تیم حقوقی ترامپ می‌گوید که فروشندگان نمی‌خواهند با آنها برای بررسی تخصصی ویژه کار کنند، زیرا «متخصصان باتجربه فناوری اطلاعات» نمی‌توانند با 11000 پرونده و ضرب‌الاجل‌های سخت‌گیرانه دولت رسیدگی کنند.

اما تیم حقوقی ترامپ در پرونده خود از استاد ویژه ریموند دیری برای در نظر گرفتن مهلت‌های جدید و طولانی‌تر در دیجیتالی‌سازی و گردش اسناد، گفتند که پیچیده‌تر است – و آنها تا اواسط اکتبر نیاز دارند تا کار را انجام دهند.

وکیل ترامپ نوشت: «مشکل با این واقعیت تشدید می‌شود که وقتی وکیل شاکی به 11000 صفحه یا حتی 11000 سند در طول کنفرانس وضعیت اشاره کرد (ما هنوز منتظر متن هستیم)، دولت ترجیح داد با عدد دقیق مداخله نکند. “در گفتگوهای بین وکیل شاکی و دولت در مورد یک فروشنده داده، دولت اشاره کرد که 11000 سند نزدیک به 200000 صفحه دارند.”

در یک پرونده جدید، وکلای او استدلال کردند که فروشندگان به دلیل حجم اسناد نمی خواهند با آنها کار کنند.

  • در پرونده، آنها گفتند که “متخصصان IT باتجربه” نمی توانند مهلت های سفت و سخت وزارت دادگستری را رعایت کنند.

  • دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در 9 ژوئیه 2022 در جریان راهپیمایی “نجات آمریکا” در آنکوریج، آلاسکا، سخنرانی می‌کند.جاستین سالیوان/گتی ایماژ

    • ترامپ

      وکلای ترامپ نوشتند: «این حجم تخمینی، با نیاز به فعالیت در بازه‌های زمانی تسریع‌شده توسط دولت، دلیلی است که بسیاری از فروشندگان منتخب دولت از تعامل احتمالی خودداری کرده‌اند.» “به طور خلاصه، متخصصان باتجربه فناوری اطلاعات که به طور معمول روی تولید اسناد در مقیاس بزرگ با دولت کار می کنند، نمی توانند برنامه پیشنهادی دولت را برآورده کنند.”

      تیم حقوقی ترامپ در یک پرونده جدید استدلال می کند که آنها نمی توانند فروشنده ای را برای دیجیتالی کردن اسناد برای تحویل به یک استاد ویژه برای بررسی نگه دارند، زیرا تعداد پرونده ها بسیار زیاد است و مهلت بسیار کمی دارد.

      پس از حمله، تیم ترامپ از وزارت دادگستری شکایت کرد و از شخص ثالث یا استاد ویژه درخواست کرد تا اسناد را بررسی کند. Dearie، یک قاضی ارشد فدرال بازنشسته، در 16 سپتامبر انتخاب شد و مهلت آن تا 30 نوامبر است. اولین گام دیجیتالی کردن اسناد بازیابی شده توسط FBI برای Dearie است، اما در حال حاضر تاخیرهایی وجود دارد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



      منبع

      پس از حمله به مار-آلاگو، ترامپ از یک استاد ویژه برای بررسی اسناد دولتی درخواست کرد (و به او اعطا شد).

    • Dearie تاکنون چندین مورد از ادعاهای تیم حقوقی ترامپ در این پرونده را رد کرده است. اخیراً Dearie یک دستیار را منصوب کرده است که ترامپ قرار است ساعتی 500 دلار به او بپردازد و از تیم ترامپ خواسته است تا مدرکی مبنی بر اینکه FBI در جریان جستجوی خود در Mar-a-Lago که ترامپ ادعا کرده است، مدارکی ارائه دهد.

      در ماه اوت، FBI حکم بازرسی خانه ترامپ را در مار-آ-لاگو اجرا کرد و نزدیک به 11000 سند کاخ سفید را که او با خود برده بود، بازیابی کرد. وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ با نگه داشتن اسناد کاخ سفید از جمله اسناد طبقه بندی شده چندین قانون را زیر پا گذاشته است یا خیر. ترامپ اشتباهاتش را رد کرده بود.

      روز سه‌شنبه، وزارت دادگستری از استاد ویژه ریموند دیری خواست تا یک روز بیشتر برای ارائه اسناد طبقه‌بندی نشده در تحقیقات ارائه کند. دادستان های فدرال گفتند که تا روز چهارشنبه نیاز دارند زیرا هیچ یک از پنج فروشنده ای که آنها پیشنهاد کردند تا حافظه پنهان اسناد را دیجیتالی کنند “مایل نبودند توسط شاکی درگیر شوند.”

      این پرونده در پاسخ به پرونده دولت در روز سه شنبه بود، جایی که وزارت دادگستری گفت که فروشندگان به سادگی از تعامل با تیم ترامپ خودداری کردند.

      تیم حقوقی رئیس جمهور سابق گفت که تعداد صفحات و بازه زمانی برای اسکن آنها بسیار کوتاه است و مدعی شدند که این دلیل یکسانی است که همه فروشندگان از همکاری با ترامپ خودداری می کنند.