یک مقام غیر باینری بایدن به جرم دوم سرقت چمدان متهم شد

این مقام دولت بایدن، که انتصاب او به طور گسترده به عنوان یک دستاورد تاریخی برای جامعه دگرباشان جنسی شناخته می شد، در ماه نوامبر پس از متهم شدن به سرقت چمدان از فرودگاه مینیاپولیس به مرخصی رفت. در آن حادثه، برینتون ظاهراً چمدان ورا بردلی یک زن را به ارزش 2325 دلار همراه با محتویات آن از چمدان در مینیاپولیس-سنت گرفت. فرودگاه پل در 16 سپتامبر.

برینتون به مدت چهار سال در پروژه ترور کار کرد، ابتدا به عنوان رئیس وکالت و امور دولتی و سپس به عنوان معاون رئیس جمهور در امور وکالت و دولت. در ماه اوت فاش شد که انجمن آنلاین ناشناس پروژه Trevor برای جوانان دگرباش جنسی، بستر مناسبی برای محتوای جنسی منحرف، ارجاعات تهاجمی برای تخصیص جنسیت، و بزرگسالانی است که خردسالان را تشویق می‌کنند که تغییر جنسیت را از والدین خود پنهان کنند.

برینتون، معاون معاون وزیر سوخت مصرف‌شده و دفع زباله در دفتر انرژی هسته‌ای وزارت انرژی، ظاهراً چمدان‌هایی را از فرودگاه بین‌المللی هری رید در لاس‌وگاس، نوادا در تاریخی نامعلوم سرقت کرده است. به گزارش 8 News Now، حکم فدرال برای دستگیری برینتون به اتهام سرقت بزرگ به دلیل سرقت اموال بین 1200 تا 5000 دلار وجود دارد.

مجازات احتمالی جنایاتی که برینتون متهم شده است می تواند تا پنج سال زندان و/یا جریمه 10000 دلاری باشد.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

یک مقام غیر باینری بایدن به جرم دوم سرقت چمدان متهم شد

سام برینتون، یکی از مقامات غیردودویی زباله های هسته ای در دولت بایدن، بار دیگر با اتهام تلاش برای سرقت چمدان از فرودگاه مواجه شد و این تردیدها را در مورد اصرار برینتون مبنی بر اینکه اولین حادثه نتیجه یک درهم ریختگی بوده است، افزایش داد.

برینتون به شرکت در روابط ناهنجار به عنوان یک “نگهدار توله سگ” – فردی که معمولاً یک همجنسگرا است، که از تعامل با سایر مردان معمولی همجنسگرا لذت می برد و آنها وانمود می کنند که سگ هستند، لاف زده است.

برینتون ادعا کرد که بی گناه است و اصرار داشت که به اشتباه کیف مسافر دیگری را برداشته است. با این حال، طبق پرونده های دادگاهی که توسط دادگاه بررسی شد، برینتون هرگز قبل از پرواز کیف را چک نکرد نیویورک پست. بعداً یک فیلم ضبط شده نشان داد که مردی که به نظر می‌رسد برینتون است، برچسب شناسایی چمدان را قبل از فرار با آن برمی‌دارد. این فرد دارای جنسیت، اولین فردی که در دولت فدرال خدمت کرد، بعداً ادعا کرد که متوجه شده است که وقتی به هتل خود رسیده است، کیف اشتباهی برداشته است. برای جلوگیری از مشکوک شدن به سرقت، برینتون مواد چمدان را در یک کمد در اتاق هتل پنهان کرد.

یک گروه 16 نفره از جمهوری خواهان از برینتون خواستند که پست خود را ترک کند یا به دلیل این رسوایی اخراج شود. نمایندگان جمهوری‌خواه به جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی آمریکا نوشتند: «ما از شما می‌خواهیم که سیاست‌های کوچک را کنار بگذارید و فقط واجد شرایط‌ترین و فداکارترین افراد را برای تأثیرگذاری بر بخش انرژی آمریکا منصوب کنید».