با یک وکیل نسل اول با 347000 دلار بدهی دانشجویی آشنا شوید که نمی تواند شغلی پیدا کند و می گوید “تعداد قابل توجهی از افراد مانند من هستند که فراموش می شوند”.

اما پدرزنی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق در سال 2017، امروز 347000 دلار بدهی دانشجویی دارد که مدام در حال افزایش است. او برای حضور در دانشکده حقوق دانشگاه سیاتل وام های PLUS فارغ التحصیل گرفت که به او اجازه می داد تمام هزینه های شهریه را بپردازد، اما عوارض پزشکی با نامزدش باعث شد او در آزمون وکالت شرکت کند و درآمد جمعی آنها از زمان نامزدش ضربه بزرگی خورد. نتوانست کار کند.

استیو پدرزانی فکر می کرد که رفتن به دانشکده حقوق بهترین تصمیم برای او بود.

پدرزانی به اینسایدر گفت: “من در خانواده ای طبقه کارگر بزرگ شدم و نمی خواهم فکر کنم که وعده غذایی بعدی کی خواهد بود. نمی خواهم نگران گذاشتن غذا در بشقاب خود باشم.” و با دانشکده حقوق، همه گفتند که من هرگز نگران آن چیزها نخواهم بود.»

پدرزانی بدون توجه به این موضوع گفت که مشکلی برای بازپرداخت مبلغی که وام گرفته است ندارد. در واقع او می خواهد. اما او گفت که ای کاش افراد بیشتری – و رئیس جمهور – متوجه می شدند که مشاغل پردرآمد به نفع هرکسی نیست که آن را دنبال می کند.

پدرزنی که اکنون 32 سال دارد، پس از فارغ التحصیلی از کالج و کار به عنوان مددکار اجتماعی، می خواست به کمک به مردم ادامه دهد و مدرک حقوق را گام بزرگ بعدی در انجام این کار می دید. او به‌عنوان یک دانش‌آموز نسل اول، گفت که اغلب وکلا و اطرافیانش به او توصیه می‌کردند که ادامه تحصیل در رشته حقوق باعث می‌شود او وضع مالی خوبی داشته باشد – و حتی در دوران مدرسه سقفی بالای سرش نگه دارد – بنابراین به فکر گرفتن وام‌های دانشجویی افتاد. ارزش آن را خواهد داشت

به استیو پدرزانی گفته شد که رفتن به دانشکده حقوق او را برای آینده ای راحت آماده می کند.

  • در نتیجه، پدرزانی دیگر توان پرداخت اجاره بهای سیاتل را نداشت، بنابراین به طور موقت به نبراسکا نقل مکان کرد تا با خانواده نامزدش زندگی کند. آنها اکنون در آلبوکرکی، نیومکزیکو زندگی می کنند، جایی که پدرزانی در امتحان وکالت شرکت کرد و قبول شد، و در حال حاضر از کمک اجاره و برنامه کمک تغذیه تکمیلی استفاده می کنند. وام های Graduate PLUS – نوع وامی که پدرزانی گرفته است – گران ترین نوع وام فدرال با بالاترین نرخ بهره است که اکنون 7.54 درصد است.

    پدرزانی گفت: «حال ما خوب نیست. “هرکسی به شما گفت که وکلا بلیط فوری برای طبقه متوسط ​​دارند، شاید 10 یا 20 سال پیش وجود داشته باشد، اما دیگر وجود ندارد. این دیگر همان بازار کار نیست.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    این وام ها در برنامه جو بایدن برای بخشودگی 20000 دلار بدهی دانشجویی برای وام گیرندگان فدرال که کمتر از 125000 دلار در سال دارند، گنجانده شده است. اما در حال حاضر به دلیل دو دادگاه فدرال که در پاسخ به شکایت‌های گروه‌های محافظه‌کار که به دنبال حذف دائم بخشش وام هستند، این کمک‌ها را مسدود کرده‌اند، متوقف شده است.

