جو مانچین وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌خواهد حزب دموکرات در انتخابات میان‌دوره‌ای پیروز شود، گفت که با «هر چیزی که رأی‌دهندگان انتخاب کنند» خوب است.

قانونگذار ویرجینیای غربی در گفتگو با چاک تاد از NBC در برنامه “ملاقات با مطبوعات” گفت: “من فکر می کنم مردم از سیاست خسته شده اند، چاک. من واقعاً این کار را می کنم.”

مانچین یکی از بزرگترین موانع برای تصویب قانون اساسی دموکرات ها در سنا بوده است، علیرغم اینکه حزب کنترل مجلس را در اختیار دارد. برای اولین بار، سناتور قانون برجسته رئیس جمهور جو بایدن را کشت.

سناتور پاسخ داد: “من فکر می کنم دموکرات ها نامزدهای بزرگی دارند که در حال رقابت هستند. آنها افراد خوبی هستند که من با آنها کار کرده ام.” و من احترام و دوستی فوق العاده ای با همکاران جمهوری خواه خود دارم.

جو مانچین از پرسش در مورد اینکه آیا می‌خواهد حزب دموکرات در مجلس نمایندگان و سنا پیروز شود یا خیر، اجتناب کرد.

  • او گفت که با هر کسی که رای دهندگان انتخاب کنند خوب است و “با هر آنچه که دارم کار خواهد کرد.”

  • مانچین افزود: «من فکر می‌کنم آنها از جنگ و دعوای دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه‌ها و گروگان گرفتن قطعات قانونی خسته و خسته شده‌اند، زیرا به آنچه می‌خواستند نرسیدند، یا ممکن است چیزی یا کسی برای چیزی اعتبار کسب کند.»

    شما به نتیجه انتخابات امسال اهمیت نمی دهید؟ تاد از منچین پرسید.

    وی افزود که همیشه به نمایندگان منتخب ایالت ها احترام گذاشته و تمام تلاش خود را برای همکاری با آنها انجام می دهد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    مانچین همچنین در مورد ابراز حمایت از بایدن در سال 2024 ممتنع بوده است.

    در ماه آوریل، مانچین همچنین به این ادعاها اشاره کرد که ممکن است احزاب خود را به حزب جمهوری‌خواه تغییر دهد – ایده‌ای که میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا آن را تبلیغ می‌کند – و گفت که او “هرگز” این ایده را از “چنین دیدگاهی” در نظر نگرفته است.

    تصویری از سناتور جو مانچین در کاپیتول، با سه میکروفون به سمت او.

    سناتور جو مانچین روز یکشنبه از یک سوال مستقیم در مورد اینکه آیا می‌خواهد حزب دموکرات در انتخابات میاندوره‌ای نوامبر پیروز شود و کنترل مجلس نمایندگان و سنا را حفظ کند، طفره رفت.

    جو مانچین یکی از بزرگترین موانع برای تصویب قانون اساسی حزب دموکرات در سنا بوده است.بیل اولری/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

    • تاد سپس مانچین را تحت فشار قرار داد و مستقیماً از او پرسید که آیا می‌خواهد دموکرات‌ها پیروز شوند یا خیر.

      در یک چرخش غیرمنتظره هفته گذشته، مانچین گفت که از قانون کاهش تورم حمایت خواهد کرد، توافقی که او و سناتور چاک شومر آن را قطع کردند و 370 میلیارد دلار برای برنامه های آب و هوا و انرژی اختصاص می دهد و ایالات متحده را متعهد به کاهش 40 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 می کند. .

      مانچین افزود: “من اینطور سیاست بازی نمی کنم. من آن را دوست ندارم.” “این کسی نیستم.”

      مانچین گفت که فکر می‌کند مردم از مبارزه سیاستمداران و قانون‌گذاری «گروگان» به تنگ آمده‌اند.

    • مانچین گفت: “خب، هر چه که رای دهندگان انتخاب کنند. من نمی توانم تصمیم بگیرم در کانزاس، کالیفرنیا یا تگزاس چه اتفاقی بیفتد. واقعا نمی توانم.”