دو دموکرات ارشد مجلس نمایندگان با اکراه در انتخابات مقدماتی نیویورک مبارزه می کنند

مالونی 76 ساله نیز برای اولین بار در سال 1992 انتخاب شد. او اولین زنی است که ریاست کمیته نظارت و اصلاحات مجلس را بر عهده دارد. او به خاطر حمایت طولانی مدتش از اولین پاسخ دهندگان 11 سپتامبر که به دنبال جبران بیماری هایی هستند که آنها را به آلودگی ناشی از تخریب مرکز تجارت جهانی نسبت می دهند، شناخته شده است. او در کاپیتول هیل و در مراسم مت گالا 2019 کاپشن آتش نشانی پوشید.

نادلر در یک مناظره در پاسخ به این سوال که چگونه کارنامه او با مالونی تفاوت دارد، به آرای خود علیه جنگ عراق و قانون میهن پرستان و موافق توافق هسته ای ایران اشاره کرد. مالونی که در سال 1992 نیز به عضویت کنگره انتخاب شد، به هر سه رأی مخالف داد.

دوستانی که برای سال‌های متمادی، این دو دموکرات از رقابت با یکدیگر ابراز تاسف می‌کردند – چیزی که تنها پس از آن اتفاق افتاد که دادگاه پس از نتیجه‌گیری قوه مقننه این روند را به هم زد.

حداقل یکی از کهنه کارترین اعضای کنگره شهر نیویورک روز سه‌شنبه در یک رقابت مقدماتی دموکرات‌ها در رقابت با جری نادلر، نماینده آمریکا در مقابل کارولین مالونی، نماینده آمریکا در رقابتی که هر دو امیدوار بودند از آن دوری کنند، کنار گذاشته می‌شود.

مالونی همچنین به دلیل مواضع قبلی خود در مورد واکسن مورد انتقاد مخالفان خود قرار گرفت، از جمله در سال 2006 زمانی که او قانونی را ارائه کرد که به دولت فدرال دستور داد تا نظریه رد شده ای را که واکسن ها می توانند باعث اوتیسم شوند، مطالعه کند. مالونی اصرار داشت که از واکسن‌ها حمایت می‌کند و از اینکه ایمنی واکسن را زیر سوال برده است متاسف است.

نبرد غیرمعمول بین مقامات فعلی که معمولاً متحدان هستند، نتیجه یک فرآیند تقسیم مجدد است که پایگاه خانگی نادلر در سمت غربی منهتن و مالونی در سمت شرق یکپارچه شد. هر دو قانونگذار در منطقه دوازدهمین کنگره تازه پیکربندی شده نیویورک زندگی می کنند.

نادلر و مالونی پاسخ دادند که ارشدیت آنها در کنگره تأثیری را به همراه دارد که به نفع نیویورکی ها است.

با این حال، مالونی در جریان مبارزات انتخاباتی گفت که به عنوان یک زن، سخت تر از نادلر برای حمایت از حقوق سقط جنین مبارزه خواهد کرد.

مالونی در یک مناظره اخیر گفت: «من نمی‌خواستم با دوست خوبم جری نادلر رقابت کنم. ما سال ها دوست و متحد بودیم. متأسفانه ما به همان منطقه کشیده شدیم.»

سورج پاتل 38 ساله، وکیل و مدرس دانشگاه نیویورک که در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در سال 2018 و 2020 نیز مالونی را به چالش کشید، نامزد چهارم، اشمی شت، نامزد چهارم، اشمی شت، یک بانک فدرال رزرو سابق است. کارمند نیویورک، در رای گیری حضور دارد، اما معیارهای جمع آوری کمک های مالی را برای واجد شرایط بودن برای مناظره برآورده نکرده است.

هیچ کدام حاضر به دویدن در قسمت دیگری از شهر نبودند.

همه از حقوق سقط جنین، قرارداد جدید سبز و محدودیت های شدیدتر در مورد مالکیت اسلحه حمایت می کنند. پاتل استدلال کرد که نسل نادلر و مالونی در دستیابی به اهداف دموکراتیک مانند تدوین رو در مقابل وید شکست خوردند و باید به خون جدیدی دست یابند.

برنده اولیه در منطقه با اکثریت دموکرات ها در انتخابات عمومی نوامبر با مایکل زومبلوسکاس جمهوری خواه روبرو خواهد شد.



منبع

اختلافات کمی بین نادلر، مالونی و پاتل در طول مبارزات انتخاباتی اولیه ظاهر شد.

نادلر، 75 ساله، اولین بار در سال 1992 به عضویت کنگره انتخاب شد. او به عنوان رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، هر دو استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوریخواه را رهبری کرد. او در هفته های آخر مبارزات انتخاباتی با تایید نیویورک تایمز و رهبر اکثریت سنا چاک شومر تقویت شد.

نیویورک (AP) – او به رهبری مبارزه برای استیضاح دونالد ترامپ کمک کرد. او برای افرادی که پس از حملات 11 سپتامبر از ابرهای دوده سمی بیمار شده بودند مبارزه کرد.