ثروتمندان در حال فرار از روسیه هستند و انتظار می رود بیش از 15000 میلیونر – 15 درصد از جمعیت فوق ثروتمند کشور – در سال جاری این کشور را ترک کنند.

به طور کلی، امارات متحده عربی “به کانون توجه شدید سرمایه گذاران مرفه تبدیل شده است” و انتظار می رود که بزرگترین برنده باشد زیرا انتظار می رود حدود 4000 میلیونر از سراسر جهان در سال 2022 به این کشور هجوم آورند – یک رکورد برای این شهر و یک رکورد 208 به گفته Amoils، جهش درصدی از ورودی خالص 1300 در سال 2019. امارات متحده عربی سالی قبل از همه گیری حدود 1000 میلیونر جذب می کرد.

ثروتمندان روس در حال فرار از رژیم رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هستند.میخائیل سوتلوف/گتی ایماژ

  • Amoils محبوبیت امارات متحده عربی را به موقعیت آن به عنوان یک مرکز تجاری بین المللی و همچنین نرخ های مالیات رقابتی نسبت داد.

    ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

    بر اساس گزارش شهروندان جهانی هنلی، انتظار می رود بیش از 15000 میلیونر در سال 2022 از روسیه فرار کنند.

  • بر اساس گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد، انتظار می‌رود امسال بیش از 15000 میلیونر روسیه را ترک کنند، زیرا ثروتمندان از رژیم پوتین در بحبوحه تحریم‌های گسترده بر سر جنگ اوکراین فرار می‌کنند.

    آمولز افزود: «افراد مرفه در دهه گذشته هر سال به طور پیوسته از روسیه مهاجرت می کنند، که یک هشدار اولیه از مشکلات فعلی کشور است. “از لحاظ تاریخی، فروپاشی کشورهای بزرگ معمولاً با تسریع مهاجرت افراد ثروتمند همراه بوده است، که اغلب اولین کسانی هستند که به دلیل داشتن امکانات این کار را ترک می کنند.”

    اندرو آمولز، رئیس تحقیقات در New World Wealth، که با Henley & Partners مستقر در لندن، یک شرکت مشاوره اقامتی و شهروندی، روی این گزارش کار کرده است، نوشت: روسیه “میلیونرهای خونریزی دهنده” است.

    روسیه پس از حمله به اوکراین در 24 فوریه با تحریم‌های گسترده‌ای مواجه شد که باعث شد برخی از ثروتمندترین افراد آن را ترک کنند. آبزرور در ماه مارس گزارش داد که برخی از الیگارش ها به دبی گریخته اند، جایی که املاک و مستغلات را به سرقت می برند.

    بر اساس گزارش روند مهاجرت، انتظار می رود اوکراین نیز میلیونرهای خود را از دست بدهد و انتظار می رود امسال 2800 نفر این کشور را ترک کنند. این نشان دهنده 42 درصد از جمعیت میلیونرهای اوکراین است و همانطور که آمویلز نوشت، “مشکل است که بدانیم آیا این میلیونرها پس از پایان جنگ به اوکراین بازخواهند گشت یا نه، زیرا ممکن است به بسیاری از آنها اجازه اقامت در سایر کشورهای اروپایی داده شود.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

پیش بینی می شود تعداد افراد ثروتمندی که روسیه را در سال جاری ترک می کنند، سه برابر بیشتر از سال 2019 باشد.

  • بر اساس گزارش شهروندان جهانی هنلی، مهاجرت مورد انتظار 15 درصد از جمعیت میلیونرهای روسیه را تشکیل می دهد و تقریباً سه برابر 5500 میلیونر است که در سال 2019 روسیه را ترک کردند. این گزارش بر اساس اطلاعاتی از جمله داده های رسمی مهاجرت و خرید املاک توسط میلیونرها است.

    مقصد اصلی افراد ثروتمندی که از روسیه فرار می کنند، امارات متحده عربی است.