قاضی میسوری قوانین مراقبت بهداشتی تراجنسیتی ها را می سنجد

بیلی پس از تحقیقاتی که در ماه فوریه در مورد مرکز تراجنسیتی‌ها دانشگاه واشنگتن در بیمارستان کودکان سنت لوئیس انجام داد، این محدودیت‌ها را صادر کرد. این تحقیقات توسط یک کارمند سابق انجام شد که مدعی شد این مرکز بدون رضایت آگاهانه، مراقبت‌های جنسیتی را به کودکان ارائه می‌دهد، بررسی‌های فردی به اندازه کافی و خدمات بهداشت روانی را در بر می‌گیرد. یک بررسی داخلی توسط دانشگاه هیچ تخلفی را نشان نداد و مشخص کرد که ادعاهای کارمند سابق بی‌اساس است.

بیلی محدودیت های اضطراری را به عنوان راهی برای محافظت از کودکان زیر سن قانونی در برابر آنچه او به عنوان درمان های پزشکی تجربی توصیف می کند، تبلیغ می کند، اگرچه این مقررات برای مراقبت های بهداشتی برای بزرگسالان نیز اعمال می شود.

FDA 30 سال پیش مسدود کننده های بلوغ را برای درمان کودکان مبتلا به بلوغ زودرس تایید کرد – وضعیتی که باعث می شود رشد جنسی خیلی زودتر از حد معمول شروع شود. هورمون‌های جنسی – اشکال مصنوعی استروژن و تستوسترون – دهه‌ها پیش برای درمان اختلالات هورمونی یا به عنوان قرص‌های ضد بارداری تایید شدند.

تراجنسیتی‌های میسوری و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی روز دوشنبه شکایت کردند و از کر خواستند که این قانون را مسدود کند.

این قانون مستلزم آن است که افراد به مدت سه سال یک “الگوی شدید” از نارسایی جنسی مستند شده را تجربه کرده و حداقل 15 جلسه ساعتی با یک درمانگر در طول حداقل 18 ماه قبل از دریافت مسدود کننده های بلوغ، هورمون ها، جراحی یا سایر درمان ها داشته باشند.

منتقدان نگرانی هایی را در مورد تغییر عقیده کودکان مطرح کرده اند. با این حال، شواهد نشان می‌دهد که انتقال مجدد به آن اندازه رایج نیست که مخالفان درمان پزشکی تراجنسیتی برای جوانان ادعا می‌کنند، اگرچه مطالعات کمی وجود دارد.

تلاش های بیلی برای سرکوب مراقبت های بهداشتی تایید کننده جنسیت در حالی صورت می گیرد که قانونگذاران جمهوری خواه در سراسر کشور، از جمله میسوری، صدها قانون را با هدف تراجنسیتی ها پیشنهاد کرده اند. حداقل 13 ایالت قوانینی را وضع کرده اند که مراقبت های جنسی را برای افراد زیر سن قانونی محدود یا ممنوع می کند.

بیماران همچنین باید ابتدا از نظر اوتیسم و ​​”اعتیاد به رسانه های اجتماعی” غربالگری شوند و هر گونه علائم روانپزشکی ناشی از مسائل مربوط به سلامت روان باید درمان و برطرف شود.

وکلای شاکیان در پرونده های دادگاه نوشتند که این قانون اساساً، در کمتر از دو هفته، تقریباً تمام درمان های پزشکی ضروری برای نارسایی جنسی در میسوری را غیرقانونی می کند، درمانی که توسط هر انجمن پزشکی بزرگ در ایالات متحده پشتیبانی می شود. .

برخی از افراد می توانند نسخه های خود را در حین انجام ارزیابی های لازم حفظ کنند.

FDA این داروها را به طور خاص برای درمان جوانانی که زیر سؤال بردن جنسیت هستند تأیید نکرده است. اما آنها برای سال‌های زیادی برای این منظور استفاده می‌شوند که یک عمل رایج و پذیرفته شده برای بسیاری از شرایط پزشکی است. پزشکانی که بیماران تراجنسیتی را درمان می کنند می گویند که این دهه ها استفاده به این معنی است که این درمان ها تجربی نیستند.

کسانی که شکایت کردند استدلال می‌کنند که بیلی از قانون‌گذاری تحت رهبری حزب جمهوری‌خواه کنار زد و در تلاش برای تنظیم مراقبت‌های بهداشتی تأییدکننده جنسیت تحت قوانین حمایت از مصرف‌کننده، فراتر از اختیارات خود عمل کرد.

کلیتون، مو. (AP) – آیا اولین قانون در نوع خود که مقررات سختگیرانه ای را در مورد مراقبت های تایید کننده جنسیت در میسوری وضع می کند در روز پنجشنبه در دست قاضی است یا خیر.

——-

Ballentine از جفرسون سیتی، میسوری گزارش داد.



منبع

دفتر دادستان کل جمهوری خواه اندرو بیلی قرار است روز چهارشنبه از قانون اضطراری غیرعادی او در برابر کریستین کر قاضی منطقه سنت لوئیس دفاع کند.