بنیانگذار شرکت می‌گوید در میان گمانه‌زنی‌ها درباره لغو تحریم‌ها، تناسب اندام سیاره «بسیار از بین رفته است»

بنیانگذار شرکت می‌گوید در میان گمانه‌زنی‌ها درباره لغو تحریم‌ها، تناسب اندام سیاره «بسیار از بین رفته است»

Planet Fitness Inc. (NYSE:PLNT) مایک گروندال، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، تاریخچه سوء استفاده گسترده در این شرکت را شرح داد و ادعا کرد که در طی مصاحبه اخیر با کاربر جنجالی جنجالی X Libs TikTok، اطلاعات مالی خود را نادرست معرفی کرده است.

این امر پس از هفته‌ها فراخوان برای تحریم این برند پس از لغو عضویت یکی از ورزشکاران Planet Fitness پس از صحبت در مورد یک مرد بیولوژیک در رختکن زنان صورت گرفت.

خط مشی Planet Fitness به اعضای باشگاه اجازه می دهد تا از رختکن مرتبط با هویت جنسی خود استفاده کنند. اما این سیاست باعث شده است که چند مورد از زنان در رختکن زنان Planet Fitness احساس ناراحتی کنند و برخی از زنان و کودکان از آزار و اذیت جنسی در این مراکز گزارش داده اند. بسیاری از این حوادث منجر به از دست دادن عضویت زنان شد، اما همانطور که قبلا توسط بنزینگا گزارش شده بود، حداقل در یک مورد دستگیر شد.

از دست نده:

در این مصاحبه 15 دقیقه ای، گروندال تاریخچه شرکت و دلیل تاسیس آن را تشریح کرد. Grondahl ورزشگاه را شروع کرد و خاطرنشان کرد که منطقه آزاد Judgment به منظور یک سیگنال خوشامدگویی برای ورزشکاران تازه کار است که به دنبال مکانی برای شروع هستند. اما وقتی در مورد شرکت امروز صحبت می‌کند، گروندال می‌گوید که آن چیزی که به آن تبدیل شده «ویرانگر» است.

او گفت: “Planet Fitness مانند یک کودک دیگر برای من بود. و من قلب و روحم را برای ساختن آن شرکت گذاشتم و تقریباً ویران شده است، می دانید، در چند هفته گذشته تمام احترام خود را در داخل کشور از دست داده است.” هیچ عقل سلیمی پشت این موضوع نیست.»

گروندال به Libs of TikTok گفت که او سیاست ها یا پاسخ به آنها در هفته های اخیر را تایید نمی کند. Grondahl شرکت را در نوامبر 2012 به سهام خصوصی فروخت و کنترل خود را از دست داد. پس از فروش، او مدیرعامل باقی ماند تا اینکه پس از گزارشی مبنی بر اینکه مدیر ارشد اداری (CAO) و مشاور عمومی استخدام شده توسط شرکت سهام خصوصی در چندین سال به اتهامات متعددی مجرم شناخته شده و در موارد متعددی از خردسالان سوء استفاده کرده اند، برکنار شد. در دو مورد، او معلم بود و به جرم آزار و اذیت دانش آموزانش مجرم شناخته شد. CAO در سال 2017 Planet Fitness را ترک کرد.

روند: اختلال طولانی مدت در صنعت جابجایی در حال انجام است. در اینجا نحوه سرمایه گذاری در آن تنها با 100 دلار آمده است.

زمانی که ما به صورت عمومی منتشر شدیم، اکثریت هیئت مدیره می دانستند که این وکیل اصلی یک پدوفیل است. این در فرهنگ است. گروندال در مصاحبه TikTok گفت.

“فرهنگ” تناسب اندام سیاره شامل اتهامات سوء استفاده گسترده در این شرکت است.

گروندال گفت: «این کار از دفتر شرکت شروع شد، این وکیل شروع به سوء استفاده از کارمندان کرد، سپس از آنها سوء استفاده جنسی کرد، اکنون فرهنگ منجر به این می شود که افرادی که کار درست را انجام می دهند از Planet Fitness بیرون رانده شوند.

اگرچه واضح است که گروندال در هیچ سطحی طرفدار سیاست‌ها و سیاست‌هایی نیست که در Planet Fitness در حال انجام است، او در ادامه به جزئیات ادعاهای دیگری پرداخت که ممکن است به قیمت سهام آنها آسیب بیشتری وارد کند. گروندال با اشاره به وضعیت مالی Planet Fitness گفت: “تعداد آنها بسیار مشکوک است.” Grondahl که بیش از یک دهه این شرکت را تأسیس کرده و رهبری کرده است، درک عمیقی از تعامل و اقتصاد مورد نیاز برای افتتاح مکان Planet Fitness دارد.

گروندال گفت: “امیدوارم این افراد به طور خلاصه خرید کنند، زیرا نحوه گزارش فروش خود در فروشگاه های مشابه و تعداد واحدهایی که می توانند بگویند که می توانند در آمریکا قرار دهند کاملاً خوش بینانه است.”

درباره سرمایه گذاری استارتاپی:

حدود 60000 نفر باید در یک منطقه زندگی کنند تا یک باشگاه تناسب اندام 10000 نفری Planet Fitness را حفظ کنند.

طبق سرشماری 2020 ایالات متحده، در حال حاضر 650 شهر در ایالات متحده با بیش از 60000 عضو و تنها 806 شهر با بیش از 50000 نفر وجود دارد.

Planet Fitness دارای 18.7 میلیون عضو در 2575 باشگاه بدنسازی در سراسر جهان است. احتمالاً به ده ها هزار عضو یا بیشتر نیاز دارد تا شروع به ایجاد فرورفتگی در خط نهایی خود کنند. در حالی که این امکان وجود دارد، لغو عضویت Planet Fitness بسیار دشوار است، مگر اینکه شما یکی از افرادی باشید که علیه شرکت صحبت می کنند. یک گزارش کوتاه از “غار خرس” در ژانویه 2023، Planet Fitness را “عملیات صورتحساب غیرقانونی با سالن های ورزشی در کنار” نامید. Planet Fitness از زمان انتشار آن گزارش 23 درصد کاهش یافته است.

این بدان معنا نیست که اعضا تلاش نمی کنند. بر اساس Google Trends، افزایش 2800 درصدی سوالاتی مانند “چگونگی لغو عضویت Planet Fitness در برنامه” وجود دارد. گوگل “چگونه عضویت در تناسب اندام در سیاره را لغو کنم” را به عنوان یک روند “جلوگیری” علامت گذاری کرد و به افزایش اخیر نتایج جستجو برای این جستجو اشاره کرد.

در نزدیکی پایان ویدیو، لیبس مالک حساب TikTok Chaya Raichik گفت که “لغوهای دسته جمعی” صورت گرفته است، اگرچه هیچ چیزی تایید یا اثبات نشده است.

“سلاح محرمانه سرمایه گذاران فعال” بازی بازار سهام خود را با ابزار معاملاتی شماره 1 “اخبار و همه چیز” افزایش دهید: Benzinga Pro – برای شروع آزمایشی 14 روزه خود اینجا را کلیک کنید!

آخرین تحلیل سهام را از بنزینگا دریافت کنید؟

بنیانگذار شرکت در میان گمانه زنی ها درباره لغو تحریم ها می گوید: این مقاله تناسب اندام سیاره “بسیار بسیار تخریب شده است” در ابتدا در Benzinga.com ظاهر شد.

© 2024 Benzinga.com. بنزینگا مشاوره سرمایه گذاری ارائه نمی دهد. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع