ایالات متحده تعداد زیادی “کاربر” دارد که نمی خواهند کار کنند

پس از آن در مصاحبه ای با WALA-TV، توبرویل اظهار داشت که نظراتش در مورد جنایت بوده است نه نژاد. «این ربطی به نژاد نداشت. می دانید جنایت رنگی ندارد.»

اظهارات توبرویل دو هفته پس از آن بیان شد که او به دلیل گفتن در یک گردهمایی انتخاباتی که گفت دموکرات ها از غرامت برای فرزندان برده شده حمایت می کنند، انتقادات گسترده ای را به دنبال داشت زیرا “آنها فکر می کنند افرادی که این جنایت را انجام می دهند مدیون آن هستند.”

توبرویل، 68 ساله، این اظهارات را در حین بحث در مورد کمبود کارگر ملی طی سخنرانی در گروه های تجاری در جنوب آلاباما بیان کرد.

او گفت: «ما در حال حاضر افراد کافی برای پرداخت بهای بسیاری از جنایاتی که انجام می شود نداریم. آنها نیازی به دریافت جایزه برای آن ندارند. آنها باید درک کنند که ما نمی توانیم یک کشور را اداره کنیم – مانند یک تیم فوتبال است. اگر افرادی را مجبور کنید که در مسیرهای مختلف حرکت کنند و همه قوانین را زیر پا بگذارند، برنده نخواهید شد.”



منبع

WALA-TV گزارش داد که Tuberville منافع دولت را مقصر دانست.

Al.com گزارش داد که Tuberville یک سوال در مورد بحث و جدل را منحرف کرد.

توبرویل تماس ها برای عذرخواهی را رد کرد. اگر منظورم در مورد نژاد بود، عذرخواهی می‌کنم، اما اینطور نبود. همانطور که گفتم نژاد رنگ ندارد. توبرویل گفت، جبران هیچ رنگی نخواهد داشت.

مونتگومری، آلا (AP) – سناتور آمریکایی تامی توبرویل این هفته گفت که این کشور به جای کارگران تعداد زیادی «کارگر» دارد و پیشنهاد کرد که بسیاری از نسل‌های جوان – از جمله افرادی در 40 سالگی – نمی‌دانند که باید کار کنند.

کسب‌وکارها در سراسر کشور برای پر کردن موقعیت‌های شغلی در میان کمبود شدید کارگر تلاش کرده‌اند، که باعث شده برخی شرکت‌ها دستمزدها را افزایش دهند یا مزایایی مانند بازپرداخت شهریه کالج را برای تلاش برای جذب کارگران ارائه دهند. اقتصاددانان به دلایل پیچیده کمبود کارگر در پی همه‌گیری، از جمله افزایش بازنشستگی‌های پیش از موعد، کمبود مراقبت‌های مقرون‌به‌صرفه از کودکان و سایر عواملی که به تعدیل نیروی کار کمک کرده‌اند، اشاره کرده‌اند.

به گزارش Al.com، توبرویل روز سه شنبه گفت: «آنچه در کشور ما در حال حاضر اتفاق می افتد، ما تعداد زیادی از افراد را در کشور خود جذب می کنیم. بعداً، او اضافه کرد، “آنها نمی خواهند سر کار بروند. ما باید نسل X و این هزاره ها را دریافت کنیم تا بفهمیم که شما باید بار خود را حمل کنید.”

سخنگوی Tuberville، در پاسخ به سوال آسوشیتدپرس در روز چهارشنبه، گفت که سناتور جوان این ایالت اشتباه صحبت کرده و قصد دارد به جای نسل X، نسل Z را بگوید، که به زبان ساده به‌عنوان افرادی متولد شده در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 تعریف می‌شود. شامل افراد 50 ساله می شود. هزاره ها عموماً به عنوان افرادی که بین سال های 1981 تا 1996 متولد شده اند تعریف می شوند. مسن ترین نسل هزاره ها وارد 40 سالگی می شوند.

در حالی که دولت فدرال در ابتدا تریلیون ها صندوق کمک به بیماری همه گیر ارسال کرد، مزایای بیکاری و بررسی های محرک مرتبط با COVID-19 پایان یافته است. آخرین بررسی محرک همه گیر سال گذشته انجام شد.

مربی سابق فوتبال کالج گفت: “ما در کشورمان تعداد زیادی از افراد جذب می کنیم.” آنها ترجیح می دهند یک چک (دولتی) بگیرند.”

توبرویل این اظهارات را در روز سه شنبه در موبایل بیان کرد. او سخنران برجسته در صبحانه فروم آلاباما بود که توسط اتاق موبایل ارائه شد و رهبران تجاری محلی در آن حضور داشتند. او همچنین در جریان حضور در Austal USA پس از بازدید از کارخانه کشتی سازی با خبرگزاری ها صحبت کرد. این اظهارات در مورد اخلاق کار نسلی دو هفته پس از آن بیان شد که توبرویل به دلیل اظهارنظرهایی در مورد نژاد و جنایت مورد انتقاد گسترده قرار گرفت.