پلیس ارشد شیکاگو به دنبال اخراج افسر به دلیل دستگیری یک مرکز خرید است

کارولین فرونچاک، وکیل شهر، گفت که افسران گفتند که فکر می کردند برخی از اعضای گروه رایت قصد داشتند به فروشگاهی در مرکز خرید نفوذ کنند تا کالاها را سرقت کنند.

میا رایت مسافر خودرویی بود که در 31 مه 2020، در جریان اعتراضات و ناآرامی های آخر هفته، از جمله غارت، پس از قتل فلوید، که سیاه پوست بود، توسط یک افسر پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس، به مرکز خرید بریک یارد رسید.

دعوای حقوق مدنی فدرال که رایت و چهار تن از خویشاوندانشان ارائه کردند، بیان می‌کند که آنها برای خرید به مرکز خرید رفتند و متوجه نشدند که به دلیل ناآرامی بسته شده است. در این شکایت آمده است که افسران پلیس ناگهان ماشین آنها را محاصره کردند، شیشه ها را با باتوم شکستند و رایت را از موهایش بیرون کشیدند.

شیکاگو (AP) – رئیس پلیس شیکاگو گفت: یک افسر پلیس شیکاگو متهم به کشیدن یک زن سیاه‌پوست از روی خودرو با موهایش و زانو زدن بر روی پشت و گردن او در دوره اعتراضات و ناآرامی‌ها پس از قتل جورج فلوید، باید اخراج شود. یک هیئت نظارت غیرنظامی

ناظر دیوید براون در این ماه علیه افسر دیوید لاسکوس اتهامات انضباطی ارائه کرد و توصیه کرد که او را به هیئت پلیس شیکاگو برکنار کنند، که در مورد این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.

اتحادیه پلیس فوراً به پیامی که روز پنجشنبه در آن به دنبال نام وکیل لاسکوس بود، پاسخ نداد.

شورای شهر در ماه مارس تسویه حساب 1.675 میلیون دلاری را با رایت و چهار نفر دیگر که در آن روز همراه او بودند، تصویب کرد.



Source link

طبق سوابق هیئت پلیس، براون لاسکوس را به نقض قوانین مختلف بخش، از جمله بدرفتاری و درگیری لفظی یا فیزیکی غیرقابل توجیه با یک فرد متهم کرد.

رایت می‌گوید که به دلیل پراندن شیشه که به دلیل شکستن شیشه‌های ماشین توسط ماموران ایجاد شده بود، یک چشمش نابینا شده است.