یک مرد آمریکایی از کاستاریکا به میامی پرواز کرد تا کیف سرگردان خود را که به گفته او هزاران دلار تجهیزات هواپیمای بدون سرنشین در آن وجود داشت، به دست آورد.

یک مرد آمریکایی از کاستاریکا به میامی پرواز کرد تا چمدان‌هایش را پس بگیرد زیرا چمدان‌هایش به درستی ردیابی نشده بودند.

او دو چمدان را برای پرواز چک کرد. جنتل به Insider گفت که کیسه‌ها هزاران دلار تجهیزات هواپیمای بدون سرنشین در خود داشتند، زیرا او در مسابقه هواپیمای بدون سرنشین بین‌المللی MultiGP 2022 در ایندیانا از 8 ژوئن تا 12 ژوئن شرکت کرده بود.

یکی از نمایندگان خطوط هوایی یونایتد به اینسایدر گفت: «ما وظیفه داریم چمدان‌ها را به موقع به مقصد نهایی مشتریان برسانیم و زمانی که نتیجه را از دست می‌دهیم، سخت کار می‌کنیم تا مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن با چمدان‌هایشان متصل کنیم.»

او گفت که این بار همه چیزهایی را که «به آن‌ها اهمیت می‌داد» باز کرد و با هواپیما به خانه برد.

چمدان گمشده رابرت جنتل

جنتل برای تولدش در 16 ژوئن به کاستاریکا رفت، اما روزی را سپری کرد تا در مورد چمدان‌هایش به آمریکا و یونایتد پیامک بفرستد، زیرا او از یک بخش به بخش دیگر منتقل می‌شد. اینسایدر برخی از گفتگوهایی که با خطوط هوایی داشت را مرور کرد.

تجربه Gentel در میان فصل شلوغ سفرهای تابستانی با تاخیر در پرواز، گم شدن چمدان و اختلالات به وجود می آید، زیرا تقاضا به سطح قبل از همه گیری بازگشته است. هرج و مرج از آخر هفته روز یادبود آغاز شد و اکنون به ویژه در اروپا مشهود است. خطوط هوایی با مشکلات متعددی از جمله کمبود پرسنل، غیبت به دلیل همه گیری مداوم و آب و هوای بد روبرو هستند.

او گفت، اما پس از چک کردن چمدان هایش، پروازش به میامی به دلیل مشکل تعمیر و نگهداری لغو شد. شرکت هواپیمایی او را در پروازهای United Airlines به هیوستون و سپس به کاستاریکا در 16 ژوئن رزرو کرد.

او به اینسایدر گفت: “هر روز که می گذشت، بیشتر و بیشتر نگران بودم که چمدان به من نرسد و در نهایت برای همیشه گم شود.”

امریکن ایرلاینز به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

جنتل گفت که بیشتر پروازها را با امتیاز کارت اعتباری رزرو کرده است. اینسایدر جزئیات پرواز خود را برای هر سه پروازی که در مصیبت بار چند روزه دخیل بودند تأیید کرد. او پس از اینکه در مورد مسافری در ایرلند که برای جستجوی کیف گمشده خود بلیط هواپیما خریده تا وارد فرودگاه دوبلین شود، با اینسایدر تماس گرفت.

تابستانی پر از هرج و مرج سفر

اما جنتل بعداً متوجه شد که آنها نیستند. او AirTag های اپل را در چمدان های چک شده گذاشته بود و آنها را دید که به سمت میامی می روند.

پس از روزها بدون هیچ تصمیمی، او تصمیم گرفت در 20 ژوئن از کاستاریکا به میامی پرواز کند تا خودش کیف را تحویل بگیرد.

رابرت جنتل در ماه ژوئن برای بازیابی چمدان خود که به گفته او هزاران دلار تجهیزات هواپیمای بدون سرنشین داشت، کار را به دست گرفت.رابرت جنتل

  • او گفت که یکی از دو کیف جنتل پس از چند روز به کاستاریکا ارسال شد، اما دیگری – بر اساس موقعیت AirTags آن – هنوز در میامی گیر کرده بود.

    در حالی که روند بازگرداندن کیفش زمان‌بر و خسته‌کننده بود – او می‌گوید نه آمریکا و نه یونایتد هیچ غرامتی برای این مشکل ارائه نکردند – جنتل گفت که از پس گرفتن وسایلش “بسیار راحت” شده است. جنتل افزود: «در تعویض تجهیزات کلیدی مسابقه هواپیماهای بدون سرنشین من مانند عینک و کنترلر، ناراحتی زیادی وجود خواهد داشت.

    او می‌گوید: «اخیراً به این فکر کرده‌ام که برای یکی از دوستانم بلیت در پروازها رزرو کنم تا بتوانم یک چمدان اضافی داشته باشم و بتوانم از چک کردن وسایل گران قیمت جلوگیری کنم.

    رابرت جنتل

    رابرت جنتل از کاستاریکا به میامی پرواز کرد تا چمدان های سرگردان خود را پس بگیرد.

  • جنتل از کاستاریکا به میامی پرواز کرد تا چمدان گیر افتاده خود را پس بگیرد. او تعدادی تجهیزات گران قیمت هواپیمای بدون سرنشین را در یک کیف کوچکتر برای حمل در پرواز برگشت باز کرد.رابرت جنتل

    صنعت هوانوردی با فصل نامرتب سفر تابستانی همراه با تاخیر پرواز و هرج و مرج مواجه است.

این کیف پس از لغو پرواز او در ماه ژوئن در میامی گیر کرد.

  • رابرت جنتل، یک علاقه‌مند به مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین که در کاستاریکا زندگی می‌کند، به Insider گفت که این مشکل از 15 ژوئن آغاز شد. او قرار بود از خانه والدینش در سن آنتونیو، تگزاس، به خانه خود در سانتا آنا، کاستاریکا پرواز کند. برای جشن تولدش او یک صندلی درجه یک در امریکن ایرلاینز با توقف در میامی رزرو کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    رزرو پرواز جدید

    هنگامی که به میامی رسید، گفت که برچسب چمدان خود را به فرد موجود در انبار داده است. او افزود: “مردی که در اتاق ذخیره به دنبال آن بود گفت روی قفسه ای که قرار بود روی آن باشد نبود، بنابراین من از AirTag برای قرار دادن آن در قفسه کنار آن استفاده کردم.”

    جنتل از قبل به این فکر می کند که دفعه بعد که با وسایلی بیشتر از حد مجاز سفر کند، چه کاری انجام دهد.

    او در توییتر به اینسایدر گفت: روز بعد به فرودگاه برگشتم و با میز آمریکایی چمدان‌هایم را چک کردم و به من گفتند که همه چیز خوب است و چمدان‌ها در راه هستند.