هرشل واکر می‌گوید که او «هرگز» داشتن 4 فرزند را انکار نکرده است

واکر در انتخابات عمومی نوامبر با سناتور دموکرات رافائل وارناک روبرو خواهد شد و این رقابت به تعیین اینکه کدام حزب سنا را که اکنون با 50 به 50 تقسیم شده است، در سال آینده کنترل خواهد کرد.

برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر، https://twitter.com/ap_politics، AP را دنبال کنید.





Source link واکر که در مقابل یک حضار دوستانه در کنفرانس سالانه «جاده به سوی اکثریت» ائتلاف ایمان و آزادی صحبت می‌کرد، گفت که افشاگری‌های مربوط به فرزندانش فقط کمپین او را جسورتر کرده است.

واکر که توسط جمهوریخواهان ارشد از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا از کنتاکی حمایت شده است، در طول مبارزات انتخاباتی خود با اتهامات جدی از جمله تهدید به جان همسر سابقش و انتشار دروغ های متعدد روبرو بوده است.

اظهارات واکر پس از آن بیان شد که روزنامه دیلی بیست گزارش داد که ستاره سابق فوتبال دارای چهار فرزند، از جمله دو پسر و یک دختر است که او هرگز به طور علنی درباره آنها صحبت نکرده است. واکر در طول سال‌ها بارها از پدران غایب انتقاد کرده است و به‌ویژه از مردان سیاه‌پوست خواسته است تا نقشی فعال در زندگی کودکان داشته باشند و به عنوان نمونه رابطه خود را با پسر بزرگ‌ترش کریستین واکر حفظ کنند.

این شامل افزایش چشمگیر سوابق خود به عنوان یک تاجر، اغراق آمیز نقش او در یک برنامه انتفاعی است که گفته می شود در حین کلاهبرداری از دولت، جانبازان را شکار کرده است و ادعای او مبنی بر فارغ التحصیلی در بالاترین سطح کلاس خود از دانشگاه جورجیا. همانطور که مجله Atlanta Journal-Constitution ابتدا گزارش داد، او فارغ التحصیل نشد.

او گفت: “هیچ سلاحی که علیه من ساخته شده باشد نباید موفق شود.”

واکر، که روی صحنه در نشویل، تنسی، توسط رالف رید، رئیس ائتلاف مصاحبه کرد، گفت که او “می دانست که وقتی وارد این کار شدم برای چه چیزی ثبت نام کردم و آنها متوجه این موضوع نشدند.”

نشویل، تن (AP) – هرشل واکر، نامزد جمهوری‌خواه سنا جورجیا، روز شنبه گفت که او «هرگز» وجود کودکانی را که قبلاً به‌طور علنی فاش نکرده بود، انکار نکرد و به مسیحیان محافظه‌کار گفت که فرزندانش «حقیقت را می‌دانستند».

«خب، اول از همه، آنها حقیقت را می دانستند. می‌دانی، من هرگز هیچ یک از بچه‌هایم را انکار نکرده‌ام و آنها را بیشتر از هر چیزی دوست دارم.» او گفت: «و آنها کاری انجام ندادند، که باعث می‌شود بیشتر بجنگم زیرا از مردم خسته شده‌ام. من از اینکه مردم خانواده ام را گمراه کنند خسته شده ام.

___