“این اولین بار نیست که او در کنار خائنان قرار می گیرد”

در بیانیه‌ای جداگانه، اف‌بی‌آی گفت که در هفته گذشته “به شدت سرنخ‌های تحقیقاتی” را تعقیب کرده است و این دستگیری “نمونه تعهد مستمر ما به شناسایی، تعقیب و پاسخگویی به کسانی است که به اعتماد کشورمان خیانت کرده و امنیت ملی ما را به خطر انداخته‌اند.” خطر.”

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیکسیرا ممکن است طبق قانون جاسوسی با اتهاماتی روبرو شود.

گارلند گفت: «امروز وزارت دادگستری جک داگلاس تیکسیرا را در ارتباط با تحقیقاتی درباره حذف، نگهداری و انتقال غیرمجاز اطلاعات محرمانه دفاع ملی دستگیر کرد.

دستگیری وی در حالی صورت می گیرد که در روزهای اخیر تعداد زیادی از اسناد پنتاگون در فضای مجازی منتشر شده است، برخی از آنها شامل اطلاعات محرمانه در مورد حمایت ایالات متحده و ناتو از اوکراین در بحبوحه جنگ جاری این کشور مستقل با روسیه و برخی دیگر از جمله اطلاعاتی است که ظاهراً از طریق جاسوسی از متحدانی مانند اسرائیل و اسرائیل جمع آوری شده است. کره جنوبی.

سوالول در نامه ای نوشت: «سپاه ارشد مک کارتی در کنار یکی از بزرگترین خائنانی است که آمریکا دیده است. توییت پنجشنبه.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

او افزود: “متاسفم، مارج، سفیدپوست، مرد و مسیحی بودن مجوزی برای خیانت به کشورت و به خطر انداختن جان هزاران نفر نیست.” “اما این اولین باری نیست که او در کنار خائنان قرار می گیرد.”

نماینده اریک سوالول (دولت کالیفرنیا) نماینده ماجوری تیلور گرین (رئیس کالیفرنیا) را به دلیل اظهاراتش در دفاع از گارد ملی هوایی جک تکسیرا، که پنجشنبه به اتهام نقش داشتن در افشای پرونده های پنتاگون دستگیر شد، مورد انتقاد قرار داد.

«جیک تکسیرا سفیدپوست، مرد، مسیحی و ضد جنگ است. این او را به دشمنی با رژیم بایدن تبدیل می کند نوشت در یک پست توییتری از خود بپرسید دشمن واقعی کیست؟ یک پاسدار جوان سطح پایین؟ یا دولتی که در اوکراین، یک کشور غیر ناتو، علیه روسیه هسته‌ای بدون قدرت جنگی جنگ می‌کند؟»

به گفته وزارت دادگستری، تکسیرا، 21 ساله، روز پنجشنبه توسط اف بی آی بازداشت شد.

اظهارات سوالول در پاسخ به اظهارات خود گرین در مورد دستگیری تکسیرا است.

نیویورک تایمز گزارش داد که Teixeira بر گروه Discord که اسناد به اشتراک گذاشته شده بود نظارت می کرد.