آل گروس مستقل می گوید که به مناقصه خانه آلاسکا پایان می دهد

همین هفته گذشته، سوئینی بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که هدفش این است که در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد و به نظر می‌رسد که او «کم خواهد شد». او گفت که قصد دارد با مشاوران و حامیان خود برای تعیین “گام های بعدی” ملاقات کند.

هر کسی که در انتخابات ویژه پیروز شود، باقی دوره دوره یانگ را که در ژانویه به پایان می رسد، سپری می کند. انتخابات مقدماتی منظم در ماه اوت و انتخابات عمومی در نوامبر تعیین می کند که چه کسی یک دوره دو ساله عادی را که از ژانویه شروع می شود، خدمت کند.

از تیفانی مونت مایور، سخنگوی بخش انتخابات آلاسکا، پرسیده شد که اگر گراس قبل از پایان مهلت مقرر کناره گیری کند، پنجمین دوره انتخابات مقدماتی ویژه به چهارمین انتخابات منتقل می شود یا خیر. او گفت که بخش “در حال بررسی این موضوع” است و هیچ پاسخ فوری نداشته است.

پلتولا در انتخابات اولیه ویژه 11 ژوئن چهارم شد و سوینی پنجم شد. چهار رای دهنده برتر در انتخابات مقدماتی ویژه باید واجد شرایط یک انتخابات ویژه در ماه اوت باشند که در آن از رای گیری انتخابی رتبه بندی شده استفاده خواهد شد.

گروس در بیانیه‌ای گفت: «با امید زیادی به آینده آلاسکا» تصمیم گرفت کمپین خود را پایان دهد. او گفت که دو زن برجسته بومی آلاسکا در این رقابت حضور دارند که به خوبی به ایالت ما خدمت می کنند و من حامیانم را تشویق می کنم که درگیر بمانند و در نظر داشته باشند که اولین رای خود را به هر کسی که به بهترین وجه با ارزش های آنها مطابقت دارد، بدهند.

اما در انتخابات مقدماتی ویژه مجلس نمایندگان، رهبران حزب دموکرات آلاسکا از رای دهندگان خواستند که از میان شش دموکرات نامزد انتخاب کنند.

در بیانیه دوشنبه شب آمده است که گروس از انتخابات ویژه و انتخابات عادی کناره گیری می کند. پلتولا و سوینی هر دو برای انتخابات اولیه معمولی ماه اوت ثبت نام کرده اند.

این حزب در پستی در شبکه های اجتماعی، گروس را «نزدیک» خوانده بود، پس از آن که گروس در مصاحبه ای در روزنامه، متعهد نشد که در صورت انتخاب شدن، با دموکرات ها همکاری کند. گروس بعداً گفت که این کار را خواهد کرد.



Source link

کمپین او گفت که منظور او مری پلتولا، دموکرات، قانونگذار سابق ایالت بتل، و تارا سوینی جمهوری خواه است که در دوران دولت به عنوان معاون وزیر امور هند در وزارت کشور ایالات متحده خدمت می کرد.

اعلام گراس چند روز پس از آن صورت می گیرد که کمپین او از حمایت اتحادیه کارگران برق حمایت کرد و درخواست های جمع آوری کمک های مالی در رسانه های اجتماعی را منتشر کرد که باعث نابودی پیلین شد. یکی از این پیام‌های ویدیویی عبارت «ترک» را روی صورت پیلین نشان می‌داد. پیلین در سال 2009 و در نیمه راه دوره ریاست خود از سمت فرمانداری استعفا داد.

جونو، آلاسکا (AP) – آل گروس، یک نامزد مستقل برای کرسی تنهای آلاسکا در مجلس ایالات متحده، دوشنبه شب گفت که پس از کسب مقام اول در انتخابات مقدماتی ویژه این ماه، به کارزار انتخاباتی خود پایان می دهد.

پیام هایی که به دنبال اظهار نظر در مورد اعلام گروس بودند به کمپین های Peltola و Sweeney ارسال شد.

کمپین گروس گفت که او در حال حاضر مصاحبه نمی کند.

ساعاتی قبل از اعلام این خبر، کمپین گروس عکسی از او در یک سالن آبجو در آنکوریج در آخر هفته منتشر کرد.

چهل و هشت نامزد در انتخابات مقدماتی ویژه رقابت کردند، که اولین انتخابات تحت یک سیستم مورد تایید رأی دهندگان بود که به انتخابات مقدماتی حزب پایان داد و رأی ترجیحی را در انتخابات عمومی اجرا کرد.

کرسی مجلس در ماه مارس با درگذشت دان یانگ، نماینده جمهوریخواه، خالی شد. یانگ به مدت 49 سال در این کرسی حضور داشت.

گراس، یک جراح ارتوپد، در سال 2020 با تایید دموکرات های ایالتی نامزدی ناموفق در مجلس سنای ایالات متحده شد.

بسیاری از کسانی که در انتخابات مقدماتی ویژه شرکت کردند هیچ گونه جمع آوری کمک مالی را به کمیسیون انتخابات فدرال گزارش نکردند. اما گراس گفت که بین 23 مارس تا 22 مه حدود 545,000 دلار دریافت کرده است که تقریباً 86,000 دلار کمتر از پیلین در مدت مشابه است.

آخرین مهلت کناره گیری به عنوان یک نامزد معمولی اولیه روز شنبه است. آخرین مهلت انصراف از نامزدی در انتخابات ویژه ظهر یکشنبه است.

مقامات انتخابات ایالتی قصد دارند تا روز سه شنبه شمارش آرای اولیه ویژه را به پایان برسانند و تا روز شنبه نتایج انتخابات را تأیید کنند. گراس پس از فرماندار سابق سارا پیلین و تاجر نیک بیگیچ که هر دو جمهوریخواه هستند، سوم شد.