2500 نفر برای عکسبرداری دسته جمعی برهنه در ساحل بوندی استرالیا گرد هم می آیند

“من مخفیانه وحشت داشتم (و) دیشب باید اعتراف کنم که داشتم فکر می کردم “چه کار کردم؟” لیندنر به رویترز گفت: «اما عالی بود، همه حال و هوای خوبی داشتند، همه واقعاً محترم بودند و واقعاً احساس لذت می‌کردم.

تونیک که به‌خاطر برگزاری عکس‌های برهنه دسته‌جمعی شناخته می‌شود، کارهای خود را با مکان‌های دیدنی محبوب در سراسر جهان به عنوان پس‌زمینه اجرا می‌کند.

عکسبرداری: Azucena Stelzer

مطالب مرتبط: معرفی Nakations – تعطیلات برهنه و محبوبیت آنها در حال افزایش است

2500 نفر برای عکسبرداری دسته جمعی برهنه در ساحل بوندی استرالیا گرد هم می آیند

تونیک در ساحل سیدنی گفت: “ما فرصتی برای افزایش آگاهی در مورد چک های پوستی داریم و من مفتخرم که به اینجا می آیم، هنر خود را می سازم و فقط بدن و محافظت را جشن می گیرم.” رویترز.

عکس برهنه ساحل باندی برگزار شد

فیلمبرداری چهارمین پروژه تونیک در استرالیا است. پیش از این، این هنرمند در سال 2010 نزدیک به 5500 نفر را در خانه اپرای معروف سیدنی گرد هم آورد.

در حالی که ایده دور هم جمع شدن هزاران نفر برای عکاسی برهنه ممکن است افکار بی‌شماری را در مورد هدف آن ایجاد کند، این گردهمایی در ساحل بوندی استرالیا برای یک هدف ارزشمند بود. برای اولین بار در تاریخ، این ساحل به یک ساحل برهنه برای انجام آخرین پروژه عکاسی اسپنسر تونیک تبدیل شد.

کار تونیک در گذشته به دلیل دخالت مقامات شهر در گذشته منجر به دستگیری وی شده است. با این حال، این عکس علاوه بر حمایت مقامات محلی، دلیل خوبی نیز دارد.

رابین لیندنر، یکی از شرکت کنندگان، عصبی بودن اولیه خود را برای برهنه شدن برای عکسبرداری به اشتراک گذاشت.

اصطلاح کالسکه های ساحلی اکنون رسماً معنای جدیدی پیدا کرده است.



منبع

جمعیت برای شرکت در کمپین این هنرمند عکاس آمریکایی برای افزایش آگاهی در مورد سرطان پوست گرد هم آمدند. این فیلمبرداری همزمان با هفته ملی اقدام سرطان پوست به عنوان یادآوری برای افراد برای غربالگری سرطان پوست بود.