    از آن زمان، او نتوانسته درآمد ثابتی داشته باشد. در حالی که او در حال برنامه بازپرداخت مبتنی بر درآمد است که به او امکان می‌دهد ماهانه 0 دلار وام دانشجویی خود را پرداخت کند، سود همچنان افزایش می‌یابد و او گفت که برای بیرون آمدن از زیر، «برنده شدن در قرعه‌کشی یا گنج دفن شده» لازم است. آی تی.

    او توانست برای مدت کوتاهی به‌عنوان منشی در یک شرکت آسیب‌های شخصی کار کند، اما در طول همه‌گیری به نیومکزیکو نقل مکان کرد و فرصت‌های شغلی کم بود.

    او می‌خواهد آنچه را که قرض گرفته است بپردازد، اما امیدوار است که کسانی که مدرک حقوق دارند از تخفیف محروم نشوند.

    استیو پدرزانی (سمت چپ) به همراه پدرش در مراسم ادای سوگند پس از قبولی در آزمون وکالت ایالت نیومکزیکو.استیو پدرزانی

    • اما او نتوانسته شغل ثابتی پیدا کند و در بدهی دانشجویی به ارزش 347000 دلار مدفون شده است.

    • پدرزانی گفت: ما حتی برای اجاره ماه آینده هم پول کافی نداریم. “پرداخت وام های دانشجویی آخرین چیزی است که در حال حاضر به ذهنم می رسد.”

      این ایده که کسانی که مدرک حقوق را دنبال می کنند فوراً موفق خواهند شد – و بنابراین نیازی به کاهش بدهی دانشجویی ندارند – ایده ای است که بایدن مطرح کرده است و در موارد متعدد گفته است کسانی که مدارک پیشرفته را از موسسات معتبر مانند هاروارد یا دانشگاه دریافت کرده اند. از پنسیلوانیا، نیازی به بخشش وام نداشت. برخی از قانونگذاران نیز این استدلال را مطرح کرده‌اند: سناتور جمهوری‌خواه تام کاتن در توییتر نوشت که اگر بایدن بدهی دانشجویان را لغو کند، مالیات‌دهندگان باید «وام‌های دانشکده حقوق یک وکیل با درآمد 300000 دلاری» را بپردازند.

      استیو پدرزانی با پدر و برادرزاده اش (از چپ به راست).

      پدرزانی گفت که تصمیم به گرفتن وام های دانشجویی برای پوشش کامل هزینه های تحصیل کرده است، زیرا تصور می کرد پس از فارغ التحصیلی استخدام می شود و درآمد کافی برای پرداخت وام ها به دست می آورد. این به ندرت برای او اتفاق افتاده است. پس از به تأخیر انداختن امتحان وکالت، او برای کمک در جستجوی شغل به دانشگاه خود مراجعه کرد، بی‌فایده بود.

      پدرزانی می تواند این را تأیید کند – او گفت که خرید خانه و فرزندخواندگی را به دلیل بدهی به تعویق انداخته است. در حالی که او امیدوار است بتواند در نهایت آن را جبران کند، در حال حاضر این موضوع مطرح نیست.

      پدرزانی گفت: «کسانی هستند که 10000 دلار از جو بایدن را معجزه آسا می دانند. اما تعداد قابل توجهی از افراد مانند من هستند که در حال فراموشی هستند.

      “پرداخت وام های دانشجویی آخرین چیزی است که در حال حاضر به ذهنم می رسد”

      طبق آمار وزارت آموزش، حدود 70 درصد از دانشجویان حقوق با بدهی تحصیل را ترک می کنند که میانگین مبلغ آن در حدود 138500 دلار است. و یک نظرسنجی توسط انجمن وکلای آمریکا در سال 2020 نشان داد که بدهی از دانشکده حقوق باعث شده است که برخی از فارغ التحصیلان “شب ها نگران بیدار بخوابند” و آنها را در “اضطراب و استرس دائمی” قرار داده است که بسیاری از آنها را مجبور به خرید خانه یا گرفتن خانه کرده است. متاهل.