ادعای وقیحانه «دو حزبی» جیم جردن در توییتر مورد توجه قرار می گیرد

جردن، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، به ماریا بارتیرومو از فاکس بیزینس گفت که اولین جلسه استماع کمیته مجلس در مورد “سلاح سازی دولت” علیه محافظه کاران در واقع دو حزبی بود زیرا جمهوری خواهان از تولسی گابارد و جاناتان تورلی دعوت به گفتگو کردند.

وکیل تورلی تحلیلگر حقوقی این کانال است.

مربوط…



منبع

نماینده جیم جردن (R-Ohio) روز دوشنبه به دلیل ادعای خود در مورد دو حزبی بودن در کمیته جدید مجلس نمایندگان مورد تمسخر قرار گرفت.

منتقدان ادعای “دو حزبی” را زیر سوال بردند و اشاره کردند که گابارد و تورلی هر دو اغلب در شبکه محافظه کار فاکس نیوز ظاهر می شوند.

گابارد قبلاً نماینده حوزه دوم کنگره هاوایی به عنوان یک دموکرات بود. پس از یک کارزار انتخاباتی ناموفق در سال 2020، او حزب را ترک کرد و یکی از مشارکت کنندگان پولی در فاکس شد. او میزبان تاکر کارلسون شخصیت پربیننده است.

او گفت: «به این نکته اشاره می‌کنم، می‌دانید، اولین جلسه ما، دو حزبی بود. ما تولسی گابارد را برای صحبت دعوت کردیم و او فوق العاده بود. در پانل دوم، جاناتان تورلی، او برای دموکرات ها و جمهوری خواهان شهادت داده است. بنابراین ما سعی کردیم این دو حزب را ایجاد کنیم، زیرا صادقانه بگویم، باید اینگونه باشد.»