راننده فدرال اکسپرس متهم به آدم ربایی و قتل آتنا استرند 7 ساله در شمال تگزاس شد.

آکین در کنفرانس خبری روز جمعه گفت که آتنا طبق معمول با اتوبوس مدرسه حدود ساعت 4:15 بعد از ظهر چهارشنبه به خانه رسید. کلانتر گفت، اطلاعات اولیه ای که بازرسان از نامادری دریافت کردند، “که هنوز هم ممکن است دقیق باشد”، این است که او و کودک “کمی با هم مشاجره داشتند”، که غیرعادی نبود و دختر از آنجا دور شد.

پخش زنده به‌روزرسانی ساعت 2 بعدازظهر را از شرکای محتوای ما در WFAA در زیر تماشا کنید.

مقامات هم در فضای باز و هم در داخل تمام ساختمان ها در منطقه نزدیک به جستجو پرداخته اند. آکین گفت که آتنا «واقعاً گرم لباس نپوشیده بود». “ما نگرانی های زیادی داریم. هر چه بیشتر بگذرد، نگرانی ما بیشتر می شود.»

به گفته مقامات، جسد آتنا استرند 7 ساله عصر جمعه در شهرستان وایز پیدا شد و یک راننده قراردادی فدرال اکسپرس دستگیر و متهم به ربودن و قتل او شده است.

آکین گفت که نامادری و پدر آتنا، که او با آنها در شهرستان تگزاس شمالی اقامت داشت، و همچنین مادرش که در اوکلاهما زندگی می کند، با تحقیقات همکاری کرده اند.

آکین در کنفرانس مطبوعاتی ساعت 2 بعد از ظهر جمعه گفت: “امیدوارم بتوانیم آتنا را پیدا کنیم و او را زنده و سالم به خانه بیاوریم، اما همه چیز در مورد احتمالات است و ما باید همه چیز را بررسی کنیم.”

آکین روز جمعه گفت: «از همان ابتدا، این یک جستجو همراه با تحقیقات بود. “اکنون در حال انتقال به تحقیقات همراه با جستجو است.”



منبع

اداره امنیت عمومی تگزاس، FBI، خدمات مارشال های ایالات متحده، و سایر بخش های پلیس و آتش نشانی منطقه در جستجو و تحقیق کمک کردند. آکین گفت که صدها داوطلب از جامعه روز پنجشنبه در «راه رفتن شانه به شانه از طریق قلم مو» در الگوهای هماهنگ شرکت داشتند.

کلانتر گفت جسد آتنا در چند مایلی آن محل پیدا شد.

آکین گفت که نامادری دختر در ساعت 18:40 بعد از ظهر چهارشنبه پس از اینکه خانواده به دنبال او بودند، ناپدید شدن آتنا را به کلانتری وایز کانتی گزارش کرد.

لین آکین، کلانتر وایز کانتی، گفت که هورنر در زمانی که آتنا روز چهارشنبه ناپدید شد، در حال زایمان در مقابل خانه بود که باعث شد مقامات در مورد او تحقیق کنند. فدرال اکسپرس با تحقیقاتی که شامل اف‌بی‌آی و رنجرز تگزاس است، همکاری کرده است.

کلانتر گفت که بازرسان معتقدند آتنا در عرض یک ساعت پس از ربوده شدن کشته شده است. مقامات دقیقاً نگفته اند که جسد او در چند مایلی خانه او پیدا شده است.

آکین گفت: «آتنا ناراحت شد و رفت، همانطور که در گذشته انجام داده است» اما نامادری او گفت که «انتظار داشت او برگردد».

کلانتر از هیچ انگیزه احتمالی در آدم ربایی و قتل صحبت نکرد.

کلانتر که در یک کنفرانس مطبوعاتی کمی بعد از ساعت 10 شب گاهی اوقات احساساتی می شد، گفت: «دل ما را به درد می آورد که بدانیم آن کودک مرده است.

مظنون، تانر لین هورنر، 31 ساله، اهل دریاچه ورث است. او در زندان ویز کانتی است و با اتهام قتل و آدم ربایی شدید روبروست. مقامات گفتند که او به جرم خود اعتراف کرده است.

ناپدید شدن آتنا این جامعه روستایی در شمال غربی فورت ورث را تکان داده است. صدها داوطلب در دو روز گذشته به جستجو کمک کرده اند و این مورد توجه ملی را به خود جلب کرده است.

اداره ایمنی عمومی تگزاس بعدازظهر پنجشنبه برای آتنا هشداری صادر کرد و او را در معرض خطر توصیف کرد. Amber Alert می‌گوید “مجری قانون معتقد است که ایمنی و سلامت کودک در خطر است.”

با جستجوی کامل در شعاع پنج مایلی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هیچ اثری از کودک گمشده پیدا نشد. کلانتر اوایل روز جمعه گفت که تحقیقات شواهدی مبنی بر بازی نادرست یا آدم ربایی پیدا نکرده است.

آکین گفت که آنها تا ساعت 4:30 صبح پنجشنبه جستجو کردند و سپس در ساعت 7 صبح برای جستجوی گسترده بازگشتند.

مقامات گفتند که نیازی به داوطلبان در روز جمعه نیست و آنها نباید به حضور خود ادامه دهند مگر اینکه توسط اداره مدیریت اضطراری شهرستان درخواست شود.

کلانتری گفت که معاونان و سایر امدادگران اولیه حدود 14 دقیقه پس از تماس 911 به ملک روستایی رسیدند و جستجوی اولیه را در داخل و زیر خانه و سراسر شش هکتار زمین متعلق به خانواده انجام دادند.

به گفته کلانتری، زمانی که دختر ناپدید شد، نامادری تنها بزرگسال در خانه بود. آکین گفت که پدرش در حال رانندگی به سمت جنوب تگزاس بود تا به شکار آهو برود و جایی در جنوب فورت ورث بود که همسرش با او تماس گرفت و گفت آتنا رفته است.

در اواخر روز، تعداد زیادی از مجریان قانون در جاده کانتی 4599 بین بوید و کوتوندیل، کمتر از 10 مایلی خانه آتنا، به صفر رسیدند. به گزارش WFAA، مأموران به نظر در حال جستجو در یک گودال بودند، اما مقامات محل را پاکسازی کردند و حدود ساعت 7 بعد از ظهر بدون اینکه بگویند چیزی پیدا کرده‌اند، آنجا را ترک کردند.

جستجوگران از هلیکوپترهایی با دوربین های تصویربرداری حرارتی، هواپیماهای بدون سرنشین، اسب، سگ و ATV استفاده کردند.

آتنا آخرین بار در خانه پدرش در بلوک 200 جاده کانتی 3573 در پارادایس دیده شد. آکین گفت که از تماس های قبلی با خانه بی خبر است.

اوایل روز جمعه، در یک کنفرانس خبری بعدازظهر، کلانتر گفت که مقامات جستجو برای یافتن کودک را کاهش داده اند و بیشتر بر تحقیقات تمرکز کرده اند. به نظر می رسید که بازرسان امیدوار بودند که او پیدا شود، اما لحن به روز رسانی آنها برای خبرنگاران بد به نظر می رسید.

به گزارش پیام رسان ویز کانتی، اما نامادری آتنا به کلانتری گفت که حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر به اتاق دخترخوانده اش رفته و او آنجا نبوده است.