حزب جمهوری‌خواه آریزونا در سال 2021 با درخواست کمک‌های مالی برای حمایت از حسابرسی انتخابات کمک‌های مالی جمع‌آوری کرد – اما این جایی نیست که پول خرج شد: گزارش.

به دنبال داستان پست در مورد ایمیل های ممیزی GOP آریزونا که روز دوشنبه منتشر شد، روزنامه نگار جاش داوسی گزارش شده است ترامپ یک تماس تلفنی “تنش” با وارد داشته است. به گفته افراد نزدیک به ترامپ که با پست صحبت کردند وارد یکی از متحدان نزدیک ترامپ است.

وارد در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ به جمهوری‌خواهان پیامک داد، منبع ناشناس که از محتوای پیام اطلاع داشت به پست گفت: «ما برای پرداخت هزینه حسابرسی پول جمع‌آوری نکرده‌ایم». صراحتاً به ما گفته شد که نمی‌توانیم/نباید قبل از شروع حسابرسی برای حسابرسی و حسابرسان پول جمع‌آوری کنیم.»

عکس استوک اتاق رای گیری

به نوشته واشنگتن پست، متون نشان می دهد که جمهوری خواهان آشکار است که این پول برای حسابرسی صرف نمی شود.

  • با این حال، در ژوئن 2021 – در این مدت ایمیل‌های جمع‌آوری کمک مالی ارسال می‌شد – وارد به جمهوری‌خواهان واشنگتن گفت که طبق پیام‌های متنی ارسال شده به پست توسط منبعی ناشناس، وارد به جمهوری‌خواهان واشنگتن گفت که این پول برای حسابرسی استفاده نمی‌شود.

    این منبع به پست گفت که وارد در همان متن نوشت که دولت آریزونا در عوض از این بودجه برای “حفظ فشار” و “ارتباطات” در مورد حسابرسی استفاده خواهد کرد.

    دونل در بیانیه‌ای به اینسایدر گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ مشتاق نامزدهای آریزونا آمریکا اول است و می‌خواهد آن‌ها در نوامبر برنده شوند – رئیس‌جمهور وارد هم همین‌طور.

    در سال 2021، حزب جمهوری خواه آریزونا تعداد زیادی ایمیل برای جمع آوری کمک ارسال کرد و از مردم خواست از حسابرسی انتخابات 2020 به رهبری جمهوری خواهان حمایت کنند. با این حال، پیام های متنی ارسال شده در آن زمان توسط کلی وارد، رئیس جمهوری خواهان ایالت آریزونا، بر اساس گزارش جدیدی از واشنگتن پست، تصویر متفاوتی از جایی که این پول رفته است، نشان می دهد.

    دانل به پست گفت: «حزب جمهوری‌خواه آریزونا توانسته است میلیون‌ها دلار تحت رهبری رئیس کلی وارد با شرکای شگفت‌انگیز و اهداکنندگان بی‌امان مردمی جمع‌آوری کند».

    به گزارش پست، ایمیل‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی احزاب که بین ماه‌های مه و سپتامبر 2021 ارسال شده‌اند، از هواداران خواسته شده است تا به حسابرسی آمریکا کمک کنند. GOP همچنین از سایت جمع آوری کمک مالی WinRed برای درخواست از رای دهندگان برای “حمایت از ممیزی پزشکی قانونی شهرستان Maricopa” استفاده کرد. به گزارش پست، در آن مدت، حزب جمهوری خواه آریزونا حداقل 92 ایمیل با ذکر حسابرسی ارسال کرد و 1.1 میلیون دلار جمع آوری کرد. در مقابل، 865000 دلار در سال های 2020 و 2022 جمعا جمع آوری شد.

    عکس استوک اتاق رای گیریاستودیو هیل استریت/ گتی ایماژ

    • کریستی دانل، سخنگوی حزب جمهوری خواه آریزونا، در پاسخ به پرسش‌هایی درباره ایمیل‌های جمع‌آوری کمک مالی، به پست گفت که این پول برای «پوشش هزینه‌های امنیتی» در طول ممیزی صرف شد.

      حسابرسی سال 2021 با بودجه جمهوری خواهان در نتایج انتخابات شهرستان ماریکوپا تأیید کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در انتخابات در برابر رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ پیروز شده است. تجزیه و تحلیل انتخابات از نظر مالی توسط جمهوریخواهان برجسته مانند مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی و سیدنی پاول وکیل حمایت مالی شد.

      رئیس GOP ایالت آریزونا نوشت: «به ما صریحاً گفته شد که می‌توانیم/نباید برای حسابرسی پول جمع‌آوری کنیم.

    نماینده ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    حزب جمهوری خواه آریزونا برای کمک به تجزیه و تحلیل انتخابات کانتی ماریکوپا در سال 2021 درخواست کمک های مالی کرد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع