سخنگوی خانواده به AP گفت که هملین بیلز با بهبودی طولانی مواجه است


ORCHARD PARK، NY (AP) – با توجه به بهبود دامار هملین قابل توجه است، اما ایمنی بوفالو بیلز حدود سه هفته پس از ایست قلبی و نیاز به احیا در زمین در طول بازی در سینسیناتی، نماینده بازاریابی وی، هنوز با یک توانبخشی طولانی مدت مواجه است. پنجشنبه شب به آسوشیتدپرس گفت.

جردون رونی گفت: «دامار همچنان به اکسیژن نیاز دارد و قلبش به طور مرتب تحت نظارت است تا اطمینان حاصل شود که هیچ مشکل یا عواقبی وجود ندارد. دامار اگرچه قادر به بازدید از مرکز تیم است، اما در موقعیتی نیست که اغلب سفر کند و برای کمک به بهبودی بدنش به استراحت بیشتری نیاز دارد.

رونی این به روز رسانی را ارائه کرد تا تاکید کند که هملین از زمان ترخیص از مرکز پزشکی عمومی بوفالو در 11 ژانویه با موانعی مواجه است. آزادی هملین پنج روز پس از آن صورت گرفت که پزشکان او گفتند که بازیکن به تنهایی نفس می کشد، راه می رود، صحبت می کند و هیچ نشانه ای از آسیب عصبی نشان نمی دهد. .

به‌روزرسانی رونی همچنین دیدگاه‌های شان مک‌درموت، سرمربی بیلز را که روز چهارشنبه گفت هملین بازدیدهای منظم از تأسیسات تیم را آغاز کرده است، داد. مک درموت، با این حال، تاکید کرد که این جوان 24 ساله در حال برداشتن «یک قدم بچه» است، در حالی که هملین «در حال فرو بردن انگشت پایش در اینجا و در راه رسیدن به خودش است».

هاملین هنوز به جز عکسی که مت میلانو در صفحه اینستاگرام خود از هم تیمی خود در مرکز بیلز در روز شنبه منتشر کرد، در انظار عمومی ظاهر نشده است. و او هنوز به جز برای ارسال پیام در حساب های رسانه های اجتماعی خود به طور عمومی صحبت نمی کند.

رونی گفت که هاملین توسط والدینش تحت نظر است و “به خاطر حمایتی که از هم تیمی ها و مربیانش، بیلز مافیا و مردم سراسر جهان دریافت کرده، بسیار خوشحال و سپاسگزار است.” این سرازیر شدن حمایت ها باعث شد که بنیاد خیریه هاملین، Chasing M’s، نزدیک به 9 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کند.

بدون اینکه بگوید از کجا، او افزود، هاملین روز یکشنبه، زمانی که بوفالو میزبان سینسیناتی در پلی آف بخش AFC است، برای بیلز تشویق خواهد کرد.

هاملین هنگام تماشای پیروزی پایان فصل 35-23 بوفالو مقابل نیوانگلند از روی تخت بیمارستانش در مرکز پزشکی دانشگاه سینسیناتی در 8 ژانویه، توییت زنده کرد. آخر هفته گذشته، او در حالی که از خانه بازی 34-31 بیلز را تماشا می کرد، توییت زنده ای منتشر کرد. پیروزی مقابل میامی در پلی آف وایلد کارت.

بازی مقابل سینسیناتی اهمیت بیشتری دارد. این اولین دیدار بین دو تیم از زمان لغو بازی آنها در 2 ژانویه است، زمانی که هاملین پس از ضربه محکم به سینه در حالی که به نظر می رسید یک تکل معمولی تی هیگینز گیرنده بنگالز بود، سقوط کرد.

خانواده هاملین و جاش آلن، مدافع بیلز، از هیگینز دفاع کرده و گفته اند که او نباید به خاطر اتفاقی که افتاده سرزنش شود.

روز پنجشنبه، هیگینز گفت که نمی تواند از حمایت خانواده بیشتر قدردان باشد، در حالی که ابراز امیدواری کرد که هملین بتواند در بازی شرکت کند تا این دو بتوانند با هم ملاقات کنند.

هیگینز گفت: «فقط از دیدن او خوشحال شوید. من واقعاً با او صحبت نکرده ام. فقط به خانواده اش اجازه می دهد کاری را که او باید انجام دهد با همه عزیزانش انجام دهد.»

همچنین روز پنجشنبه، کتی هوچول، فرماندار نیویورک طی تماس تلفنی با این بازیکن، حمایت خود را از هملین ادامه داد. هوچول در پیامی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، از هملین به عنوان “الهام بخش” یاد کرد و به او گفت: “امیدها و دعاهای 20 میلیون نیویورکی در طول دوران بهبودی با او بوده است.”

هاملین، که اهل منطقه پیتسبورگ است، با نوشتن این که ملاقات با هوچول خوب بود، پاسخ داد و او “از اینکه ببیند همکاری های ما در آینده چگونه به بسیاری از افراد کمک می کند و تاثیر می گذارد، هیجان زده بود.”

___

میچ استیسی، نویسنده ورزشی AP در سینسیناتی در این گزارش مشارکت داشت.

___

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع