یک کلکسیونر تقریباً تمام کنسول های بازی ساخته شده در 50 سال گذشته را در eBay به قیمت 1 میلیون دلار می فروشد.


یک کلکسیونر مستقر در فرانسه تقریباً تمام کنسول‌هایی را که در 50 سال گذشته ساخته شده‌اند با مجموع 984000 یورو (تقریباً 978875 دلار) در eBay فهرست کرده است.

فهرست، به فرانسوی آپلود شده است eBay، بیان می کند که جمع کننده است فروش بیش از 2200 کنسول “از اول تا آخر” همراه با بازی های ویدئویی متعدد، مجسمه ها و کلکسیون های بازی های ویدئویی.

“همه این کنسول ها با PVL، علائم، مجسمه ها، پایانه ها، لوازم جانبی همراه هستند [and] چند صد بازی برای همه کنسول‌ها روی هم رفته.» در فهرست آمده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Sandra Oh بعید است در «Grey’s Anatomy» برای تمرکز بر نمایش جدید نتفلیکس، کامیو بسازد.

این کلکسیونر که نام کاربری او Kaori30 است، توضیح می‌دهد که مجموعه آن‌ها با شروع به جمع‌آوری در اوایل دهه 90، فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت و کل مجموعه را در سال 2000 فروخت. سپس Kaori30 به جمع‌آوری کنسول‌ها ادامه داد تا اینکه در سال 2011 به دلیل یک مشکل « کمبود وقت» و مشکل یافتن اقلام کمیاب.

برخی از کنسول ها در حراجی های پاریس در سال های 2015 و 2016 فروخته شدند.

هنگام بازدید از توکیو در سال 2018، کلکسیونر “دوباره به دام افتاد” و تقریباً تمام کنسول هایی را که قبلا فروخته بود، دوباره خریداری کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: “Dreams Come True”: گروه دخترانه کی پاپ Aespa روی صحنه اصلی کواچلا اجرا می کند

مجموعه‌دار اضافه می‌کند که هدف این است که «همه مدل‌ها، همه رنگ‌ها، نسخه‌ها، نسخه محدود تجاری، نسخه‌های محدودی که رزرو شده‌اند، نسخه‌هایی که فقط در قالب یک مسابقه برنده می‌شوند. تبلیغ‌کنندگان، بسته‌ها، بسته‌ها [and] نسخه های اروپایی/ژاپن/ایالات متحده آمریکا.”

Kaori30 تخمین می زند که تقریباً 200 تا 300 کنسول دیگر یافت نمی شود و پیشنهاد می کند که این مجموعه می تواند به یک موزه فروخته شود.

بیشتر از NextShark: Boba liberals: معنای اصطلاحی که برای توصیف آمریکایی‌های آسیایی استفاده می‌شود که همه دوست دارند از آنها متنفر باشند.

تصویر ویژه از طریق Kaori30

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

تهیه کننده H1GHR MUSIC SMMT اولین EP ‘Mr. هالیوود



منبع