اخراج معلم جایگزین پس از گزارش دانش‌آموزان، عکس او در حال تدریس با کلمه N نوشته شده روی تخته سفید

لیزا گوزمن، یکی از اعضای هیئت امنای مدرسه شهرستان کلارک، توییت کرد“بخش این فرد را حذف کرده است. آنها دیگر نمی توانند در هیچ مدرسه ای در منطقه مدرسه ای شهرستان کلارک جایگزین شوند. من می خواهم از دانش آموزانی که در این اقدام هولناک دست به کار شدند قدردانی کنم. این به منطقه اجازه داد تا به سرعت حرکت کند. #قابل اعتماد”

والدین به دلیل جدی گرفتن این حادثه از منطقه تجلیل کردند.

پس از به اشتراک گذاشتن عکسی از هیئت مدیره در رسانه های اجتماعی، منطقه به سرعت تشخیص داد که فرد دیگر قابل استخدام نیست.

مدیر مدرسه قول داد: “دولت به ارتباط با شما در مورد این موقعیت ها ادامه خواهد داد، زیرا کل جامعه دبیرستان سیلوستری به طور جمعی این اقدامات را محکوم خواهد کرد.”

تیپتز نوشت: «ما رفتارهایی را که در تضاد با جامعه فراگیر است و بر نیازهای دانش آموزان ما تأثیر می گذارد، تحمل نخواهیم کرد.

آشپزها معتقدند که دانش آموزان نیز باید عذرخواهی کنند.

“من به عنوان والدین یک کودک سیلوستری، خوشحالم که این موضوع جدی گرفته شد و عواقب فوری برای این فرد که جایی در کلاس با بچه های ما ندارد، به همراه داشت.” سامر راجرز توییت کرد. «به بچه هایی که صحبت کردند افتخار می کنم!

در ادامه این بیانیه آمده است: «به شما اطمینان می‌دهم که بر اساس نتیجه تحقیقات، اقدامات مقتضی علیه افراد مسئول انجام خواهد شد.» “علاوه بر این، مایلم بدانید که این امر در مدرسه ما یا در منطقه مدرسه قابل تحمل نخواهد بود.”

یک معلم جایگزین لاس وگاس پس از اینکه ادعا می‌شد کلمه N را روی تخته سفید کلاس درس دبیرستان سیلوستری نوشته بود، اخراج شد.

این تصویر در صفحه بدون نژادپرستی در مدارس شماره 1865 منتشر شده است.

عکسی از معلم دبیرستان سیلوستری که کلمه N را روی تخته نوشته است.  (عکس: توییتر/بدون نژادپرستی در مدارس #1865)

دانش‌آموزان دبیرستان چارلز سیلوستری به مدیر خود، ایوت تیپت و سایر مدیران در مورد اینکه یکی از کارکنانش در مرکز توئیت‌های نژادپرستانه قرار دارد، هشدار دادند. به گزارش لاس وگاس ریویو-ژورنال، معلم مرد ناشناس در حال صحبت با دانش آموزان با کلمه روی تخته سفید دیده شد.

منطقه مدرسه شهرستان کلارک اظهارات تیپتس را با اقدامی سریع و دائمی نقطه‌گذاری کرد.

او پرسید: «اگر آن دانش‌آموزان عکس نمی‌گرفتند، آیا واقعاً صدایشان شنیده می‌شد؟»

عکسی از معلم دبیرستان سیلوستری که کلمه N را روی تخته نوشته است. (عکس: توییتر/بدون نژادپرستی در مدارس #1865)

تا روز سه‌شنبه، 11 آوریل، تیپتس بیانیه‌ای را برای والدین منتشر کرد و به آنها اطلاع داد که مدیریت مدرسه تحقیقاتی را در مورد موضوعی آغاز کرده است که “شامل ارتباطاتی است که حاوی پیامدهای نژادی است.”

آکیکو کوکس، یکی از بنیانگذاران سازمانی که این صفحه را اداره می کند، در مصاحبه ای با ایستگاه محلی فاکس 5 گفت که از دیدن این تصویر “تعجب نکرد”.

کوکز گفت: «اینکه او آنقدر راحت و جسارت دارد که واقعاً بنویسد که روی تخته سفید برای دانش‌آموزان که آن را ببینند، پیامی مستقیم می‌فرستد که واقعاً خوب است دانش‌آموزان تحقیرآمیز و از نظر نژادی بی‌حساس باشند».

کوکز افزود: “آن دانش آموزان مستحق عذرخواهی هستند… من فکر می کنم مهم است که جامعه این را از ناحیه بشنوند که ما چنین چیزی را در مدارس خود تحمل نخواهیم کرد.”





منبع