هانتر بایدن و دیگران 1.3 میلیون دلار از شرکای تجاری مرتبط با چین دریافت کردند

در 5 نوامبر 2015، واکر مبلغ 179837 دلار از حسابی دریافت کرد که کمیته همچنان در حال بررسی آن است.

  • کامر گفت که او این یادداشت را در پاسخ به انتقاد دموکرات ارشد هیئت، نماینده مریلند، جیمی راسکین، منتشر کرد که گفت این هیئت با احضار سوابق بانکی به زندگی خصوصی همکاران تجاری خانواده بایدن فضولی می کند.

    نماینده جیمی راسکین، نماینده عالی رتبه کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان، از سیاست‌های قوانین کار از خانه و دورکاری برای کارگران فدرال در طول وضعیت اضطراری COVID-19 دفاع می‌کند، زیرا اکثریت جدید جمهوری‌خواهان لایحه‌ای را معرفی می‌کنند. برای محدود کردن آنها، در کمیته قوانین مجلس نمایندگان، در کنگره در واشنگتن، دوشنبه، 30 ژانویه 2023.

    واکنش دموکرات‌ها در این پنل چگونه بود؟

    در 3، 20 و 24 آوریل و 18 می 2017، واکر سیم‌های JBBSR را به مبلغ 360000 دلار انجام داد.

  • این جایی است که تحقیقات در آن قرار دارد:

    نماینده جیمز کومر، رئیس‌جمهور، رئیس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان، در یک رویداد رسانه‌ای در باشگاه ملی مطبوعات در 30 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی سخنرانی می‌کند.

    اما این پرداخت ها بین 5000 تا 300000 دلار بود، چه به بستگان بایدن یا به شرکت های مرتبط با آنها مانند Owasco PC، First Clearing LLC، JBBSR Inc. و RSTP II LLC.

    پرداخت ها چه زمانی انجام شد؟

    14 آوریل 2017، واکر 10692 دلار را به RSTP می‌رساند.

  • کمیته همچنین دریافت 10000 دلار به هالی بایدن در 13 فوریه 2017 – قبل از انتقال سیمی چینی. بر اساس پروفایل نیویورکر، هانتر بایدن در سال 2016 با هالی، بیوه برادرش بو، رابطه برقرار کرد. بر اساس ایمیل‌های موجود در لپ‌تاپ هانتر بایدن که به اف‌بی‌آی تحویل داده شده بود، این دو در این مدت مبالغی را مبادله کردند.

    کامر ارقامی از سوابق بانکی سال‌های 2015 تا 2017، از حساب واکر تا چندین حساب نزدیکان پرزیدنت بایدن، از دوره‌ای که او معاون رئیس‌جمهور بود تا زمانی که دولت اوباما را ترک کرد، منتشر کرد. این نسخه به جزئیات 1.3 میلیون دلاری در آن بازه زمانی اشاره نمی کند.

    کامر سوابق بانکی مرتبط با هانتر و جیمز بایدن و دیگران را احضار کرده است. بازرسان کمیته آن گزارش های وزارت خزانه داری را بررسی خواهند کرد تا ببینند به کجا منجر می شوند.

    در 6 نوامبر 2015، واکر 59900 دلار را به حساب جاری شخصی خود انتقال داد.

  • انتشار روز پنجشنبه بخشی از تحقیقات گسترده جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا درباره جو بایدن و نزدیکانش بود که دموکرات ها آن را با انگیزه سیاسی رد کردند.

    در 27 و 31 مارس و 18 آوریل 2017، واکر مجموعاً 500000 دلار به اواسکو ارسال کرد.

  • راسکین گفت: “باید برای همکاران جمهوری خواه من ناامید کننده باشد که حتی مفسران فاکس نیوز چشمان خود را در مورد این سفر ماهیگیری خسته کننده می چرخانند، اما من می خواهم تأکید کنم که همیشه امکان انجام کار نظارتی جدی دو حزبی با یکدیگر وجود دارد.”

    هانتر بایدن

    رئیس، نماینده جیمز کومر، R-Ky، گفت: “معلوم نیست که چه خدماتی برای به دست آوردن این مقدار گزاف پول ارائه شده است.”

    6 و 13 مارس، 21 آوریل و 17 می: واکر مجموعاً 70000 دلار به یک بایدن ناشناس ارسال کرد.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: هانتر بایدن، همکاران تجاری 1.3 میلیون دلار از چین دریافت کردند پیوند: House GOP



  • منبع

    واشنگتن – جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه اعلام کردند که نزدیکان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، مجموعاً 1.3 میلیون دلار از یکی از همکاران تجاری مرتبط با چین دریافت کرده اند.

