هرشل واکر، کاندیدای سنای جورجیا، می‌گوید که او «هرگز» داشتن چهار فرزند را انکار نکرده است

واکر در انتخابات عمومی نوامبر با سناتور دموکرات رافائل وارنوک در رقابتی که به تعیین اینکه کدام حزب سنا را که اکنون با 50 به 50 تقسیم شده است، کنترل خواهد کرد، در سال آینده روبرو خواهد شد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



Source link هرشل واکر، نامزد جمهوری‌خواه سنای جورجیا، روز شنبه گفت که او «هرگز» وجود کودکانی را که قبلاً به‌طور علنی فاش نکرده بود، انکار نکرد و به مسیحیان محافظه‌کار گفت که فرزندانش «حقیقت را می‌دانستند».

اینها شامل افزایش چشمگیر سابقه خود به عنوان یک تاجر، اغراق آمیز نقش خود در یک برنامه انتفاعی است که گفته می شود در حین کلاهبرداری از دولت، جانبازان را شکار کرده است، و ادعا می کند که او در کلاس خود از دانشگاه جورجیا فارغ التحصیل شده است. همانطور که اولین بار مجله آتلانتا گزارش داد، او فارغ التحصیل نشد.

واکر که در مقابل یک حضار دوستانه در کنفرانس سالانه راه به سوی اکثریت ائتلاف ایمان و آزادی صحبت می‌کرد، گفت که افشاگری‌های اخیر درباره فرزندانش فقط کمپین او را جسورتر کرده است.

اظهارات واکر پس از آن مطرح شد که روزنامه دیلی بیست گزارش داد که ستاره سابق فوتبال دارای چهار فرزند، از جمله دو پسر و یک دختر است که او هرگز به طور علنی درباره آنها صحبت نکرده است. واکر در طول سال‌ها بارها از پدران غایب انتقاد کرده است و به‌ویژه از مردان سیاه‌پوست خواسته است تا نقشی فعال در زندگی کودکان داشته باشند و به عنوان نمونه رابطه خود را با پسر بزرگ‌ترش کریستین واکر حفظ کنند.

واکر که توسط جمهوریخواهان ارشد از جمله ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا از کنتاکی حمایت شده است، در طول مبارزات انتخاباتی خود با اتهامات جدی از جمله تهدید به زندگی همسر سابقش و انتشار دروغ های متعدد روبرو بوده است.

او گفت: “هیچ سلاحی که علیه من ساخته شده باشد نباید موفق شود.”

«خب، اول از همه، آنها حقیقت را می دانستند. می‌دانی، من هرگز هیچ یک از بچه‌هایم را انکار نکرده‌ام و آنها را بیشتر از هر چیزی دوست دارم.» او گفت: «و آنها کاری انجام ندادند، که باعث می‌شود بیشتر بجنگم زیرا از مردم خسته شده‌ام. من از اینکه مردم خانواده ام را گمراه کنند خسته شده ام.

واکر، که روی صحنه در نشویل توسط رالف رید، رئیس ائتلاف مصاحبه کرد، گفت: “وقتی وارد این کار شدم می‌دانستم برای چه چیزی ثبت نام کردم و آنها متوجه این موضوع نمی‌شوند.”

هرشل واکر می گوید که او “هرگز” داشتن سه فرزند را انکار نکرده است که قبلاً وجود آنها را علناً فاش نکرده بود و در کنفرانسی با مسیحیان محافظه کار گفت که “آنها حقیقت را می دانند.” (آکیلی-کاساندریا رامسس / آسوشیتدپرس)

بایگانی - هرشل واکر، نامزد حزب جمهوری خواه برای مجلس سنای ایالات متحده برای گرجستان، در یک مهمانی ساعت اولیه در 23 مه 2022 در رستوران فوندری در آتن سخنرانی می کند. هرشل واکر، نامزد مجلس سنا روز شنبه، 18 ژوئن گفت که او