من بچه 3 ساله و 6 ساله ام را به دنیای دیزنی بردم. آنها در تمام مدت بدبخت بودند و من دیگر آنها را نمی پذیرم.

من پدر دو بچه 3 و 6 ساله هستم.

  • از همه سخت تر، دخترم از هر چیزی که درونش بود متنفر بود. سواری، نمایش، هر چیزی در یک ساختمان با فریاد او تقریبا غیرممکن بود. او کاملاً تحت تأثیر پارک ها و محیط شدید قرار گرفت. حتی چرخ فلک هم به او علاقه ای نداشت. این دختری است که در بیماری همه گیر بزرگ شد و هرگز به شهربازی یا حتی نمایشگاه نرفته بود، بنابراین ما نمی دانستیم چه انتظاری داریم.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    ما به انتظار همان نوع سفر برگشتیم. این تعطیلات که طی دو سال پس از شیوع بیماری همه گیر به تعویق افتاد و دوباره برنامه ریزی شد، یکی از مورد انتظارترین سفرهای ما بود. ساعت‌ها وقت گذاشته بودیم بچه‌ها را با ویدیوهای YouTube از رژه‌ها و سواری‌ها آماده کنیم. آن‌ها می‌دانستند چه انتظاری دارند و التماس می‌کردند که شخصاً دیزنی را ببینند. با لبخندهای گسترده به پارک های موضوعی رسیدیم.

    بچه های من از سواری می ترسیدند

    با یک نوزاد، زمان استراحت داخلی در حین چرت زدن وجود دارد، مراکز کودکان فوق‌العاده در هر پارک، و هیچ فشاری برای کودک وجود ندارد که واقعاً کار دیگری جز جابه‌جایی از عکس‌برداری به عکس دیگر انجام دهد.

    بچه های من 3 و 6 ساله هستند و تازه از دنیای دیزنی برگشتیم. اگرچه اغلب به عنوان یک مقصد برتر خانواده در نظر گرفته می شود، و در حالی که من از طرفداران بزرگ دیزنی هستم و فکر می کنم پارک ها شگفت انگیز هستند، من آن را به والدین بچه های کوچک توصیه نمی کنم.

    با این حال، واقعاً جادویی است. در بزرگسالی، دو سفر به دنیای دیزنی داشتم و هر دو لذت مطلق بودند. هر دو بار با پسر شیرخوارمان رفتیم. دیزنی، به نظر می رسد، با نوزادان شگفت انگیز است.

    یوتیوب با واقعیت فاصله زیادی دارد. پسرم به سرعت متوجه شد که از سه بعدی ترسیده است. هر نمایش یا ارائه ای که دارای جلوه های سه بعدی باشد خارج از تصویر بود. ما حتی فیلم‌های کوتاه پیکسار و سواری ماپت را زودتر ترک کردیم زیرا او ترسیده بود.

    کریستوفر مانینو یک پدر خانگی، نویسنده و نویسنده آزاد است. او کتاب های فانتزی برای کودکان و بزرگسالان می نویسد و در دلاور زندگی می کند.

    در 3 و 6 سالگی، بچه های من مفهوم تعویض سواری را درک کردند و از آن متنفر بودند. من و همسرم هر کدام به نوبت Rise of the Resistance، سواری جدید «جنگ ستارگان» که آرزو داشتیم آن را امتحان کنیم، رفتیم. این تنها فرصتی بود که برای خودمان استفاده کردیم. و بچه ها وقتی این کار را انجام دادیم بدبخت بودند. ما در نهایت بلافاصله پارک را ترک کردیم، بلافاصله بعد از آن.

    من هنوز دیزنی را دوست دارم. وقتی بچه ها بزرگتر شدند با تپش قلب برمی گشتم. اما من به والدینی که کودکان نوپا و بچه های کوچک دارند توصیه می کنم از آن صرف نظر کنند.

    اوایل تابستان امسال، خانواده من تعطیلات خود را در یک کلاب متوسط ​​در فلوریدا گذراندند. در حالی که استراحتگاه احساس فرسودگی می کرد، من و همسرم می خواستیم برگردیم زیرا مراقبت از کودکان شگفت انگیز بود. ما با احساس اینکه استراحتگاه برای والدین دیگر عالی است ترک کردیم.

    خانواده من به تازگی از سفر به دنیای دیزنی بازگشته اند. من فکر نمی کنم برای بچه های کوچک عالی باشد.

  • مشکل همین بود. با همه جادویش، دیزنی یک قمار است.

    کریستوفر مانینو و دخترش

    اما وقتی صحبت از دیزنی می شود، من احساسات متفاوتی دارم.

    دیزنی جادویی است – اما می تواند خیلی هم باشد

    او همچنین از تقریباً هر سواری که در مورد آنها هیجان زده بود می ترسید. ما ترن هوایی را امتحان نکردیم و در نهایت سعی در بیشتر سواری های دیگر را متوقف کردیم.

    اورلاندو، محل اقامت ده ها استراحتگاه در سطح جهانی، مقصدی بزرگ و گران است. انبوهی برای پیمایش، صف‌هایی برای انتظار و پولی که مستقیماً از جیب‌هایتان به دستان مشتاق میکی موس بیل کنید.

    با حسن نیت کریستوفر مانینو

    • بچه 3 ساله ام از همه چیز غرق شده بود و بچه 6 ساله من از سواری می ترسید.