GOP برای آشوب در مناظره های اولیه 2024 آماده می شود

او پیش‌نمایش مناظره‌ها را نشان می‌داد، با حمله به یکی از مخالفانش یا گفتن یک چیز بد یا زشت، تماشاگران را به هیجان می‌آورد، و سپس همه ما هماهنگ می‌شدیم تا ببینیم او چگونه می‌خواهد با آنها برخورد کند، و شبکه‌ها این را دوست دارند. ، درست؟” مک کینی گفت.

کویل وقتی ادعا می کرد از گور سوالی می پرسد، اشکالات قالب را مشخص می کرد، اما در هنگام پاسخگویی گور را قطع کرد تا اصرار کند که واقعاً در حال بیان یک بیانیه است.

سناتور رافائل وارناک بالاخره برای نبرد جوگولار در سنای جورجیا می رود

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

همانطور که Daily Beast در ماه نوامبر گزارش داد، اعضای RNC در طی یک جلسه غیرعلنی پس از انتخابات میاندوره ای، رقمی بیش از 20 نامزد را که انتظار می رود در سال 2024 شرکت کنند، پرتاب کردند. کاندیداهای درجه یک در یک شب مناظره کردند، در حالی که شانس نداشتند در شب دوم نیز با هم مخالفت کردند – به گفته یک منبع GOP با دانش مستقیم، RNC به دنبال برگزاری مناظره های جداگانه با قرعه کشی تصادفی است (فرمتی که دموکرات ها در سال 2020 اتخاذ کردند). بحث های کمیته در مورد برنامه مناظره 2024

هاکبی به جای یک مدیر یا تیم مجریان پشت میز با توانایی مداخله و پرسیدن سؤالات بعدی، چیز بسیار متفاوتی را پیشنهاد کرد.

ترامپ میدان 2024 را پاک نکرد. کمپین او لبخند می زند.

هاکبی، یک شومن به خودی خود که قبل از انتقال به کنسرت میزبانی فعلی خود با شبکه پخش ترینیتی، هفت سال میزبان یک برنامه در فاکس نیوز بود، گفت که هر دو طرف باید قالب‌های اصلی بحث خود را اصلاح کنند، حتی اگر ایده او این نباشد. با آنها می روند.

هاکبی گفت: «اگر آنها این کار را نکنند، شایسته است که توسط شبکه های تلویزیونی به عنوان مهره در برنامه رقت انگیز خود مورد استفاده قرار گیرند. “اسطوره آمریکایی روندی بهتر از بحث های سیاسی اولیه است.»

یکی از برجسته‌ترین طرح‌ها از سوی مایک هاکبی، کاندیدای دو دوره ریاست‌جمهوری و فرماندار سابق آرکانزاس است که می‌خواهد RNC یک بار برای همیشه با ناظران انجام شود.

متغیر ترامپ همچنین یک معضل اصلی را برای RNC و شبکه ها به وجود می آورد.

مک‌کینی گفت: با وجود امتیاز ده‌ها میلیونی و شبکه توزیع – حتی در دوران قطع بند ناف – این شبکه‌ها همچنان بر احزاب اصلی نفوذ دارند، اما ترامپ از “رابطه همزیستی” بین این دو استفاده کرد. مهارت های تلویزیونی خود را به کار می گیرد.

مک‌کینی گفت: «بنابراین، در اصل، آن‌ها زمان را از بین می‌برند.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

میچل اس. مک‌کینی، محقق برجسته بحث و گفت‌وگو و رئیس دانشگاه: «به‌طور کلی، این یک صنعت کلبه‌ای است و در حال انجام است: بیایید قالب را اصلاح کنیم… اگر بتوانیم تنظیمات درست را انجام دهیم، ماشین مناسب را می‌سازیم». کالج هنر و علوم بوختل در دانشگاه آکرون به دیلی بیست گفت. “این هرگز کار نمی کند. این به مناظره‌گران مسئول برمی‌گردد.»

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

این عامل گفت: “او ایده های بسیار خوبی داشت، اما من مطمئن نیستم که بتوانیم از همه آنها استفاده کنیم یا خیر.”

