انتظار می رود بایدن برای روز کارگر به پیتسبورگ سفر کند

سفر ریاست جمهوری به پیتسبورگ هفته شلوغی را آغاز می کند زیرا کاخ سفید آماده می شود تا برنامه مبارزات انتخاباتی پاییزی تهاجمی را پیش از انتخابات میان دوره ای آغاز کند. کاخ سفید در حال برگزاری یک لایحه تشریفاتی برای امضای آن است قانون کاهش تورم در 6 سپتامبر و پس از آن دیدار برنامه ریزی شده در 7 سپتامبر توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما و میشل اوباما به کاخ سفید انجام شد که اولین دیدار این زوج از خانه قبلی خود پس از ترک ریاست جمهوری بود.

دو نفر از آشنایان به این برنامه به سی‌بی‌اس نیوز گفتند که انتظار می‌رود بایدن دوشنبه آینده به پیتسبورگ سفر کند و احتمالاً در رژه مشهور روز کارگر در این شهر شرکت کند.

انسان ناخودآگاه خانه مزرعه ای را می خرد که اجدادش در آنجا برده بودند

آرون ناوارو در ارائه گزارش مشارکت کرد.

رئیس‌جمهور همچنین قرار است روز سه‌شنبه از پنسیلوانیا بازدید کند، زمانی که قرار است در مورد حمایت فدرال از اجرای قانون در Wilkes-Barre سخنرانی کند و سخنرانی‌ای را که در ابتدا قرار بود در اواسط ژوئیه قبل از آن ایراد کند. مثبت بودن تست COVID-19.

کاخ سفید هیچ اظهارنظری فوری نداشت، اما حضور رئیس جمهور در رژه، یکی از بزرگترین گردهمایی ها در کشور در تعطیلات ملی کارگران، نشان دهنده بازگشت او به جشنی است که به عنوان یک رویداد سیاسی مهم در پنسیلوانیا دو برابر می شود – یک رویداد کلیدی. ایالت میدان نبرد و یکی از معدود ایالت هایی که فرمانداری رقابتی و سنای ایالات متحده را در اختیار دارد مسابقات امسال.

جو بایدن در رژه سالانه روز کارگر شهرستان آلگنی در روز دوشنبه 7 سپتامبر 2015 در پیتسبورگ، پنسیلوانیا قدم می زند. / اعتبار: جف سوئنسن / گتی ایماژ

آقای بایدن آخرین بار در سال 2018 در این رژه شرکت کرد و کمپین ریاست جمهوری وی قصد داشت این کار را در سال 2020 انجام دهد، قبل از اینکه این مراسم در طول همه گیری کووید-19 به تعویق بیفتد. این رژه سال گذشته نیز لغو شد.

جو بایدن در رژه سالانه روز کارگر شهرستان آلگنی در روز دوشنبه 7 سپتامبر 2015 در پیتسبورگ، پنسیلوانیا قدم می زند.  / اعتبار: جف سوئنسن / گتی ایماژ

شبکه برق آمریکا چقدر امن است؟



منبع

شمار قربانیان سیل در پاکستان از 1000 نفر گذشت

پس از آن آقای بایدن در 9 سپتامبر به اوهایو سفر خواهد کرد تا در این مورد صحبت کند تصویب قوانین دو حزبی طراحی شده تا صنعت نیمه هادی کشور را تقویت کند.

این که آیا حزب دمکرات برای آن دفاتر مربوطه نامزد شود، جاش شاپیرو و جان فترمن، همچنین برنامه ریزی برای حضور در رژه بلافاصله مشخص نبود. سخنگویان کمپین های آنها بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر یکشنبه شب پاسخ ندادند.