یک TikToker که با استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی منتشر شد تا حدس بزند که کارداشیان ها بدون جراحی پلاستیک چه شکلی خواهند بود، گفت که او فقط می خواهد عشق خود را به فناوری به اشتراک بگذارد.

لی به Insider گفت که این گروه یک هفته را صرف تحقیق در مورد جراحی هایی کردند که هر یک از افراد مشهور به طور علنی اعلام کرده اند که انجام داده اند و تصاویری از آنها را از طریق چندین برنامه کاربردی AI و ویرایش مانند DeepFaceLive، Ebsynth و FaceTune اجرا می کنند تا تقریبی از آنچه که می خواهند داشته باشند. بدون این رویه ها به نظر می رسید.

اگرچه لی به Insider گفت که تیم این ویدیو را صرفا برای “مقادیر سرگرمی” ساخته است و قصد توهین به کارداشیان ها را نداشته است، او گفت که تعداد کمی از کامنت گذاران به این ویدئو با “نظرات قوی و با تمایل به حذف مطلق آنها” واکنش نشان دادند.

دکتر آنتونی یون، یک جراح پلاستیک شاغل در دیترویت که در ماه مه به دلیل حدس و گمان اینکه جانی دپ و امبر هرد قبلاً چه عمل های زیبایی داشته اند، در فضای مجازی منتشر شد، به Insider گفت که او “کاملاً مخالف قضاوت کردن هر کسی برای جراحی پلاستیکی است که انجام داده اند. حتی اگر چنین ویدئوهایی اغلب منجر به نفرت آنلاین و تنفر علیه افراد درگیر می شود.

در 17 سپتامبر، پخش‌کنندگان زنده کلیپی از برنامه خود در TikTok منتشر کردند که نشان می‌داد با استفاده از نرم‌افزار هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌کنند که اعضای خانواده کارداشیان بدون جراحی زیبایی چگونه خواهند بود.

یکی از سازندگان به Insider گفت که هرگز قصد آنها تشویق قضاوت نبوده است.

یک ویدیوی TikTok که تصاویری از کارداشیان‌ها را نشان می‌داد که بدون هیچ گونه بهبود زیبایی طراحی شده بودند، منفجر شد، اما پاسخ منفی برای سازنده شوک بود، او فقط می‌خواست مردم را بیشتر به هوش مصنوعی علاقه‌مند کند.

کریس جنر با کورتنی، کلوئه و کیم کارداشیان در سال 2007.بروس گیفورد/فیلم مجیک

  • لی به Insider گفت که او می خواهد مردم بدانند که پیش بینی های هوش مصنوعی تیمش «قطعاً واقعی نیستند» و قرار نبوده که به عنوان مبنایی برای گمانه زنی و ابراز تنفر مردم نسبت به کارداشیان ها استفاده شود.

    گروهی از TikTokers از هوش مصنوعی برای حدس زدن خانواده کارداشیان بدون جراحی استفاده کردند.

  • او گفت: “ما شروع به بازی با مفاهیمی در برنامه کردیم. ابتدا چیزهای ساده، مانند اینکه ببینیم نوزادان مشهور چه شکلی می شوند” و اضافه کرد، “سپس به این ایده رسیدیم که اگر کارداشیان ها هرگز زیر بار نرفتند چه شکلی می شدند. چاقو. آیا می توانیم چنین چیزی را برداریم؟”

    این کلیپ که 3.8 میلیون بازدید داشت، توسط کیت لی، یک سازنده محتوا 35 ساله از سیدنی، استرالیا، منتشر شد که یک جریان زنده سرگرمی به نام “vandahoodlive” را در چندین پلت فرم رسانه های اجتماعی، جایی که مجریان برنامه ایجاد کرد، منتشر کرد. عشق خود به فناوری را با گفتگوهایی در مورد فرهنگ پاپ ترکیب کنند.

    هشتگ #جراحی پلاستیک بیش از 15 میلیارد بازدید در TikTok دارد و سازندگان – که برخی از آنها متخصصان پزشکی هستند – با اظهار نظر و حدس و گمان در مورد کارهای زیبایی مربوط به افراد مشهور، که اغلب به دلیل ظاهرشان به طور عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرند، فالوورهای زیادی ایجاد کرده‌اند.

