رهبر معبد بودایی در لوئیزیانا متهم به استخدام راهبه های ویتنامی برای رابطه جنسی است

اعضای معبد پس از متهم کردن هو، خواستار حذف او از معبد شده اند باردار شدن یک راهبه در بهار 2018. ظاهراً او پس از اینکه یک کلینیک سقط جنین این عمل را رد کرد، او را به ویتنام بازگرداند زیرا او در دوران بارداری خود بسیار طولانی بود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد OC می گوید به دلیل تلاش برای سرنگونی دولت در ویتنام “دزدیده شده”

باندر گفت: “دادگاه ها آنجا نیستند که تصمیم بگیرند چه کسی یک کشیش خوب است، آیا کشیش باید استخدام شود یا اخراج شود، آیا یک کشیش به اعتبار اعتقادی خود عمل می کند یا نه.”

ابوت کوین ون هو، رئیس معبد تام بائو در باتون روژ، با «نقض عهدش نسبت به بودیسم، از جمله عهد تجرد»، صدمات جبران ناپذیری به بار آورده است. ادعا می شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: “بسیار غیرانسانی”: زندانیان ژاپنی از دولت شکایت کردند. برای اطلاع آنها از اعدام چند ساعت قبل

در جلسه روز دوشنبه، قاضی پیشنهاد کرد که اعضای جامعه خود یک انتخابات داخلی برای تعیین سرنوشت هو در معبد برگزار کنند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: خانواده کره ای کشف کردند فرزند گمشده توسط خانواده آمریکایی پس از 44 سال به فرزندخواندگی گرفته شده است.

اقدامات غیراخلاقی کوین ون هو باعث شده است که همه راهبان، راهبه ها و تازه کارها (به جز خود کوین ون هو و یک راهب دیگر) معبد تام بائو را ترک کنند. به همین دلیل، عضویت کاهش یافته است و بنابراین توانایی جمع آوری کمک های مالی توسط اعضای معبد کاهش یافته است.

یکی از رهبران معبد بودایی در لوئیزیانا پس از متهم شدن به استخدام راهبه‌هایی از ویتنام و سوء رفتار جنسی، از جمله باردار کردن یکی از آنها، با شکایت مدنی روبرو می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا دادگاه در مورد این دعوا تصمیم خواهد گرفت زیرا ظاهراً با حمایت های متمم اول که دولت را از مداخله آزادانه در اعمال دین منع می کند تداخل دارد.

هو اتهامات علیه خود را رد کرده است. پس از جلسه رسیدگی اولیه در باتون روژ در روز دوشنبه، ییگال باندر، یکی از وکلای هو، این ادعاها را “دروغ های افتراآمیز” خواند.

اعضای جامعه از جمله میا تران و لیلا تون با حضور در جلسه روز دوشنبه حمایت خود را از شاکیان نشان دادند.

باندر استدلال کرد که شاکیان شواهد اندکی یا بدون هیچ مدرکی دارند و خاطرنشان کرد که “اکثریت قاطع” جامعه حامی هو وجود دارد.

Phuong Le، عضو معبد، که یکی از شاکیان است، همچنین ادعا کرد که شواهدی از پیام‌های متنی و عکس‌های غیرمستقیم جنسی ارسال شده توسط هو و یک راهب دیگر در سال 2020 دارد که باندر آن را رد کرده است.

تانر وودز، یکی از وکلای هو، به BRProud News گفت: “دولت نمی تواند رهبران مذهبی ما را انتخاب کند.”

تصویر ویژه از طریق NBC Local 33 / Fox44



منبع

هو، که نام مذهبی او Thich Dao Quang است، از سال 2003 رهبری معبد بودایی را بر عهده داشته است. شاکیان ادعا کردند که سوءرفتار جنسی هو سالها قبل از طرح دعوی مدنی تحمل شده است. گفته می شود که او راهبه های ویتنامی را برای مقاصد جنسی به خدمت گرفته است و علیرغم وعده تجرد، اجازه می دهد تا روابط جنسی بین راهبان و راهبه ها در معبد وجود داشته باشد.

“هیچ یک [of the] هو به BRProud News گفت: اتهامات مربوط به سوء رفتار شخصی من درست است. من می خواهم این انتخابات را هر چه زودتر برگزار کنم.

تران گفت: “من فکر می کنم برای ما واقعاً مهم است که این وضعیت را روشن کنیم و سکوت نکنیم، به ویژه به عنوان یک زن بودایی جوان تر.” من به بسیاری از این زنان نگاه می‌کنم، مخصوصاً به خاطر کارهایی که برای جامعه ما انجام داده‌اند، و دیدن آنها که در این شرایط بسیار تحت ستم و ساکت هستند، واقعاً من را ناراحت می‌کند.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: Got7 پس از خروج JYP با موزیک ویدیوی “Nanana” مورد انتظار بازگشت

تون گفت: “این جایی است که همه ما به عنوان بودایی ویتنامی گرد هم می آییم، ما می خواهیم جامعه خود را یاد بگیریم و تقویت کنیم، اما اکنون فقط تقسیم شده است.” دادگاه وارد عمل شد. ما بهترین چیز را برای جامعه می خواهیم، ​​واقعاً همین است.»