ترامپ 91.6 میلیون دلار وثیقه را برای تجدیدنظر در حکم افترا به جین کارول ارسال می کند

پس از از دست دادن آخرین تلاش برای به تاخیر انداختن، دونالد ترامپ یک وثیقه 91.6 میلیون دلاری را برای تجدید نظر در مورد حکم چند میلیون دلاری هیئت منصفه به دلیل اظهارات افتراآمیز خود در مورد ای جین کارول ارسال کرد.

وکلای رئیس جمهور سابق روز جمعه به قاضی ناظر بر این پرونده اطلاع دادند که او درخواست تجدید نظر مورد انتظار خود را در دادگاه تجدیدنظر فدرال در نیویورک تسلیم کرده است و از قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس کاپلان، درخواست کردند که حکم علیه او را با ادامه دادخواهی متوقف کند.

از آقای ترامپ خواسته شد تا 110 درصد از حکم 83.3 دلاری را برای توقف جمع‌آوری‌ها در حین درخواست تجدیدنظر در مورد حکم، ارائه کند.

رئیس‌جمهور سابق این وام را در 5 مارس از طریق شرکت بیمه فدرال، یکی از شرکت‌های تابعه Chubb Corporation، که مدیرعامل آن در دوره دولت ترامپ به کمیته مشاوره تجاری منصوب شد، اعطا کرد.

طبق شرایط اوراق قرضه، این شرکت فقط درخواست تجدید نظر در مورد حکم 83.3 میلیون دلاری را تضمین می کند، اما هیچ درخواست تجدیدنظری در آینده را نخواهد داشت.

اوایل این هفته، وکلای آقای ترامپ، آلینا حبا و جان سائر از قاضی خواستند تا حکمی را که رئیس جمهور سابق باید از دوشنبه پرداخت کند، تمدید کند.

وکلای او استدلال کردند که این جدول زمانی رئیس جمهور سابق را در تنگنای ظاهری مالی قرار می دهد که “تهدید به تحمیل صدمات جبران ناپذیر به شکل هزینه های قابل توجهی می کند”، وکلای او استدلال کردند که ممکن است نتواند بهبود یابد.

روز پنجشنبه، قاضی گفت: “وضعیت فعلی آقای ترامپ نتیجه اقدامات واهی خودش است.”

او از 26 ژانویه باید امور مالی خود را با علم به اینکه ممکن است نیاز به اجرای این حکم داشته باشد سازماندهی کند، با این حال تا 25 روز پس از رای هیئت منصفه صبر کرد – و فقط کمی قبل از انقضای 30 روز اقامت خودکار در دادگاه قضاوت – برای ارائه درخواست قبلی خود برای اقامت ناامن یا تا حدی تضمین شده در انتظار حل و فصل درخواست های پس از محاکمه.

به گفته قاضی کاپلان، هزینه دعوای حقوقی در حال انجام او «یک صدمات جبران ناپذیر» به معنای مربوطه آن عبارت نیست.

قاضی همچنین گفت که آقای ترامپ همچنین “هیچ گونه نشانی” از خسارت مالی که گرفتن حق بیمه قابل توجهی از اوراق قرضه در برابر این چند میلیاردر خود توصیف می کند، نکرده است. او همچنین گفت که آقای ترامپ هیچ اشاره‌ای به نحوه برنامه‌ریزی خود برای ارسال اوراق قرضه، «یا هر شرایط دیگر مرتبط با وضعیت» نکرده است.

در ماه ژانویه، هیئت منصفه 9 نفره تصمیم گرفت که آقای ترامپ باید بیش از 83 میلیون دلار غرامت به خانم کارول به خاطر اظهارات افتراآمیزش در مورد کارول بپردازد. ال نویسنده مجله

به گفته وکلای او، او قبلاً متهم به سوء استفاده جنسی و سپس دروغ گفتن در مورد اتهامات تجاوز جنسی خود بود که به پیام‌های توهین آمیز و تهدید به مرگ علیه او دامن زد. آقای ترامپ بارها این اتهامات را رد کرده است.

این حکم به ده ها میلیون دلار جریمه های مالی رئیس جمهور سابق اضافه می کند، از جمله قضاوت بیش از 454 میلیون دلار به اضافه سود روزانه، پس از اینکه قاضی او را مسئول یک طرح کلاهبرداری ده ساله برای فریب بانک ها و سرمایه گذاران برای به دست آوردن منافع مطلوب تشخیص داد. شرایط تامین مالی برای املاک برندسازی او.

یک قاضی استیناف نیویورک درخواست ترامپ مبنی بر توقف اجرای حکم پولی علیه او در آن پرونده را رد کرد، اما او همچنان اجازه خواهد داشت که امپراتوری املاک و مستغلات خود را رهبری کند و درخواست وام بدهد تا بتواند از پس وثیقه درخواست تجدید نظر کند. به او.

آقای ترامپ یک وثیقه 100 میلیون دلاری برای متوقف کردن این قضاوت پیشنهاد کرد. پاسخ مختصری از دفتر لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک در این مورد در تاریخ 11 مارس ارائه می شود.

منبع