بازگشت کشتی گیر سومو مصری در مسابقه قهرمانی آلاباما را آتش زد

کینتارو، یک مصری 30 ساله، حتی پا به رینگ گذاشت، یا دوهیو، در یک نقطه، باعث سرزنش شدید یک گوینده زن شد. فیلم این قسمت حداقل پنج افسر مجری قانون را نشان می‌دهد که او را در حالی که به فریاد ادامه می‌داد از تشک دور کرده و دور می‌کنند.

کاراچنکو پس از محرومیت السفی برنده مسابقه اعلام شد. اما به گفته گودمن، پس از اعتراضات کینتارو و جمعیت، این حکم برعکس شد.

توییتر

بازی‌های جهانی، که شامل مجموعه‌ای از ورزش‌های غیر المپیکی است (در کنار سومو، مسابقات اسکیت غلتکی، طناب‌کشی و کرفبال وجود دارد)، روز پنجشنبه در بیرمنگام آغاز شد. بازی شنبه شب قهرمانی سبک وزن سومو، السفی را در مقابل دمید کاراچنکو، کشتی گیر اوکراینی قرار داد.

توییتر

جوزف گودمن، ستون‌نویس AL.com که می‌گوید فروپاشی را از فاصله 20 فوتی تماشا کرده است، می‌نویسد: «این یک عمل نبود، اما آن مرد در عین حال یک شخصیت بود. او حتی پیراهن خود را درآورد.

به گفته یکی از روزنامه‌نگاران، السفی و کاراچنکو با قدرت یکدیگر را از دوهیو بیرون آوردند و داوران را وادار کرد تا ابتدا اوکراینی را برنده مسابقه مجدد اعلام کنند. اخبار 1819. اما تکرار ثانیه های پایانی مبارزه که نشان می داد انگشتان پای کاراچنکو ابتدا تشک بیرون رینگ را لمس می کند، تصمیم آنها را تغییر داد.

“چقدر می تواند هیجان انگیزتر باشد؟” گوینده زن پرسید.

کاراچنکو در کنار هم تیمی اوکراینی خود، سویاتوسلاو سمیکراس، که قبلاً برنده مدال برنز اعلام شده بود، نقره دریافت کرد. زمانی که السفی برای قبول مدال طلای خود روی سکو رفت، به طور قابل توجهی محتاط تر بود و فقط یک مشت را برای تصدیق برد بلند کرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در یک شنبه شب گرم در بیرمنگام، یک کشتی گیر 23 ساله مصری سومو، حریف خود را به زور از رینگ دایره ای خارج کرد. پس از برنده شدن در مسابقه مدال طلا، او در پیروزی فریاد زد و یک برگشت به عقب انجام داد که باعث خوشحالی تماشاگران شد – و تعجب مقامات مسابقه که به سرعت او را به دلیل رفتار غیرورزشی محروم کردند.

کینتارو به گودمن توضیح داد: «او دوست من است. این مربی به طور جدی اضافه کرد که کمتر از یک روز است که مربی این بازیکن 23 ساله بوده است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

السفی به گودمن گفت: «می دانستم که دوباره برنده خواهم شد.

این تماس که این آخر هفته در سالن بوتول آلاباما انجام شد، کشتی‌گیر، عبدالرحمن السفی را خشمگین کرد که از خروج از رینگ خودداری کرد. اما هیچ کس به اندازه مربی او، کشتی گیر سابق، اوسوناراشی کینتارو، خشمگین نشد، که دو دقیقه بعدی را صرف ابراز ناراحتی کرد.

جمعیت حاضر در Boutwell Auditorium در پاسخ به این رد صلاحیت، که توسط یکی از نویسندگان کارمند The Ringer که بازی‌ها را پوشش می‌دهد، «سخت‌ترین مجازات رفتار غیرورزشی که تا به حال دیده‌ام» نامیده می‌شود، غرش می‌کردند. به گفته گودمن، حضار در حمایت از کینتارو و کشتی‌گیرش شروع به سر دادن شعار کردند: «E-gypt! مصر! مصر!”