بحث‌های داخلی شامل تلاش برای خلاص شدن از دست مجریان بحث می‌شود، اقدامی که می‌تواند مدیران شبکه را در دوره‌ای که از هر 10 رای‌دهنده جمهوری‌خواه بیش از یک نفر می‌گویند به رسانه‌های جمعی اعتماد دارند، تحت فشار قرار دهد. اگر میدان‌های شلوغ در حال حاضر در سیاست آمریکا عادی شده‌اند، بحث‌های RNC این را در نظر گرفته‌اند – اما در اینجاست که توافق متوقف می‌شود.

محقق مناظره به مناظره معاون رئیس جمهور در سال 1992 بین ال گور، دن کویل و نایب دریاسالار فقید جیمز استوکدیل اشاره کرد. در ابتدا به این سه نفر بیانیه‌های آغازین دو دقیقه‌ای داده شد، اما وقتی از نامزدها خواسته شد که ابتدا هر کدام یک دقیقه و سپس به مدت پنج دقیقه در میان خود بحث کنند، اوضاع غیرمتعارف شد.

ما زمان‌سنج‌هایی داشته‌ایم، انواع سیستم‌های زنگ، چراغ و سوت را داشته‌ایم – می‌دانید، زمان شما تمام شده است، زمان شما تمام شده است – و، و حدس بزنید چیست؟ این کار نمی کند.»

به گفته مک کینی، در واقع، سابقه تاریخی برای ایده هاکبی وجود دارد.

آر.

در سایه مناظره‌های پرحاشیه و مرزی مضر ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 2016، کمیته ملی جمهوری خواه نه تنها در حال بررسی قالب است، بلکه تغییرات بالقوه شدید را در انتظار یک میدان شلوغ در نظر می گیرد.

هاکبی در ایمیلی طولانی به دیلی بیست گفت: «مدیران در بهترین حالت بی فایده هستند و اغلب برای این فرآیند مضر هستند. “یک مناظره واقعی درباره نامزدها است، نه “افراد زیبا” را از روی میز مجریان که آن را درباره خودشان می سازند.

نیک فوئنتس و راست غیر لیبرال جهادگران داخلی آمریکا هستند

به گفته منبع آگاه، پیشنهاد هاکبی با واکنش های مثبت کمیته روبرو شد، به گفته منبع آگاه، اما همچنین انتظارات را تعدیل کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

برای اینکه مردم وارد یک بحث شوند، پارامترهایی وجود دارد، مانند اینکه چگونه نظرسنجی می‌کنند یا چقدر پول جمع‌آوری کرده‌اند، چه تعداد کمک‌کننده دارند. اینها چیزهایی هستند که ما به آنها نگاه خواهیم کرد.» این عامل جمهوریخواه گفت.

عامل GOP درگیر در این بحث گفت که تغییرات در قالب تالار شهر و انجمن‌های مربوط به موضوع نیز در نظر گرفته می‌شود، اما چالش‌های بزرگ به اندازه میدان و عامل ترامپ باقی خواهد ماند.

همه جور چیزها کارساز خواهد بود – اگر نامزدها مسئولیت پذیر باشند و اجازه دهند که کار کند.»

برای مک‌کینی، پس از این همه سال مطالعه بحث، او گفت که RNC می‌تواند با کپی کردن کاری که دموکرات‌ها با قرعه‌کشی‌های تصادفی در سال 2020 انجام دادند، در زمان خود صرفه‌جویی کند و آن را رها کند.

برای نامزدی مانند ترامپ، این فرصتی است که صرف نظر از موضوع مورد نظر، زمان اختصاص داده شده خود را به یک گردهمایی کوچک تبدیل کند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اینجاست که رقص دیرینه با شبکه‌های تلویزیونی و همچنین آنچه یکی از محققین مناظره‌های ریاست‌جمهوری به عنوان «صنعت کلبه‌ای» سرهم‌آوری با قالب‌های مناظره توصیف می‌کند، مطرح می‌شود.

او ادامه داد: «ساعت باید به طور مساوی بین نامزدهای روی صحنه تقسیم شود. «هر نامزد دقیقاً به همان میزان زمان داده است. کاندید ساعت خود را کنترل می کند. هنگامی که نامزد از زمان خود استفاده کرد، آن نامزد تمام می شود و میکروفون تا پایان عصر خاموش می شود. [sic]”