هرشل واکر با یک تبلیغ تهاجمی «بسیار شگفت‌انگیز» با حضور دونالد ترامپ ترول کرد

او به همکارش دان لمون گفت: «این فقط نشان دادن حمایت ترامپ از واکر است و به وضوح، کمپین وارناک احساس می‌کند که این، همانطور که شما می‌گویید، یک آلباتروس است». “این یک مسئولیت برای واکر است، نه یک امتیاز.”

ویدیو را اینجا ببینید:

ترامپ درخواست های جمهوری خواهان را برای به تعویق انداختن اعلام نامزدی انتخاباتی خود در سال 2024 به بعد از دور دوم انتخابات 6 دسامبر نادیده گرفت زیرا می ترسید ارتباط واکر با رئیس جمهور سابق شانس او ​​را به خطر بیندازد و امیدها برای اکثریت جمهوری خواهان در مجلس را به خطر بیندازد. در نهایت، دموکرات‌ها دوباره سنا را به دست آوردند.

سناتور رافائل وارنوک (D-Ga.) این هفته یک تبلیغ ساده اما در عین حال که می تواند به یک تبلیغ حمله ویرانگر موثر علیه هرشل واکر، رقیب مورد تایید دونالد ترامپ در دور دوم انتخابات مجلس سنای آمریکا تبدیل شود، منتشر کرد.

نقطه وارناک فقط حمایت آشکار ترامپ از واکر ستاره سابق NFL را نشان داد که او را “یک فرد بزرگ” و “انسان شگفت انگیز” توصیف می کند.

بسیاری از محافظه کاران به دلیل عملکرد ضعیف این حزب در انتخابات میان دوره ای 2022، ترامپ را متهم کردند که بسیاری از نامزدهای منکر انتخابات را شکست دادند.

مربوط…



منبع

کریس والاس، خبرنگار CNN در روز جمعه درباره این تبلیغ گفت: «بسیار شگفت‌انگیز است».