بایدن و خانواده در نورافشانی درخت کریسمس در نانتاکت شرکت کنند

بیو روی شانه های پدرش هانتر بایدن نشسته بود.

به نظر می رسید همه اعضای خانواده هر کاری از دستشان بر می آمد انجام می دادند تا بیو مو بلوند که به نام عموی مرحومش نامگذاری شده است را برای چند ساعت خوشحال نگه دارند تا درخت روشن شود.

بایدن ها سنت بیش از 40 ساله ای در گذراندن روز شکرگزاری در نانتاکت، جزیره ای در سواحل ماساچوست دارند.

گروه کر a capella دبیرستان تا زمانی که مشکل حل شد و درخت نورانی شد، آواز خواندند و فصل کریسمس را در Nantucket آغاز کرد.



منبع

آن‌ها در امتداد خیابان‌های سنگ‌فرش نانتاکت در مرکز شهر پیچیدند، به برخی فروشگاه‌ها رفتند و در برخی دیگر از ویترین خرید کردند. بانوی اول و اشلی برخی از خریدهای خود را اوایل جمعه انجام داده بودند، بنابراین ولگردی و ولگردی بعد از ناهار بیشتر برای رئیس جمهور بود.

مراسم نورافشانی درختان با کمی دردسر برگزار شد. چراغ های قرمز، سبز و آبی روی درخت پس از شمارش معکوس از 10 روشن نشدند.

پدربزرگ بو با او در نقاط مختلف راه می رفت.

بیو بود که پدرش او را حمل می‌کرد، سپس پدرش او را حمل نمی‌کرد، سپس به نظر می‌رسید چیزهایی می‌گفت که نشان می‌داد می‌خواهد از باران شدید و سرد و متناوب رهایی یابد.

نانتاکت، ماساچوست (AP) – سنت خانواده بایدن در خوردن ناهار، خرید و تماشای چراغانی درخت کریسمس در مرکز شهر نانتاکت در روز جمعه، بیشتر به این موضوع تبدیل شد که نوه 2 ساله رئیس جمهور را از بحرانی شدن دور نگه دارد.

دختر پرزیدنت جو بایدن، اشلی، در حال رقصیدن و کف زدن با برادرزاده بیو برای سرگرم کردن او در حالی که با جمعیتی که برای چهل و هشتمین مراسم سالانه نورافشانی درختان در خیابان اصلی گردهم آمده بودند، به او دست می زد تا او را سرگرم کند.

روز بعد، آنها برای ناهار بیرون می روند – امسال، آنها در رستوران Brotherhood of Thieves شام خوردند. پس از آن، آنها به Nantucket Bookworks، یک کتابفروشی در نزدیکی، برخورد کردند. رئیس جمهور در حالی ظاهر شد که خریدهای خود را در یک کیف حمل بار قابل استفاده مجدد حمل می کرد.

شخصی خطاب به رئیس جمهور فریاد زد: “ما از شما سپاسگزاریم.”

بایدن مدتی را در یک فروشگاه کالاهای چرمی و یک فروشگاه حیوانات خانگی و سایر مشاغل سپری کرد. یک دفعه از ویترین یک فروشگاه لباس زیر زنانه نگاه کرد اما داخل نشد.