ترامپ میچ مک کانل را به دلیل حمایت نکردن از نامزدهایش «هک شکسته» می کند

الین چائو که به عنوان وزیر حمل و نقل ترامپ خدمت می کرد، یکی از اولین مقامات کابینه بود که پس از شورش کنگره در سال گذشته استعفا داد. گزارش شده است که او در اوایل ماه جاری با هیئت مجلس نمایندگان در مورد تحقیق در مورد شورش صحبت کرد.

مک کانل هیچ نامزدی را فاقد کیفیت مشخص نکرد.

با این حال، کاوش‌های او نشان‌دهنده ناامیدی در حزب جمهوری‌خواه در مورد نامزدهای جنجالی جمهوری‌خواه سنا با تجربه سیاسی کم یا بدون تجربه، مورد حمایت ترامپ بود که در نظرسنجی‌ها دچار مشکل می‌شوند. از جمله مهمت اوز، کاندیداتوری در مقابل فرماندار دموکرات پنسیلوانیا، جان فترمن. جی دی ونس، نامزد سنای اوهایو (رقیب تیم رایان، نماینده دموکرات) و هرشل واکر ستاره سابق فوتبال، که برای مجلس سنا در جورجیا در برابر رافائل وارنوک، دموکرات فعلی نامزد می شود.

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

“چرا سناتورهای جمهوری خواه به میچ مک کانل، سیاستمدار هک شکست خورده اجازه می دهند که نامزدهای سخت کوش جمهوری خواه برای مجلس سنای ایالات متحده را به طور آشکار تحقیر کند؟” ترامپ روز شنبه در Truth Social پستی منتشر کرد.

دونالد ترامپ بار دیگر به دنبال میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا (رئیس کالیفرنیا) رفت و او را به دلیل مبارزه نکردن برای نامزدهای ضعیف رئیس جمهور سابق در سنا، “هک شکست خورده” خواند.

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

اگرچه به نظر نمی رسد حمایت ترامپ در رقابت برای نامزدها پیروز شود، اما مک کانل از مبارزه دست نمی کشد. وال استریت ژورنال گزارش می دهد که Super PAC که با مک کانل، صندوق رهبری سنا، متحد شده است، 28 میلیون دلار در تلاش برای نجات ونس نویسنده «Hillbilly Elegy»، که دوران سختی برای جمع آوری سرمایه دارد، اختصاص می دهد.

ترامپ هفته گذشته در پاسخ به یک ضربه حیله گرانه مک کانل، اذعان داشت که به دلیل ترجیح رای دهندگان سراسر ایالت برای نامزدهای “کیفی”، ممکن است مجلس سنا به راحتی توسط جمهوری خواهان بازپس گرفته نشود.

رئیس جمهور پیشین افزود: مک کانل باید «زمان و پول بیشتری» برای کمک به نامزدها و «زمان کمتری برای کمک به همسر و خانواده دیوانه خود برای ثروتمند شدن در چین صرف کند».

ترامپ قبلا از روابط تجاری چائو با چین انتقاد کرده بود. اما دختر خودش ایوانکا ترامپ چندین علامت تجاری چینی (از جمله ماشین‌های رای‌گیری) به دست آورد و خانواده جرد کوشنر در زمانی که هر دو در دولت ترامپ خدمت می‌کردند به دنبال معاملات تجاری در چین بودند.

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

به گزارش ان بی سی نیوز، مک کانل به خبرنگاران گفت: «من فکر می کنم احتمالاً احتمال تغییر مجلس نمایندگان بیشتر از سنا است. “مسابقات سنا فقط متفاوت است – آنها در سراسر ایالت هستند. کیفیت کاندیدا ارتباط زیادی با نتیجه دارد.»