    این ویدیو منجر به نفرت آنلاین علیه خانواده شد، همانطور که اغلب محتوای گمانه زنی در این ژانر انجام می شود.

  • نمایندگان خانواده کارداشیان بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    ویدئوهای مربوط به جراحی پلاستیک اغلب در TikTok منتشر می‌شوند، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که حریم خصوصی افراد مشهور را نقض می‌کنند.

    دکتر منیب شاه، متخصص پوست، سال گذشته به اینسایدر گفت که اگرچه ممکن است گمانه زنی ها سرگرم کننده باشد، اما مردم باید مراقب باشند که درباره زندگی شخصی افراد مشهور نتیجه گیری کنند. این بر عهده ماست که همیشه احترام و دلسوز بودن نسبت به همه مردم و همه بدن ها را تمرین کنیم.»

    کورتنی، کلو و کیم کارداشیان با کریس جنر روی فرش قرمز در TAO Las Vegas'  اولین مهمانی پرنسس در سال 2007. همه آنها لباس های کوتاه تری پوشیده اند و کریس در لباس چاپ یوزپلنگ است.

    برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.

    اما این ژانر خالی از نقد نیست. در ماه مارس، دوجا کت، خواننده رپ آمریکایی، لری هیل، خالق یوتیوب را متهم کرد که در مورد او دروغ می‌سازد که در آن یوتیوبر گفت که فکر می‌کند رپر تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته است. هیل پس از آن ویدئو را حذف کرد و در بیانیه ای کتبی در کانال یوتیوب خود گفت: “هیچ وقت قصد من این نیست که به کسی صدمه بزنم.”

    تصویری از لری هیل در کنار عکس گربه دوجا

    لی گفت: «مردم سعی داشتند از این ویدیو به عنوان چیزی برای شرمساری استفاده کنند، و افزود: «این قصد ما نبود.

    یون همچنین گفت که معتقد است از طریق افشای جراحی زیبایی، می تواند به مردم کمک کند تا از استانداردهای زیبایی غیر واقعی اجتناب کنند. او گفت: “به عنوان یک جامعه، ما همیشه علاقه مند بوده ایم که آیا افراد مشهور جراحی پلاستیک انجام می دهند یا خیر.” ما به این باور رسیده‌ایم که آن‌ها به همان اندازه طبیعی به نظر می‌رسند، بنابراین وقتی متوجه می‌شویم که شاید آن‌قدرها هم طبیعی نباشند، تازه می‌شود.»

    لی به Insider گفت که به شدت به فناوری و هوش مصنوعی علاقه دارد. او فکر می‌کند که آخرین پیشرفت‌ها در نحوه استفاده از هوش مصنوعی، از پیشرفت‌های پزشکی گرفته تا دیپ‌فیک‌های افراد مشهور – “در حال تبدیل شدن به واقعاً وحشیانه” هستند و این گروه فکر می‌کردند که صحبت در مورد افراد مشهور راهی برای علاقه‌مند کردن بیشتر بینندگان به مصنوعی است. هوش

    لوری هیل گفت که او “بدون تردید” این ویدئو را حذف کرده و قصد “آسیب رساندن” به کسی را نداشته است.Lorry Hill از طریق YouTube و Kevi Mazer/Getty Images

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    برخی از نظرات در مورد این ویدئو شروع به گمانه زنی کردند که برخی از افراد مشهور نسبت به دیگران کار بیشتری انجام داده اند و برخی افراد اظهارات منفی می نویسند. سایر کاربران، از جمله برخی که می گویند در صنعت مراقبت از پوست کار می کنند، از این ویدئو استفاده کردند تا حدس و گمان های خود را در مورد تعداد جراحی های زیبایی افراد مشهور اضافه کنند.

    “بله، مطمئناً، ما با آخرین فناوری بازی می کنیم، اما ما پزشک نیستیم. ما حرفه ای نیستیم، و همچنین سعی نمی کنیم به تصویر کسی یا چیزی شبیه به آن لطمه بزنیم. من فکر می کنم اینترنت فقط نیاز به آرامش دارد.” او گفت.