زن جمهوری‌خواه نیز به جنجال Bud Light واکنش نشان دادند و یک سری نوشیدنی‌های نوشیدنی را منتشر کردند که روی چهره‌شان و شعار «زن واقعی» نشان داده شده بود.

طبق گزارش Des Moines Register، کوزی‌ها که چهار فرماندار مختلف جمهوری‌خواه را به تصویر می‌کشند، به نظر می‌رسد با استفاده از رنگ آبی سلطنتی و حروف سفید، قوطی‌های Bud Light را تقلید می‌کنند. علاوه بر رینولدز و سندرز، کی آیوی، فرماندار آلاباما و کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی نیز حضور داشتند.

آنها با قیمت 15 دلار در وب سایت کمپین سندرز در دسترس هستند.

رینولدز یک تصویر تبلیغاتی منتشر کرد از این کالا در توییتر این هفته نوشت: “شرکت های بیدار در تلاش هستند تا ما را تغییر دهند!”

این گروه همچنین یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرد که در آن تبلیغات Bud Light با صدایی در پس‌زمینه نمایش داده می‌شد که می‌گفت: «زنان واقعی مجبور نیستند آن را جعل کنند».

این مقاله در ابتدا در سینسیناتی انکوایرر منتشر شد: جان اولیور، جو روگان، فرمانداران حزب جمهوری‌خواه در مورد دیلان مولوینی، باد لایت صحبت می‌کنند.





منبع