یک کارمند والگرین متهم به قتل همکار نوجوانش شد که پیشرفت هایش را رد کرده بود

با این حال، چند هفته پیش، Whitelaw درخواست تغییر در شیفت کاری خود را برای اجتناب از جانسون داده بود. زونینو به بازرسان گفت که نوجوان بعداً درخواست ساعات بیشتری کرد و به او اطلاع داده شد که اضافه کاری به این معنی است که او و جانسون با هم تلاقی خواهند کرد.

او بعداً به مقامات گفت در روز مرگ Whitelaw، یکی از مشتریان فروشگاه Walgreens صدای جیغ زن و صدای کوبیدن غرفه ها را شنید. زونینو، مدیر، به افسران گفت که جانسون را روی دوربین نظارتی فروشگاه دیده است که سطل های زباله را جلوی دوربین انباشته می کند تا دید آن را مسدود کند.

جاشوا جانسون، 28 ساله، در 12 ژوئن توسط سربازان ایالتی حدود 100 مایلی خارج از کلرادو اسپرینگز در 12 ژوئن، یک روز پس از کشف جسد رایلی وایتلاو در اتاق استراحت والگرین که هر دو در آنجا کار می کردند، بازداشت شد. جانسون به یک فقره قتل درجه یک، پلیس متهم شده است گفت.

جانسون توسط نیروهای گشت ایالت کلرادو در حال قدم زدن در ایالت بین ایالتی پیدا شد. او خراش هایی روی دست ها و صورتش داشت و مدعی شد که در Walgreens مورد حمله قرار گرفته است. KKTV گزارش داد که او بلافاصله پس از اینکه نیروهای نظامی متوجه شدند که او مظنون این حادثه است، دستگیر شد.

جاستین زونینو، مدیر، به پلیس گفت که یک سال پیش به جانسون اخطار داده شده بود که رفتار خود را حرفه‌ای نگه دارد، زیرا وایتلاو شکایت کرد که پیشرفت‌هایی نسبت به او انجام داده است که باعث ناراحتی او شده است. زونینو گفت که جانسون بر اساس سوگند نامه به نظر می رسد پذیرای این هشدار است.

جانسون بعداً به پلیس گفت که او فردی بود که اسماعیل در کنار زباله‌دان با او صحبت کرده بود و او سعی داشت آنجا را ترک کند. او همچنین به حضور در اتاق استراحت اعتراف کرد و به مقامات گفت که طبق قولنامه در خون افتاده است.

در 11 ژوئن، یک مدیر Walgreens در کلرادو اسپرینگز جسد Whitelaw را پس از اینکه دانش آموز دبیرستانی هرگز از تعطیلات خود برنگشت، بر اساس سوگندنامه دستگیر شده توسط KKTV، در اتاق استراحت پیدا کرد.

«اگر روز بدی داشتید، او این توانایی ذاتی را داشت که شما را بالا ببرد. او در مورد هر چیزی که تلاش می کرد فداکار، پیگیر و پرشور بود.

مراسم تشییع جنازه این نوجوان هفته آینده در حالی برگزار می شود که تحقیقات درباره قتل او ادامه دارد.

اسماعیل به پلیس گفت که در طول جست و جو برای وایت لاو، او بیرون را در یک محوطه زباله چک کرده بود که در آنجا بوی قوی سفید کننده را استشمام کرد و سعی کرد وارد شود، اما پس از شنیدن صدای مردی که می گفت در حال تغییر است، از آنجا دور شد.

یک کارمند والگرینز از کلرادو دستگیر و متهم به قتل همکار 17 ساله‌اش شد که قبلاً پیشرفت‌های او را رد کرده بود و از ایجاد احساس ناراحتی در او شکایت کرده بود.

به نظر نمی رسید که وقتی دوست پسرش سه ماه پیش به کارکنان Walgreens پیوست، از علاقه جانسون به Whitelaw جلوگیری کرد. کریستال اسماعیل، یکی دیگر از مدیران فروشگاه، به پلیس گفت که جانسون به جای آن شروع به “حسادت” کرد.

افسران پلیس در حدود ساعت 6:55 بعد از ظهر به صحنه پاسخ دادند و متوجه شدند وایتلاو در مقدار قابل توجهی خون دراز کشیده بود و به ناحیه گردنش ضربه وارد شده بود. در سوگندنامه آمده است که مأموران هیچ نشانه ای از زندگی مشاهده نکردند و اتاق استراحت کارکنان روی زمین، کابینت ها و پیشخوان خون دیده می شد.

انگرمن گفت: “ایمنی مشتریان و اعضای تیم ما در اولویت قرار دارد و ما با مقامات محلی در تحقیقات آنها همکاری می کنیم.” وی افزود: “ما در این مکان مشاوره و سایر منابع را در اختیار اعضای تیم فروشگاه خود قرار می دهیم.”





Source link

فریزر انگرمن، مدیر ارشد Walgreens، در بیانیه‌ای به BuzzFeed News گفت که این شرکت از این حادثه “غمگین” شده است.

به گفته دوستان و خانواده‌اش، Whitelaw، یک دانش‌آموز مستقیم در دبیرستان آکادمی هوایی، علاقه‌مند به هنر و علاقه‌مند به تحقیقات ژنتیکی بود. او فردی مملو از همدلی، صبر و شفقت بود که “اجازه می داد دیگران دیده شوند، شنیده شوند یا شناخته شوند.” او «بیشتر از سال‌هایش عاقل بود» و در اتاقی پر از بزرگسالانی که با دوستانش صحبت می‌کردند یا برای ساختن ویدیوهای مسخره با دوستانش پشت می‌کردند، به همان اندازه راحت بود.

جانسون به پلیس اعتراف کرد که قبلاً وایتلاو را دوست داشت، اما ادعا کرد که دیگر اینطور نیست زیرا او اکنون با اسماعیل درگیر است. پلیس خاطرنشان کرد که اسماعیل در طول مصاحبه خود به رابطه با جانسون اشاره نکرده است. علیرغم شواهد ویدئویی، جانسون تلاش برای ممانعت از دوربین های نظارتی را رد کرد.