مزدوران گروه واگنر توهم کارآمدی ایجاد می کنند، اما تعداد زیادی کشته را متحمل می شوند

تا زمانی که آنها از این پرسنل بی‌حقوق کمک دریافت می‌کنند، می‌توانند امواج پس از موج‌های حملات را تحمل کنند (شاید تا 10 حمله در روز، اکنون به دلیل شرایط آب و هوایی کمی کمتر). تا آن زمان، آن‌ها می‌توانند اثربخشی ساختگی از خود نشان دهند – یک پیشروی خطی به سمت جبهه برای چندین صد متر، شاید حتی یک کیلومتر، زیرا بحثی از عملیات نظامی پیچیده وجود ندارد.

مقاله اصلی را در صدای جدید اوکراین بخوانید



منبع

همچنین بخوانید: اجساد مزدوران گروه واگنر در کیسه های بسته بندی شده از هورلیوکا به مقصد نامعلومی منتقل شدند

بقیه بخش شامل محکومانی است که قبول کردند شانس خود را در اوکراین آزمایش کنند:

این کارشناس افزود: موارد متعددی وجود دارد که یک فرد نه بر اثر جراحات دریافتی، بلکه بر اثر شلیک گلوله یا شکستن جمجمه (به دست خود کشته شده) تا در میدان جنگ “رنج” نبیند، جان خود را از دست داده است.

کوزان نتیجه گرفت که کارایی جعلی “واگنریت ها” به طور کلی به نظر می رسد:

برای آن ها هیچ ترحمی وجود ندارد. آنها همچنین به عنوان “خرهای شب” استفاده می شوند، زمانی که یک جنگنده می رود، و یک یا چند جنگجوی غیر ماهر به دنبال آنها می آیند، که وظیفه حمل مهمات، انواع مختلف سلاح ها، برای تسکین جنگنده و در نتیجه گرفتن ضربه را دارند. ، (از آتش برگشت).»

همچنین بخوانید: فرمانده سابق نیروهای ویژه اسرائیل می گوید: «واگنر باخموت را نخواهد گرفت

«مفاهیمی که در این زیرمجموعه‌ها وجود دارد، به بیان ملایم، فراقانونی است و در واقعیت، مفاهیمی کاملا مجرمانه است. “ما تسلیم نمی شویم” به این معنی است که هیچ کس عقب نشینی نمی کند. عقب نشینی منجر به مثله شدن می شود که ممکن است شامل از دست دادن دست و پا یا مرگ باشد. زخمی ها را می توان تمام کرد – این کاملاً طبیعی است (برای آنها).

آنها می توانند چند ماه دیگر پیشرفت کنند. درک این نکته مهم است که اینها (جنگجویان) ثبت نام نشده اند – آنها متعلق به نیروهای مسلح فدراسیون روسیه نیستند، بنابراین تقریباً به این معنی است که آنها کاملاً از حق رای محروم هستند. کوزان گفت.

تجهیزات روسی را منهدم کرد

وی گفت: این یک راه حل موقت است.

این تصور کاملاً نادرست است، زیرا از نظر مهارت‌های رزمی، فقط هسته اصلی آنها می‌دانند چگونه بجنگند – مزدورانی که در نقاط داغ آموزش دیده‌اند و در واقع مهارت‌هایی کسب کرده‌اند.»

تجهیزات روسی را منهدم کرد

کوزان گفت: «کل این مجموعه شرایط عموماً این توهم را ایجاد می کند که به اصطلاح «واگنریت ها»، واحدهایی از این تشکل ها، مؤثرتر از ارتش روسیه هستند.