    جدول زمانی کامر برای پرداخت ها در زمانی که جو بایدن معاون رئیس جمهور بود:

    • طبق جدول زمانی کامر، بخش عمده ای از پرداخت ها پس از خروج جو بایدن از معاونت ریاست جمهوری انجام شد:

      • 1 مارس 2017، State Energy HK Limited، یک شرکت انرژی چینی، 3 میلیون دلار به Robinson Walker LLC ارسال کرد. در آن زمان، موجودی حساب 159000 دلار بود.

      • 29 مارس 2017، اولین تسویه سیم واکر 100000 دلار.

      • هانتر بایدن

        بعدش چی پیش میاد؟

        راسکین گفت: «در حالی که من موافقم که قوانین اخلاقی و افشای حاکم بر مقامات قوه مجریه خواستار اصلاحات است، همانطور که اقدامات دولت ترامپ نشان داده است، اقداماتی که شما انجام داده اید با حسن نیت در این موضوع سازگار نیست.»

        در 9 نوامبر 2015، واکر 59900 دلار از حساب جاری شخصی خود به هانتر بایدن ارسال کرد.

      20 مارس 2017، واکر 25000 دلار به هالی بایدن ارسال کرد.

    • در 2 مارس 2017، واکر نزدیک به 1.1 میلیون دلار به گروه انرژی و زیرساخت اروپا در ابوظبی ارسال کرد. کومر گفت که این شرکت با جیمز گیلیار، شریک تجاری هانتر بایدن مرتبط است.

    • سخنگوی کاخ سفید، یان سامز، انتشار “عجیب” را به شدت محکوم کرد. پیش از این، کاخ سفید تحقیقات درباره هانتر بایدن را رد کرده بود و آن را بیش از حد حزبی و با انگیزه سیاسی رد کرده بود.

      نماینده جیمز کومر، رئیس‌جمهور، رئیس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان، در یک رویداد رسانه‌ای در باشگاه ملی مطبوعات در 30 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی سخنرانی می‌کند.

      Comer چه چیزی را منتشر کرد؟

      هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور؛ جیمز بایدن، برادر رئیس جمهور؛ هالی بایدن، عروس رئیس جمهور؛ به گفته کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان، و چهارمین بایدن که نامش فاش نشده است، این مبالغ را از دستیار تجاری راب واکر دریافت کرده است. به گفته این هیئت، این پول پس از دریافت 3 میلیون دلار حواله سیمی توسط واکر از یک شرکت چینی پرداخت شد.

      سامس، سخنگوی کاخ سفید گفت: «پس از حمله نفرت انگیزی که در آن اظهار تاسف از اینکه پسر فقید رئیس جمهور، بو، هرگز تا زمانی که او زنده بود، تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت، کامر، نماینده کنگره اکنون تصمیم گرفته است که به دنبال بیوه بیو بگردد. شاید به جای حمله عجیب به خانواده رئیس جمهور جمهوری خواهان مجلس نمایندگان باید بر همکاری با رئیس جمهور برای ارائه نتایج برای خانواده های آمریکایی در اولویت های مهم مانند کاهش هزینه ها و تقویت مراقبت های بهداشتی تمرکز کنند.

      نماینده جیمی راسکین، نماینده عالی رتبه کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان، از سیاست‌های قوانین کار از خانه و دورکاری برای کارگران فدرال در طول وضعیت اضطراری COVID-19 دفاع می‌کند، زیرا اکثریت جدید جمهوری‌خواهان لایحه‌ای را معرفی می‌کنند. برای محدود کردن آنها، در کمیته قوانین مجلس نمایندگان، در کنگره در واشنگتن، دوشنبه، 30 ژانویه 2023.

      راسکین، دموکرات ارشد کمیته، گفت پس از چهار سال تحقیق در مجلس نمایندگان و سنا در مورد هانتر بایدن، جمهوری خواهان هیچ ارتباطی با رئیس جمهور یا هیچ مقام دولتی دیگری پیدا نکردند.

      در پاسخ به احضاریه بانکی، راسکین از کمیته جمهوری خواهان به دلیل انصراف از تقاضای سوابق مالی از شرکت حسابداری قدیمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، Mazars USA انتقاد کرد.