مجری فاکس از استیو اسکالیز می‌پرسد که آیا حزب جمهوری‌خواه با رأی‌دهندگانی که کنترل اسلحه را دارند، «غیرمحل است»

جان رابرتز گوینده فاکس نیوز پس از اشاره به اینکه ایالات متحده از نظر خشونت با اسلحه از هر کشور دیگری در جهان توسعه یافته پیشتاز است، به نظرسنجی اشاره کرد که نشان داد 89 درصد از آمریکایی ها از بررسی پیشینه برای صاحبان سلاح حمایت می کنند و 74 درصد از قرمز حمایت می کنند. قوانین پرچم

رابرتز خاطرنشان کرد: «اگر این اتفاق در مورد تیرانداز بوفالو افتاده بود، امروز ده نفر زنده بودند.

استیو اسکالیس (R-La.) از اعضای اقلیت مجلس نمایندگان، وقتی در فاکس نیوز یکشنبه در مورد اینکه آیا حزب جمهوری‌خواه در مورد قانون پیشنهادی کنترل اسلحه «ناراحتی» با رأی‌دهندگان رای‌دهندگان دارد، مخالفت کرد.

اسکالیس در میان تعدادی از قانونگذاران جمهوری خواه است که به شدت از حقوق اسلحه دفاع کرده و عوامل دیگری را عامل خشونت می دانند. او خودش قربانی خشونت با اسلحه است. او در سال 2017 در تیراندازی بیسبال کنگره از ناحیه لگن مورد اصابت قرار گرفت.

اسکالیس پاسخ داد: «باز هم، روند قانونی یک حق قانونی است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

رابرتز به جمهوری‌خواه لوئیزیانا گفت: «شما و سایر جمهوری‌خواهان دیدگاه‌هایی در مورد بررسی‌های پیشینه و قوانین پرچم قرمز دارید که به نظر می‌رسد در تضاد با احساسات عمومی است. “پس آیا دیدگاه‌هایی که شما و همکارانتان دارید با موقعیتی که کشور در آن قرار دارد، مغایرت دارد؟”

در بیشتر موارد در سراسر کشور، یک قانون پرچم قرمز مجریان قانون را قادر می‌سازد تا به طور موقت اسلحه‌های گرم را از افرادی که به عنوان تهدیدی برای خود یا سایر افراد تلقی می‌شوند، در صورت صدور حکم دادگاه توقیف کنند.

“آنها به معنای واقعی کلمه وارد خانه شما می شوند و اسلحه شما را می گیرند بدون اینکه شما حتی بدانید که نوعی اقدام در جریان است که در آن شخصی گفت: “اوه، من فکر می کنم که [person] این قانونگذار گفت: ممکن است یک تهدید باشد.

اظهارات او در بحبوحه فشار مجدد بر کنگره برای تصویب قانون اصلاحات اسلحه در پی موج هشدار دهنده تیراندازی های دسته جمعی، از جمله قتل عام در بوفالو، نیویورک، که ده نفر را در ماه گذشته کشته شدند و تیراندازی در مدرسه در Uvalde، تگزاس، بیان می شود. 19 کودک و دو معلم را کشت.

یک گروه دو حزبی از سناتورها هفته گذشته بحث‌هایی را درباره قوانین بالقوه کنترل اسلحه آغاز کردند که احتمالاً شامل قوانین پرچم قرمز و اقدامات سختگیرانه‌تر بررسی پیشینه برای خرید اسلحه می‌شود.

اسکالیس استدلال کرد که سوالات در نظرسنجی گمراه کننده بودند و قوانین پرچم قرمز را “غیرقانونی” خواند.

او استدلال کرد: «در پوشش «پرچم قرمز»، روند قانونی را از بین می‌برند.