ما پیشنهاد کردیم جمهوری‌خواهان باید از این فرصت برای کنار گذاشتن ترامپ استفاده کنند. این چیزی است که شما در پاسخ گفتید

– مهمان

– مامان

«هولینگ هاولی»، او که در 6 ژانویه در مقابل اوباش کنگره که تشویقش کرده بود به شهرت رسید، از تحسین‌کنندگان دیرینه ترامپ بازنده بزرگ و دروغ بزرگ ترامپ است.

دیگر سخت است که بدانیم ارزش های واقعی مردم چیست.

هیچ کس بیشتر از ما نمی خواهد او را نادیده بگیرد، اما او به ما اجازه نمی دهد.

– GeeWhiz

– مهمان

– اسکو هیز

– مهمان

– مهمان

در خواندن کامنت ها وقتی از ترامپ نام برده شده، 80 درصد از طرف منفوران ترامپ است. این متنفران هستند که نام او را آشکار نگه می دارند. مانند اکثر رای دهندگان جمهوری خواه پیش بروید.

در زیر برخی از این اظهارات، ویرایش شده برای وضوح. و، بله، آنها ناشناس هستند، بنابراین آنها را با نمک مناسب ببرید.

– عشایری

– jmw

مشکل این است که برخی از ما کشیش‌های خود، افرادی که به آنها احترام می‌گذاریم، رهبران ملی جمهوری‌خواه و دوستان خوب خود را تماشا کرده‌ایم که ارزش‌های خود را کنار گذاشته و به مدت شش سال بر سر این مرد فحشا می‌کنند. حالا، آنها فکر می کنند که اصلاً چیزی نگفتن، فرصتی برای ما فراهم می کند تا همه اینها را از ذهنمان پاک کنیم.

– این چیزی است که IR

شما می دانید که اولین متمم قانون اساسی همان چیزی است که مرد سابق اکنون می خواهد از شر آن خلاص شود، درست است؟

– جی



منبع

نمی توانم بگویم که چقدر خوشحالم – و خوشحالم – که کشیش های ما سیاست را از منبر دور نگه می دارند. در جماعت ما مردمی در دو طرف راهروی سیاسی حضور دارند و ما هنوز با هم عبادت می کنیم.

تلاش برای متقاعد کردن سناتور جاش هاولی به انجام یا عدم انجام کاری چون “کار درستی است” یک کار احمقانه است. هاولی تنها در صورتی از ترامپ دور خواهد شد که تصمیم بگیرد برای جاه طلبی های سیاسی خودش خوب است.

اگر لذت نبرده‌اید، گوگل هاولی با سرعت از پله‌ها پایین می‌رود تا آهنگ Road Runner را بخواند و بخندد.

***

بیا ترامپ ها به من بگویید که چگونه قانون اساسی را دوست دارید.

هرکسی که در فکر رای دادن به جاش در سال 2024 است، باید به ویدیوی او نگاه کند که آن را از کاپیتول بیرون می‌کشد، پس از کمک به تحریک شورشی که سپس از آن فرار کرد. او برای هر میهن پرستان واقعی مایه شرمساری است.

بر اساس نظرسنجی اخیر کوینیپیاک، بیش از 60 درصد جمهوری خواهان همچنان از ترامپ حمایت می کنند. و اگر میدان بزرگی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه وجود داشته باشد، کاملاً ممکن است ترامپ بتواند با 35 درصد آرا برنده شود. رئیس‌جمهور سابقی که فکر می‌کند باید مانند برخی از پادشاهان مخلوع بازگردانده شود، باید نادیده گرفته شود.

ستاره کمی دیر از رای دهندگان جمهوری خواه خواسته است که دونالد ترامپ را کنار بگذارند. قبلاً اتفاق افتاده است. اکثریت زیادی از رای دهندگان حزب جمهوری خواه می گویند که نمی خواهند او نامزد شود. اکثریت بزرگی نیز ترجیح داده اند که نامزد دیگری را نسبت به ترامپ ترجیح دهند.

پیشنهاد می‌کنم تاپیک توییتری مت تابیبی را با دقت مطالعه کنید که جزئیات ظاهراً تکان‌دهنده «فایل‌های توییتر» منتشر شده توسط ایلان ماسک را شرح می‌دهد. در آنجا به درخواست‌های کاخ سفید ترامپ و کمپین بایدن برای حذف برخی توییت‌ها اشاره شده است. و هر نامزد ریاست جمهوری که خواستار «فسخ همه قوانین، مقررات و مواد، حتی آنهایی که در قانون اساسی آمده است»، مدافع متمم اول قانون اساسی نیست، چه رسد به اصولی که این کشور بر اساس آن بنا شده است.

حتی گوش دادم که یکی از کشیش ها می گفت چون مایک پنس مردی با ایمان بود، تأثیر خوبی بر ترامپ گذاشت. این تمایل به کنار گذاشتن ارزش‌های خود به این راحتی برای سود کوتاه‌مدت، آزاردهنده است و اگر ارزش‌های آمریکایی خود را بازپس نگیریم، ما را به عنوان یک کشور نابود خواهد کرد. این چیزی است که همه ما قبلاً بدون توجه به وابستگی حزبی داشتیم.

حداقل ترامپ از متمم‌های اول و دوم دفاع کرد، برخلاف بازنده‌هایی که در حال حاضر در کاخ سفید هستند، که می‌خواهند شما ساکت باشید و برایشان بی‌آزار باشید.

همه ما بهترین توصیه را در مورد اینترنت می دانیم: هرگز نظرات را نخوانید. اما بحث در مورد سرمقاله دوشنبه استار، «بعد از حماقت در قانون اساسی، ترامپ ضعیف‌تر از همیشه است. GOP، این بازنده را برای همیشه رها کنید، گفتگوهای زیادی در KansasCity.com ایجاد کرد. ما پیشنهاد کردیم که درخواست دونالد ترامپ برای «خاتمه دادن» به قانون اساسی ایالات متحده به رهبران جمهوری‌خواه مانند سناتورهای کانزاس و میسوری بهترین فرصت را می‌دهد تا با رئیس‌جمهور سمی و شکست‌خورده سابق که می‌دانند برای حزبشان مشکل ایجاد می‌کند، کنار بیایند.